Loading...
nl

Fenrisulfr stelt zich voor

Fenrisulfr
Fenrisulfr jun 4 '09
Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, Ik ben Carlo Luijten AKA Fenrisulfr (Fenriswolf).
Ik ben in aanraking gekomen met dit forum door Emmy, ook wel bekend als Angel Of Death. Zij is een zowel vriend als klasgenote en hebben een band gecreeerd omdat wij allebij op spirituele grond bezig waren, waarom we daar uberhaupt over begonnen weten we eigenlijk niet, maar het gebeurde gewoon.

Even wat meer over mij,
Ik woon nu 21 jaar in Tilburg en ik studeer aan de Kunstacademie St. Joost in Denbosch.
Ik ben een aantal jaar geleden in aanraking gekomen met de spirituele wereld, ik kwam er achter dat ik energie kon zien in de vorm van aura's of entiteiten, ook kon ik met handoplegging pijn weghalen, positieve energie doorgeven en mensen tot rust brengen. Ik zeg KON omdat ik hiermee ben opgehouden uit angst voor het één en ander, alleen door veel pijn en moeite kon ik dit weer oproepen.
Uiteindelijk ben ik met een aantal mensen in contact gekomen en ben mij er weer mee gaan bezighouden, inmiddels ben ik onder begeleiding van mijn nicht deze laatste maanden aan het bezig houden met Sjamanisme, en heb gemerkt dat dit een manier was om weer op te roepen wat ik heb weggestopt. langzaam komen er weer dingen terug.
Ook praat ik heel veel over deze dingen met AOD Emmy, zo komen we allebei weer wat meer te weten over spiritualiteit. (al weet ze dan ook al wel heel veel wink)

En toen was ik hier, ik hoop hier inzicht te krijgen op wat iedereen zoal kan en doet om mensen te helpen en wijsheid te vergaren. En natuurlijk voor de gezelligheid smile

Tot spreeks,

Carlo
Delen:
Emuca
Emuca jun 4 '09
Jeeej... smile

Een fijne tijd hier.. komt vast wel goed. :3 En ik ga zo lekker mijn bedje in, want ik moet er weer vroeg uit om op tijd bij Abdol in de les te zijn. Haha. Lekker, slapen tussen de pindakaasgeur cool
Niet je wolf vergeten hea?

Zouden er nog mensen in de klas zijn die ons weird vinden? xD
admin
admin jun 4 '09
Welkom Carlo.
Fijn dat je er bent!
Fenrisulfr
Fenrisulfr jun 4 '09
Idem, ik zal wolf meenemen.
Weird? zoals die groep die aan onze lippen hing vorige vrijdag? tonguewe zien wel, we zijn wie we zijn smile
Emuca
Emuca jun 4 '09
Dat vond ik wel lichtelijk geniaal hoor.

Oh, en waarom we over spirituele dingen begonnen weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat we nog nooit eerder een woord hadden gewisseld. Haha
admin
admin jun 4 '09
Welkom Carlo!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '09
Hoi Carlo,

Van harte welkom hier. Als je vragen hebt, dan horen we die graag. Als je inzichten hebt, dan horen we die ook graag smile.
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Welkom Carlo! Leuk dat je via Angel hier terecht bent gekomen. Ik denk dat je je wel thuis zult voelen hier. Is de wolf je krachtdier?
Islandlady
Islandlady jun 5 '09
Welkom Carlo!
Fijn dat je er ook bij bent.

Groetjes
Bea
admin
admin jun 5 '09
Hallo Carlo,

Voel je welkom!

Groetjes Marjan
Cialara
Cialara jun 5 '09
Hoi Carlo,

Fijn dat je ook bij Merudi bent gekomen.
Ik hoop dat je met ons lekker veel uit kunt wisselen mbt het spirituele hier en natuurlijk allerlei andere dingen die ons bezighoudt!

Groetjes Jorine
Lena
Lena jun 5 '09
welkom carlo smile
hoop dat je wat gaat vertellen over sjamanisme...
admin
admin jun 5 '09
Hoi Carlo ,hartelijk welkom !!!
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
hoi Carlo,

Veel plezier op dit forum!!

Veel liefs Natalie
Eruan
Eruan jun 6 '09
Hoihoi! smile

Welkom hier, en een hele fijne tijd!
Leuk dat je hier via Emmy gekomen bent.

Groetjes Anniek
Fenrisulfr
Fenrisulfr jun 8 '09
Dankjewel iedereen voor het warme welkom!

En om Maryssa's vraag te beantwoorden; yep, mijn totemdier is inderdaad een wolf.

Lena10; ik zal ook vast wel wat over sjamanisme hier op het forum kwijt kunnen smile

groetjes, Carlo
Beschermengel
Beschermengel jun 8 '09
Welkom Carlo!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki