Hallo allemaal,
Ik zal mij even voorstellen, Ik ben Carlo Luijten AKA Fenrisulfr (Fenriswolf).
Ik ben in aanraking gekomen met dit forum door Emmy, ook wel bekend als Angel Of Death. Zij is een zowel vriend als klasgenote en hebben een band gecreeerd omdat wij allebij op spirituele grond bezig waren, waarom we daar uberhaupt over begonnen weten we eigenlijk niet, maar het gebeurde gewoon.
Even wat meer over mij,
Ik woon nu 21 jaar in Tilburg en ik studeer aan de Kunstacademie St. Joost in Denbosch.
Ik ben een aantal jaar geleden in aanraking gekomen met de spirituele wereld, ik kwam er achter dat ik energie kon zien in de vorm van aura's of entiteiten, ook kon ik met handoplegging pijn weghalen, positieve energie doorgeven en mensen tot rust brengen. Ik zeg KON omdat ik hiermee ben opgehouden uit angst voor het één en ander, alleen door veel pijn en moeite kon ik dit weer oproepen.
Uiteindelijk ben ik met een aantal mensen in contact gekomen en ben mij er weer mee gaan bezighouden, inmiddels ben ik onder begeleiding van mijn nicht deze laatste maanden aan het bezig houden met Sjamanisme, en heb gemerkt dat dit een manier was om weer op te roepen wat ik heb weggestopt. langzaam komen er weer dingen terug.
Ook praat ik heel veel over deze dingen met AOD Emmy, zo komen we allebei weer wat meer te weten over spiritualiteit. (al weet ze dan ook al wel heel veel )
En toen was ik hier, ik hoop hier inzicht te krijgen op wat iedereen zoal kan en doet om mensen te helpen en wijsheid te vergaren. En natuurlijk voor de gezelligheid
Tot spreeks,
Carlo