Wat ik vandaag meemaakte is best raar en aangezien ik van iemand eerder op dit forum heb gehoord dat toeval niet bestaat liet het me niet los.
Ik reed vandaag op mijn scooter weg naar mijn opa maar voelde plots dat mijn telefoon niet meer in mijn zak zat, dus ik omdraaien naar huis.
Daar zag ik bij een huis 1 van onze staigaires staan, dacht ik dus ik riep hé Chantal maar het was haar zus die ontzettend veel op haar leek.
Ik reed weer door naar huis om via de huistelefoon naar mijn mobiel te bellen en die bleek in gesprek. Toen wist ik gelijk dat iemand hem had.
Ben snel teruggereden maar zag niemand meer en doorgereden naar de stad om een nieuwe simkaart te halen, ik moet tenslotte bereikbaar blijven op mijn nummer stel dat er iemand belt over Macho.
Eenmaal weer thuis ging ik op hyves om de staigaire even een berichtje te sturen dat ze zo op haar zus leek en vertelde dat ik in haar straat mijn mobiel was verloren.
Belt ze me een paar uur later om te vragen hoe de telefoon eruitziet wan t de buurjongen was langsgeweest om een telefoon te verkopen. Waarop ik vertelde hoe de telefoon eruit zag, ze naar de buurjongen is gegaan en het bleek dus gewoon mijn telefoon.
Ik was helemaal perplex hoe kan dat nou toch. Heb hem net opgehaald, alleen de simkaart was eruit gehaald omdat ik steeds bleef bellen.
Jammer alleen dat het met Macho zo niet is gegaan, die had ik veel liever terug dan mijn telefoon.
Maar wat een verhaal zeg