Loading...
nl

Eerste solo expositie...

Cialara
Cialara jun 3 '09
Hoi Allemaal,

Zoals jullie alwel hebben opgemerkt schilder ik graag. En nu heb ik dan voor het eerst een "solo"-expositie in onze lokale bibliotheek! Zelf vind ik dit helemaal geweldig natuurlijk, maar ook manlief en kinderen zijn toch wel een beetje trots...

Het grappige is dat het thema "Energy" is, Energie dus... ik heb al de schilderijen vorig jaar gemaakt en het allereerste schilderij zat al heel lang van binnen:


Dit doek heet "recycling energy" en bevat letterlijk de energie van oude spullen die ik niet meer gebruikte; gordijnstof, groente-netjes, bubbeltjesplastic uit een oude envelop enzovoort.

Ik vind het grappig dat ik deze energie al in mijn schilderwerk bracht en dat ik nu later wordt geconfronteerd met de bedoeling of betekenis van deze schilderijen voor mijzelf, namelijk het leven en werken met energie!

Er staat nog een artikel over mijn expositie op http://www.bibliotheekbollenstreek.nl en natuurlijk kun je op mijn hyves en exto site ook nog wat info vinden.
Delen:
Emuca
Emuca jun 3 '09
Wat gaaf! Moet echt een enorm trots gevoel geven! smile
Cialara
Cialara jun 3 '09
Ja, 't is heel bijzonder... maar om eerlijk te zijn, het moment dat je verteld wordt dat je het mag gaan doen is eigenlijk nog veel leuker! Ha ha, daar kom je nog wel achter als jij ook een positieve reactie op je boek krijgt!
admin
admin jun 3 '09
Gefeliciteerd Jorine. Eerste stap is gemaakt. En de ervaring leert dat je dan vanzelf meer expo's krijgt, dat je wordt gevraagd, etc. Het zijn mooie, krachtige werken, diepe kleuren. Jammer dat het voor mij niet in de buurt is...
admin
admin jun 3 '09
Schitterend, grinHeel intensieve energie, Jorine.

Er is veel talent op Merudi!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Inderdaad zeg... was het maar dichterbij! Dan was ik zeker komen kijken. smile

Je hebt gelijk Bellefleur.. sommige zijn zo goed!
Cialara
Cialara jun 3 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Schitterend, grinHeel intensieve energie, Jorine.


Ja ik vind hem eigenlijk wel heel erg heftig hoor, het is niet iets wat je in je woonkamer moet hangen tenzij je een zonnebril draagt coolha ha.

Dank voor de komplimenten allemaal hoor!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Ik vind het wel iets voor een woonkamer hoor.. als je de rest rustig houdt... tongue

Maarja, ik ben druk wel gewend. smile
admin
admin jun 3 '09
Misschien moeten we met z'n allen eens een expo'tje ineen steken,
muziek, gedicht, schilderijen, sieraden, wieweetwat nog allemaal gringringrin
En een thema kiezen.. en werkje afleveren, en hoplaaaa!!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Dan krijg je volgens mij echt een hele berg. smile
admin
admin jun 3 '09
Geweldig Jorine .. van harte gefeliciteerd ! Je schilderijen zijn mooooiii smile
admin
admin jun 4 '09
ja inderdaad gaaf zeg!
admin
admin jun 4 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dan krijg je volgens mij echt een hele berg. smile


Jaaa!! grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki