Het eerste dat ik doorkrijg is dat er sprankeling mist..waar is het plezier in je leven en om je heen.
Hoop dat het snel terugkomt, nu Macho weg is daar heb ik een flinke dip van opgelopen. Ik hou wel van feesten en we hebben nog 2 houseparty's in de planning waar ik me lekker kan uitleven.
ik hoop gewoon heel snel te weten hoe en wat. Komt die sprankeling ook weer terug. Ik mis nu gewoon een stukje van mezelf.
* Een gevoel van "Dit is waar ik het mee moet doen". Je bent wat verdrietig. Je bent wantrouwend naar anderen. Je omringd je zoals je zelf al zegt, het liefste met dieren omdat ze zo zuiver en eerlijk zijn.
Ik wantrouw niet snel mensen maar heb vaak wel door als ze niet helemaal eerlijk zijn. Ik weet dan vaak niet meer wat ik wel en niet moet geloven als ze iets vertellen. dat is soms wel vervelend.
Momenteel ben ik verdrietig maar dat is zeker niet altijd zo. Dat komt echt door Macho.
We hebben pas een huis gekocht daar ben ik erg blij mee, lekker meer ruimte voor de honden en fretten, tis zo jammer dat er 1 mist. Het is niet compleet nu.
* Je komt over als een harde dame met een muur er om heen maar er zit een gekwetst persoon achter die graag wat zachtheid en liefde wil om erachter vandaan te durven komen.
Ik kan wel hard zijn, maar bedoel dat niet altijd zo.
* Ik heb ineens het gevoel dat je wat liever mag zijn naar jezelf en de lat wat minder hoog hoeft te leggen. Verwen jezelf. Neem eens de tijd voor een maskertje, lekker tutten in die badkamer met een vriendin of plan eens een heerlijke beauty behandeling. Koester jezelf en laat je koesteren.
Dat is niets voor mij hou niet van tutten en heb geen geduld voor dat soort dingen. Maar misschien heb je gelijk en moet ik dat eens doen.
* Ik zie je voor me aan het schilderen op doek. Doe je dat? Het past bij je.
Ik schilder niet, ben echt niet creatief.
* Ik krijg mn hoofd te voelen een band om je hoofd. Mn keel knijpt wat dicht als ik naar je foto kijk, alsof je veel dingen niet uitspreekt er soms bijna in stikt en het wel uit kan schreeuwen.
Ik zeg vaak wel wat ik denk maar doe dat pas als ik mensen beter ken. Maar soms houd ik me idd in.
* Je bent volgens mij behoorlijk moe op de foto's
Klopt, ook al heb ik een week vrij an mijn werk gehad, ben best moe. Komt van al dat denken, zoeken, wanhopen, weer hopen verdriet het niet snappen waarom Macho weg is en wat er is gebeurd. Het vreet ontzettend veel energie.
* Middeleeuwen en Frankrijk komt in me op; alsof je een leven hebt gehad in die periode. Hmmm een mosgroene jurk geen idee waarom dat er bij doorkomt
Ik in een jurk haha.. ja toen ik klein was. Vind een jurk echt niets voor mij.
* Je lichaam houdt wat vocht vast.
Geen idee, zou best kunnen, alleen ik drink vaak te weinig.
Bedankt voor je lezing. Klopt ook weer aardig. Ik zie mezelf niet graag op een foto en heb er dus vrij weinig, anders zou ik een andere van voor Macho zijn vermissing laten zien. Kun je zien dat ik ook wel vrolijk kan zijn