Loading...
nl

Wie kan voorspellen of.....

Lena
Lena jun 10 '09
staat er iets geheims in het hierboven geschreven dan..?
dacht het niet... wink
admin
admin jun 11 '09
Origineel bericht van: Lena
staat er iets geheims in het hierboven geschreven dan..?
dacht het niet... wink


Nee maar het is wel prive wink
admin
admin jun 11 '09
Origineel bericht van: Precious
Origineel bericht van: Lena
staat er iets geheims in het hierboven geschreven dan..?
dacht het niet... wink


Nee maar het is wel prive wink


Ik treed je bij Precious, dit hoeft inderdaad niet,
wat er is op msn, tussen mensen is, bespreek je ook best daar.
Respekt!!
admin
admin jun 11 '09
hahaha, vind het wel grappig, zo kan iedereen beginnen.


vb,ik zou kunnen schrijven " oh ja, en ......, als je dit op Merudi hier leest, moet ik zeggen dat het gesprek van gisteren aan de telefoon niet zo fijn was, kan je beter niet meer doen." hahaha.. laugh
admin
admin jun 11 '09
Oh, en mam, de appeltaart van verleden jaar was niet om te eten.
Wil niet dat je zulke taarten nog maakt. je maakt er dan zoveel moeite van, en het lukt je niet!!





(nie, waar hoor, mams, is maar vbtje wink)
admin
admin jun 11 '09
Het is inderdaad niet tactisch, maar moet dat dan ook met drie berichten achter elkaar worden afgestraft?
Kan toch ook met 1 bericht?
admin
admin jun 11 '09
Kijk karin,
jij vult in dat het van mijn kant een afstraffing is.
Dat is helemaal niet mijn intentie, toch stel je het als een vraag alsof ik dat zo hebt bedoeld.

Je had evengoed kunnen vragen waarom ik iets deed of doe!
Lena
Lena jun 11 '09
wat kan ik hier hartelijk om lachen smilebellefleur..
denk dat bellefleur niet goed leest wat caius schrijft wink
het feit dat ze op msn hierover hebben gehad,maakt ook niets uit..er staat helemaal niets geheims in,alleen een weergave hoe hij erover denkt...
precious vraagt om een voorspelling...het feit dat hij het hier nog vermeld is helemaal niks prive,s aan
Lena
Lena jun 11 '09
sterker nog het vult alleen maar aan...
Lena
Lena jun 11 '09
en als iemand zich nog geroepen voelt om precious een voorspelling te geven...dan zal die dit zeker niet nalaten.. tongue
Lena
Lena jun 11 '09
ik voorspel dat je jezelf aardig voor de gek houdt precious smirk
admin
admin jun 11 '09
Ik voorspel dat die "vriendschap" geen enkele kans maakt op een relatie. Ik vind het zelfs niet eens een vriendschap.
admin
admin jun 11 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik voorspel dat die "vriendschap" geen enkele kans maakt op een relatie. Ik vind het zelfs niet eens een vriendschap.


Waar heb jij het nou weer over. Wie heeft het hier in godsnaam over een vriendschap?
Mocht je doelen op de niet bestaande vriendschap tussen mij en mijn ex, uhmm dan zijn we snel uitgesproken gezien ik GEEN enkel contact met hem heb.
admin
admin jun 11 '09
Origineel bericht van: Lena
ik voorspel dat je jezelf aardig voor de gek houdt precious smirk


Ik bepaald zelf wat voor topics ik bij VOORSPELLINGEN op een forum als merudi plaats en als ik mijzelf voor de gek houd, dan houden alle bezoekers van deze site zich voor de gek.

Maar bedankt voor je bijdrage beste Lena.
Maris1976
Maris1976 jun 11 '09
Precious, is dit je 1e liefde?

Ik denk dat hij je gebeld heeft omdat hij in zijn ego is gekrenkt, jij had het uitgemaakt. Hij verwoord zich in het telefoongesprek enorm stoer. Was hij altijd al zo naar jou?

Mis je hem of mis je een iemand? Voel je een leegte in jezelf die dan alleen hij kan opvullen?

Denk je dat je alleen overblijft?

Hoe zie je jezelf over 5 jaar met hem en ben je dan gelukkig?

Ik zeg: Geen contact opnemen, hou de eer aan jezelf, dit lijkt me niet de juiste jongen voor je, ik zeg niet dat hij slecht is, maar hij is niet degeen die je zoekt, je wilt een gelijkwaardige relatie neem ik aan?

Probeer afleiding te zoeken, heb je verder goede vrienden of vriendinnen waar je leuke dingen mee kunt doen?

Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '09
Sorry maar ik vind het niet netjes dat jullie hier over de persoonlijke grens van precious heengaan. Ze voelt hier zich duidelijk niet prettig mee, en ze wordt hier nu een beetje belachelijk gemaakt.

Ik ga dit topic sluiten. Mocht precious er toch nog iets over kwijt willen, dan mag ze dit uiteraard in een nieuw topic doen.

Ik ben van mening dat er al voldoende over gezegd is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki