Loading...
nl

Wie kan voorspellen of.....

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Precies, je wordt misselijk van hem. Dat is een lichamelijk signaal dat het je stress oplevert en dat je hem helemaal niet wilt! Dumpen dus.

En ook geen mail meer sturen, niets meer van je laten horen, en als hij belt niet meer opnemen.

Hou de eer aan jezelf in plaats van dat hij de eer aan jou heeft.
admin
admin jun 7 '09
Nims dankje
Dit voelt niet oprecht aan, zijn benadering.
Als het wel oprecht was, dan stond ik voor hem open.. nu staat het me tegen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Precies! En zo is het.
admin
admin jun 8 '09
Juist!

Sneller naar zo'n signalen luisteren, is de boodschap , hier,

En goed zo, precious.. je leerde weer iets bij! smile
admin
admin jun 8 '09
bedankt.. nu nog de moed vinden om niet op te nemen als hij me belt. vind het nog steeds heel raar dat hij belde, gezien zijn 'trots'.
gast
gast jun 8 '09
Kan het ook niet zijn dat hij hier mee leest? En dat hij daarom weer contact met je zocht?
admin
admin jun 8 '09
gast nee dat kan niet, want hij kwam hier toen al nooit. Laat staan nu. Hij kent deze hele site niet meer.
Maryssa
Maryssa jun 8 '09
Quote:
bedankt.. nu nog de moed vinden om niet op te nemen als hij me belt.

Wat denk je er van om zn nummer te blokkeren? Dan hoef je niet steeds opnieuw de keuze te maken of je opneemt of niet.
admin
admin jun 8 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
bedankt.. nu nog de moed vinden om niet op te nemen als hij me belt.

Wat denk je er van om zn nummer te blokkeren? Dan hoef je niet steeds opnieuw de keuze te maken of je opneemt of niet.

dat kan niet met mijn telefoon (ben ook hard opzoek naar een telefoon met die functie)

Als ik nou iets snapte van zijn benadering dan was het makkelijker voor mij, dit roept echt vragen op bij mij. Onder andere of zijn intenties wel zuiver zijn.
Bedoel hij heeft verder niet eens gezegd: ik mis je daarom bel ik je ofzo.
zo vaag allemaal.

bedankt voor jullie steun. frown
Maryssa
Maryssa jun 8 '09
Juist dat hij niets zegt over dat hij je mist etc zegt genoeg over zijn intenties. Het antwoord zit in je eigen woorden. Het lijkt alsof je het eerst ziet zoals het is en dan weer gaat twijfelen. Kijk naar de feiten en hou je daaraan vast. Ik heb er een paar op een rij gezet maar je kunt het lijstje zelf vast nog aanvullen.

1) Hij had tijdens het gesprek geen aandacht voor jouw gevoelens
2) Hij geeft je na afloop van het gesprek een naar gevoel en maakt je misselijk
3) Hij laat jou je bewust onzeker voelen en drijft je in de hoek
4) Hij neemt jou en je keuze het uit te maken niet serieus

Zijn dit acties die horen bij iemand die van jou houdt en je respecteert?

Liefs en knuffel
admin
admin jun 8 '09
Het lijkt mij een duidelijk signaal waar vandaan ook. En ik denk dat je dat zelf ook wel zo voelt.
Natalie1986
Natalie1986 jun 8 '09
maar jij was toch degene die het uitgemaakt had? of heb ik het nou mis?
Dan weet je toch al dat het niet goed zit aangezien je hem eerst zo zat was neem ik aan anders had je het natuurlijk niet uitgemaakt. Luister alsjeblieft naar dat gevoel! Anders kunnen er weer hele rare dingen gebeuren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '09
Precies, en als die gebeuren, dan vergeef je jezelf dit nooit weer! Luister naar je eigen innerlijke stem. Die spreekt de waarheid.
admin
admin jun 8 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Het lijkt mij een duidelijk signaal waar vandaan ook. En ik denk dat je dat zelf ook wel zo voelt.

Wat bedoel je precies met je eerste zin?
admin
admin jun 8 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Dan weet je toch al dat het niet goed zit aangezien je hem eerst zo zat was neem ik aan anders had je het natuurlijk niet uitgemaakt. Luister alsjeblieft naar dat gevoel! Anders kunnen er weer hele rare dingen gebeuren.

Ja dat klopt, ik had het uitgemaakt.
En hij belde dus na 3 weken met de boodschap: wanneer zie ik je weer.

Het zat ook niet lekker en nu nog niet.
maar als hij me op een lieve en oprechte manier had benaderd dan zou ik hem een kans gegeven hebben.
admin
admin jun 8 '09
word misselijk van hem.

Dat had je geschreven, blushen dat vind ik dus een duidelijk signaal ...

Sterkte!!
Natalie1986
Natalie1986 jun 8 '09
Origineel bericht van: Precious
Origineel bericht van: Natalie1986

Ja dat klopt, ik had het uitgemaakt.
En hij belde dus na 3 weken met de boodschap: wanneer zie ik je weer.

Het zat ook niet lekker en nu nog niet.
maar als hij me op een lieve en oprechte manier had benaderd dan zou ik hem een kans gegeven hebben.

Hij zal zich ook geen houding weten te geven! Jongens "kunnen" stoer doen om te laten zien dat ze niet gevoelig zijn. Maar goed ik neem aan dat je wel beter weet.
Alleen nogmaals hoe het op mij overkomt is dat je hem beter kan laten gaan ik zeg altijd dit " nobody is worth your tears the one who is will never make you cry. "
Ik denk dat er een veeel leukere lievere jongen op je aan het wachten is. Ik heb dit probleem ook gehad iemand zo missen en toch geeft het een k*t gevoel maar luister er alsjeblieft naar want zodra je tegengevoel krijgt is het je gevoel die spreekt. Tegengevoel bedoel ik eigenlijk een soort twijfel of iets waar je op reageerd, in jouw geval is het misselijk worden.
Liefs Natalie
admin
admin jun 9 '09
ja natalie ik denk dat je wel gelijkt hebt.
en je had ook gelijk dat hij wel terug is gekomen. Doelde je op deze terugkomst trouwens?

(hoewel ik sinds eergisteren niks meer gehoord heb)
Caius
Caius jun 10 '09
Precious,

Als iemand eerdere voorspellingen goed heeft gehad ...wilt dat niet zeggen dat zijn volgende voorspellingen goed zijn.
Ook mijn voorspellingen kloppen niet altijd ... toch heb ik dat voorzichtig geprobeerd voor jou ... om te proberen om jou te helpen.
Dat ik eerdere dingen juist had ... zegt niks over of ik dingen in de toekomst goed heb ... vaak door mensen te lezen kan je een inschatting maken van wat er in de toekomst gaat gebeuren...maar niks? of heel weinig staat vast ...de rest is allemaal onzeker.
Nu blijf je hopen ..dat iemand weer een voorspelling doet...maar niemand kan jou een voorspelling doen die zeker te weten klopt...ja een god of engel misschien?!

Ik vind het leuk om met je te msne ...maar stop eens met het vragen van voorspellingen aan de mensen (ook aan mij) ...ze steken er een hoop (verspilde) energie in ...en jij kan er te weinig mee.

Liefs,
Caius
admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Caius
Precious,

Als iemand eerdere voorspellingen goed heeft gehad ...wilt dat niet zeggen dat zijn volgende voorspellingen goed zijn.
Ook mijn voorspellingen kloppen niet altijd ... toch heb ik dat voorzichtig geprobeerd voor jou ... om te proberen om jou te helpen.
Dat ik eerdere dingen juist had ... zegt niks over of ik dingen in de toekomst goed heb ... vaak door mensen te lezen kan je een inschatting maken van wat er in de toekomst gaat gebeuren...maar niks? of heel weinig staat vast ...de rest is allemaal onzeker.
Nu blijf je hopen ..dat iemand weer een voorspelling doet...maar niemand kan jou een voorspelling doen die zeker te weten klopt...ja een god of engel misschien?!

Ik vind het leuk om met je te msne ...maar stop eens met het vragen van voorspellingen aan de mensen (ook aan mij) ...ze steken er een hoop (verspilde) energie in ...en jij kan er te weinig mee.

Liefs,
Caius

Uhmmm ik denk dat dat laatste beter via een PB was geweest. Snap niet zo goed wat de rest hier mee te maken heeft, bedoel men kan prima voor zichzelf bepalen of hij/zij een voorspelling wil doen. Eigenlijk had ik jou hele reactie liever prive gezien.

Groetjes.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy