Loading...
nl

Wie kan voorspellen of.....

admin
admin jun 4 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Dat is ook jammer dat je niet iemands muur kunt afbreken en niet de ander iets kunt laten inzien. Maar dat is zoals het is; iemand moet het zelf doen en ervaren. Hoe moeilijk het ook is om los te laten. Als je niet allebei je hart opent kun je geen liefde ontvangen en geven. Dan wordt het een strijd samen en niet een groeien samen.

Ja je hebt het goed beschreven, het was inderdaad een strijd..
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
I've been there too, Precious. Ik begrijp hoe het voelt.

Ik moest bij het lezen van je reactie ineens denken aan een nummer: "Sometimes Love Just Ain't Enough" Van Patti Smith.

Now, I don't want to lose you
but I don't want to use you
just to have somebody by my side.
And I don't want to hate you,
I don't want to take you
but I don't want to be the one to cry.

And that don't really matter to anyone anymore.
But like a fool I keep losing my place
and I keep seeing you walk through that door.

(Chorus)

But there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.

Now, I could never change you
I don't want to blame you.
Baby, you don't have to take the fall.
Yes, I may have hurt you, but I did not desert you.
Maybe I just want to have it all.

It makes a sound like thunder
it makes me feel like rain.
And like a fool who will never see the truth,
I keep thinking something's gonna change.

(Chorus)

And there's no way home
when it's late at night and you're all alone.
Are there things that you wanted to say?
And do you feel me beside you in your bed,
there beside you, where I used to lay?

And there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart they can't touch.
There's a reason why people don't stay who they are.
Baby, sometimes, love just ain't enough.

Baby, sometimes, love... it just ain't enough.
Oh, Oh, Oh, No
liesanne
liesanne jun 4 '09
If you love someone, set him free....... if he comes back to you, it's meant to be.....
admin
admin jun 5 '09
Origineel bericht van: Precious
Origineel bericht van: NiMS
Misschien moet je je afvragen waarom je wilt dat iemand veranderd zoals jij dat graag wilt, en niet gewoon op zoek gaat naar iemand die IS zoals jij dat graag wilt. Mensen veranderen niet zo makkelijk.

Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Ja ik wilde hem bovenal helpen omdat hij een muur om zich heen heeft.. ik wilde hem zo graag liefde doen voelen, omdat het zo'n fijn gevoel is. Ik wilde hem helpen om open te zijn etc. Maar ik kon het niet. Als hij maar zijn ogen zou openen..

Zozo jammer.

Er zijn duizende mensen (mannen/ vrouwen) met muren,
Je gaat veel werk hebben om bij al deze mensen hun muren te gaan breken om hen liefde te laten voelen.
Hoe pak je zulke dingen aan, Prescious?
Heidelroos
Heidelroos jun 5 '09
ik wilde hem zo graag liefde doen voelen, omdat het zo'n fijn gevoel is. Ik wilde hem helpen om open te zijn etc. Maar ik kon het niet. Als hij maar zijn ogen zou openen..

Zozo jammer.

Liefde laat zich niet dwingen hé.. wink
admin
admin jun 7 '09
vaagheid. hij heeft me gebeld en het was een raar gesprek.
hij vroeg alsof het heel normaal was: Wanneer ga ik je zien.
en hij deed niet lief ofzo, echt van: ja hoe is het? wat heb je uitgesprookt afgelopen maand en wanneer zie ik je.

confused
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Dat is niet liefdevol naar jou toe. Niet zijn hart maar zijn ego sprak aan de telefoon.

Hoe voelde je je toen hij zo deed? Hoe heb je gereageerd?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
En weer gaat hij over je grenzen heen door je op deze manier geen enkele aandacht te geven. Ik vraag me toch echt af, wat je in hem ziet dat je hem zo leuk vindt.
admin
admin jun 7 '09
Het voelde niet prettig en ik was daarna misselijk.
ik heb het gesprk wel uitgetikt ik kan het wel even prive sturen Maryssa.
admin
admin jun 7 '09
echt stom dat hij mij dan belt bedoel blijf dan weg.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Lijkt me heel duidelijk wat je wilt. Beter dan dit had hij het niet duidelijk kunnen maken. Het voelt niet prettig en hij maakt je misselijk. Misschien is dit de laatste bevestiging die je nodig had.
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Helemaal mee eens! Echt fysiek misselijk worden van iemand is wel een heel duidelijk bord geschreven met rode neonletters: No more!
admin
admin jun 7 '09
ik heb ben 2 uur misselijk geweest. ik vroeg me al af wat daar de betekenis van was.

Als hij oprecht en lief was dan had ik mij wel anders gevoelt. Ik snap de reden van zijn benadering niet helemaal. (wel iets beter na jou prive mail maryssa)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Ik denk dat de reden van zijn benadering erg ondergeschikt is aan hoe jij je voelde daarna. Ik zou niets meer met hem te maken willen hebben.
admin
admin jun 7 '09
echt van: ja hoe is het? wat heb je uitgesprookt afgelopen maand en wanneer zie ik je.

Het lijkt wel een kruisverhoor. Kan nog wat worden als je daar een relatie mee aangaat, mag je elke scheet verantwoorden. Ik zou hard wegrennen!!!
admin
admin jun 7 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik denk dat de reden van zijn benadering erg ondergeschikt is aan hoe jij je voelde daarna. Ik zou niets meer met hem te maken willen hebben.

Bedoel je dat zijn benadering niet oprecht is?

(ben bang voor slechte intenties)
admin
admin jun 7 '09
Precious, wat zegt het voorval jou?
admin
admin jun 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Precious, wat zegt het voorval jou?

Ik weet het niet. Echt niet, ik voelde me ontzettend misselijk enzo daarna en ik weet niet wat ik er over/van moet denken.

ik vind het raar dat hij deed alsof alles koek en ei is, zovan wanneer zie ik je.

Eerst zei hij tegen me van ja een ex is een ex, uit is uit. En nu benaderd hij me ineens na 3 weken met de boodschap: hoe is het, zullen we afspreken.

En hij vertelde ook dat hij heel bruin is geworden (op schevenigen) toen wij nog iets hadden wilde ik niet dat hij daar naar toe zou gaan. Dus denk dat hij het zei om mij jarloers te maken ofzo.

maar ik ben de kluts kwijt. Ik dnek dat ik hem laat weten (mail ofzo) dat ik niks met hem te maken wil hebben omdat het laatste gepsrek niet goed aanvoelde. maar dan denk ik weer van misschien was het voor hem al een grote stap om mij te bellen. gezien zijn trots. ik weet het niet.
admin
admin jun 7 '09
hmmmmm...... zolang dat je de kluts kwijt bent doe je beter niets.
Die misselijkheid is volgens mij zeker zoals NiMs het zegt.
En dat signaal mag je niet uit het oog verliezen.
Hoe hij denkt en voelt, daar hoef jij je niet meer mee bezig te houden, lieve Precious,
hoe jij je voelde, daar gaat het om! en dat was dus duidelijk niet goed!
admin
admin jun 7 '09
nee was idd niet goed. als je misselijk van iemand wordt dan betekent dat dus dat je die gene niet in je leven wilt?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske