Loading...
nl

Wie kan voorspellen of.....

gast
gast jun 3 '09
En als hij nu het zelfde idee heeft; dat hij niet in een afhankelijke positie wil zijn.....dan komt het er dus nooit meer van!
admin
admin jun 3 '09
TJa..
dat is zo. Maar ja so be it.

Als iemand nog een voorspelling kan doen, graag. hopelijk ben je dan niet beinvloedt door alle reacties.
gast
gast jun 3 '09
Mijn voorspelling; ik zie jullie niet samen.
admin
admin jun 3 '09
Ik voel een breuk die niet geheeld kan worden door hem. Mijn gevoel zegt me dat hij zijn redenen had en dat jij die niet in wil zien.

Of jullie weer samen komen is afhankelijk van jouw keuzes, maar of hij naar jouw zou komen...nee, met wat ik nu voel lijkt het mij heel erg sterk.

Greets, Robbert.
Fatna
Fatna jun 3 '09
dat soort personen naar wie je toegaat , een paar munten toewerpt en die doet je dan "zogenaamde" voorspellingen

heb je waarschijnlijk alleen in marokko en turkije en zo
als ik jou verhaal lees, dan zou ik hem niet eens meer terug willen, laat staan zorgen maken of hij mij nog zou benaderen..

admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: Core
Ik voel een breuk die niet geheeld kan worden door hem. Mijn gevoel zegt me dat hij zijn redenen had en dat jij die niet in wil zien.

Of jullie weer samen komen is afhankelijk van jouw keuzes, maar of hij naar jouw zou komen...nee, met wat ik nu voel lijkt het mij heel erg sterk.

Greets, Robbert.

dankje voor je reactie.
maar wat bedoel je met:

Want ik heb de relatie verbroken hoor, niet hij.
Lena
Lena jun 3 '09
wat zou je nou eigenlijk echt willen?
admin
admin jun 3 '09

Tja dat doet er nog weinig toe..

Ik wil hem en dat hij meer rekening houd met mij.
Maar het doet er niet meer toe, want het is uit.
Lena
Lena jun 3 '09
Origineel bericht van: Precious

Tja dat doet er nog weinig toe..

Ik wil hem en dat hij meer rekening houd met mij.
Maar het doet er niet meer toe, want het is uit.

toch wil je een voorspelling...
dan doet het er dus wel toe wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Volgens mij is er drie keer voorspeld dat jullie niet bij elkaar komen en dat hij niet bij je terug wilt. Toch lijkt het erop dat je dit toch niet wilt aannemen.

Waarom sta je hem toe zoveel macht over je te hebben, dat je niet eens een eigen keuze wilt maken?
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Volgens mij is er drie keer voorspeld dat jullie niet bij elkaar komen en dat hij niet bij je terug wilt. Toch lijkt het erop dat je dit toch niet wilt aannemen.

Waarom sta je hem toe zoveel macht over je te hebben, dat je niet eens een eigen keuze wilt maken?

Uhm wie zegt dat ik het niet wil aannemen? Ik ben er toch vrij in om te reageren op wat mensen zeggen hier?

Mijn eigen keuze maken, sorry hoor maar ik wil alleen inzicht, was was het doel van dit topic. Ik maak zeker eigen keuzes, het is nog maar 2 weken uit en tja dan ligt het nog zeer gevoelig.
admin
admin jun 4 '09
Origineel bericht van: Precious

Het komt er bij mij gewoon op neer dat ik hem mis.
Ik weet ook niet wat ik er meer over kan zeggen.

Je kunt toch ook én van jezelf houden én iemand missen..

Ja, Maar je mist niet HEM hoor.... dat denk je maar.
Het is iets anders dat je mist.
admin
admin jun 4 '09
Hmm oke, wat mis ik dan denkje?

Ik ben heel benieuwd naar je reactie.

smile
Lena
Lena jun 4 '09
wat denk jezelf smile
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Lieve Precious, wat heeft hij jou concreet gegeven tijdens jullie relatie waardoor je bij hem wilde zijn? Wat ik vooral heb gelezen van je in de tijd dat het nog aan was was dat je niet kreeg wat je nodig had en je ontevreden was over de gang van zaken. Ook gaf je aan dat het er wat jou betrof niet meer toe deed of het nu aan zou blijven of dat het uit zou gaan. Daar moet je toch je conclusie uit gaan trekken. En ik weet dat dat moeilijk is maar ik denk dat zoals hier al gezegd wordt..je mist niet hem maar iets anders. Zoals ik dat iets anders zie, is iemand anders om een bepaalde leegte bij jou op te vullen. Maar lieve Precious, je bent veel meer in je ééntje dan met iemand samen die je niet completeert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '09
Misschien moet je je afvragen waarom je wilt dat iemand veranderd zoals jij dat graag wilt, en niet gewoon op zoek gaat naar iemand die IS zoals jij dat graag wilt. Mensen veranderen niet zo makkelijk.
Helma
Helma jun 4 '09
Toen ik iemand verloor was ik mezelf volledig kwijt. En dat is erg jammer, want het betekent dat je niet één, maar twee personen verloor! Terug, op zoek naar jezelf. Dat is het enige dat er nu toe doet.

En ik kan je zeggen, dat bevalt heel goed: en ik weet drommels goed hoe cliché dit klinkt, maar het is écht zo!

Een blije Helma.
admin
admin jun 4 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Precious, wat heeft hij jou concreet gegeven tijdens jullie relatie waardoor je bij hem wilde zijn? Wat ik vooral heb gelezen van je in de tijd dat het nog aan was was dat je niet kreeg wat je nodig had en je ontevreden was over de gang van zaken. Ook gaf je aan dat het er wat jou betrof niet meer toe deed of het nu aan zou blijven of dat het uit zou gaan. Daar moet je toch je conclusie uit gaan trekken. En ik weet dat dat moeilijk is maar ik denk dat zoals hier al gezegd wordt..je mist niet hem maar iets anders. Zoals ik dat iets anders zie, is iemand anders om een bepaalde leegte bij jou op te vullen. Maar lieve Precious, je bent veel meer in je ééntje dan met iemand samen die je niet completeert.

Hallo,
Bedankt voor je lieve reactie.
Wellicht mis ik niet hem maar 'iemand' die de leegte zal opvullen, maar op dit moment weet ik dat nog niet zeker. Het is nu 2.5 week geleden dat het uit is en nu mis ik nog bepaalde dingen van hem zelf.. zoals zijn lag, de manier waarop hij mijn hand kuste (en dat dan kleine rimpeltjes op zijn voorhoofd verschenen) en het bij hem zijn.

Ik was zeker niet tevreden, maar ik weet ook dat ik wel degelijk gevoelens voor hem had, ook toen het slecht ging. En uit frustratie kon het mij inderdaad weinig schelen of het uitging of niet. Ik voelde me zo onbegrepen door hem, hoe graag ik het ook wilde. Ik drong niet tot hem door en dat maakt het zo moeilijk.
admin
admin jun 4 '09
Origineel bericht van: NiMS
Misschien moet je je afvragen waarom je wilt dat iemand veranderd zoals jij dat graag wilt, en niet gewoon op zoek gaat naar iemand die IS zoals jij dat graag wilt. Mensen veranderen niet zo makkelijk.

Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Ja ik wilde hem bovenal helpen omdat hij een muur om zich heen heeft.. ik wilde hem zo graag liefde doen voelen, omdat het zo'n fijn gevoel is. Ik wilde hem helpen om open te zijn etc. Maar ik kon het niet. Als hij maar zijn ogen zou openen..

Zozo jammer.
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Dat is ook jammer dat je niet iemands muur kunt afbreken en niet de ander iets kunt laten inzien. Maar dat is zoals het is; iemand moet het zelf doen en ervaren. Hoe moeilijk het ook is om los te laten. Als je niet allebei je hart opent kun je geen liefde ontvangen en geven. Dan wordt het een strijd samen en niet een groeien samen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske