Lieve Precious, wat heeft hij jou concreet gegeven tijdens jullie relatie waardoor je bij hem wilde zijn? Wat ik vooral heb gelezen van je in de tijd dat het nog aan was was dat je niet kreeg wat je nodig had en je ontevreden was over de gang van zaken. Ook gaf je aan dat het er wat jou betrof niet meer toe deed of het nu aan zou blijven of dat het uit zou gaan. Daar moet je toch je conclusie uit gaan trekken. En ik weet dat dat moeilijk is maar ik denk dat zoals hier al gezegd wordt..je mist niet hem maar iets anders. Zoals ik dat iets anders zie, is iemand anders om een bepaalde leegte bij jou op te vullen. Maar lieve Precious, je bent veel meer in je ééntje dan met iemand samen die je niet completeert.
Hallo,
Bedankt voor je lieve reactie.
Wellicht mis ik niet hem maar 'iemand' die de leegte zal opvullen, maar op dit moment weet ik dat nog niet zeker. Het is nu 2.5 week geleden dat het uit is en nu mis ik nog bepaalde dingen van hem zelf.. zoals zijn lag, de manier waarop hij mijn hand kuste (en dat dan kleine rimpeltjes op zijn voorhoofd verschenen) en het bij hem zijn.
Ik was zeker niet tevreden, maar ik weet ook dat ik wel degelijk gevoelens voor hem had, ook toen het slecht ging. En uit frustratie kon het mij inderdaad weinig schelen of het uitging of niet. Ik voelde me zo onbegrepen door hem, hoe graag ik het ook wilde. Ik drong niet tot hem door en dat maakt het zo moeilijk.