Loading...
nl

Batterijen uit de lucht

Beschermengel
Beschermengel jun 2 '09

Rare en leuke droom gehad,terwijl ik al een poosje niet droomde...of me niet bewust was dat ik droomde.

Ik stond op het dak met meerder personen (geen bekende) en er vlogen aan alle kanten kleine ufo's rond, af en toe hoorde we harde knallen en wist niet waar het vandaan kwam, toen ineens (ik moet erbij zeggen dat het een heel lichte omgeving was alles glom zoals diamantjes) kwam uit de lucht grote langwerpige batterijen naar beneden vallen..het waren geen echte maar van plastic zoals je een zwemband hebt om op te blazen. Nou ik begon te springen op het dak om ze te kunnen vangen en ving er aardig wat.

Toen ik mijn armen vol had zag ik naast mij een huis wat nog hoger was en daar hingen plastic snoepgoed (soort spekkies maar dan langwerpig) maar die werden bewaakt er stonden mannen omheen dus ik kon er niet bij ik vondt het erg jammer en was werd gelijk wakker van het harde lawaai in mijn droom.

Rare droom en toch wel leuk! ik ben blij weer te dromen ..het is een poosje stil geweest.
Delen:
Cialara
Cialara jul 14 '09
Hoi Beschermengel,

Deze is alweer wat ouder, maar ik vind deze droom van jou toch wel erg mooi en bijzonder!

Ik denk dat je op een of andere manier mocht oogsten, er werd je iets toegeworpen letterlijk uit de hogere sferen. En je was al in een stralende omgeving... In deze sfeer mag jij zijn, het is je gegund.

Maar kennelijk wil je nog meer, nog verder, nog hoger en zo te zien word je daarin geblokkeerd en kon je er nu nog niet naartoe. Je hebt misschien te hoge verwachtingen van wat je daar hogerop kunt vinden, en je moet het doen met wat je nu hebt.

Misschien heeft dit te maken met het verlangen om contact te hebben met je zoon. Iets wat je volgens mij zelf niet in de hand hebt; het wordt "bewaakt"? En je zult het moeten doen met het contact dat van bovenaf met jou gezocht wordt.

Ik weet natuurlijk niet of ik je droom goed heb uitgelegd, maar dit gevoel kreeg ik erbij.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel jul 15 '09

Prachtig uitgelegd Jorine en ik kan me er wel in vinden smileik heb daarna tot nu toe niet meer zo'n duidelijke droom gehad ...dus wachten maar weer op de volgende smileeerlijk gezegd was ik hem al weer vergeten, nu ik hem weer lees zie ik het weer helemaal voor me.

Dank je wel voor de mooie uitleg! smile
Cialara
Cialara jul 15 '09
Graag gedaan Beschermengel smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki