Loading...
nl

gidsen, acht symbool en frequenties

Koen
Koen jun 2 '09
Hallo iedereen,

Ik krijg de laatste tijd een omgekeerde acht als beeld te zien, als ik wakker ben. In mijn gedachten speel ik wat met symbool. Wiskundige betekenis ken ik, oneindigheid.
Ik probeer al een tijdje mijn krachtdieren/gidsen op te roepen. Ongeveer een maand geleden was ik half aan te slapen en droomde ik dat ik hier bij ons in het bos een wolf tegenkwam. Ik had mijn tennisraket mee ter beveiliging. Jaja rare droom. Schrik als ik had kwam ik terug wakker en voelde een immens energie ter hoogte van mijn buik. Alsof iets uit mijn lichaam trad. Zeer raar gevoel.

Ik lees tegenwoordig zoveel over transitie naar 4de dimensie. Het komt erop neer dat je naar een hoger frequentie moet gaan. Wat wil dat nu eigenlijk zeggen, hoe moet je het doen en belangrijk wat voel,hoor je dan?? Ik mediteer soms en dan krijg ik ruisend geluid te horen. Meer niet. En half in slaap zijn kan toch ook niet de bedoeling zijn, want daalt de frequentie juist niet?

Veel vragen, en hopelijk hier en daar een antwoord.
Gr koen
Delen:
Emuca
Emuca jun 2 '09
Denk je dat die wolf je krachtdier is? smile
Koen
Koen jun 2 '09
Vroeger als kind was ik enorm gefascineerd door een arend. Eigenlijk altijd geweest. Dus ik dacht dat arend mijn krachtdier was. Vorige maand was ik in namiddag thuis en dacht ik van ok k zal nu eens mijn krachtdier expliciet oproepen. Dus voor ik half in slaap was heb ik gevraagd om mijn krachtdier op te roepen. Ik kwam wakker en voelde echt een sterke kracht ter hoogte van mijn rechter buikzijde. Precies alsof er iets uit mijn lichaam trad. Het gevoel kan je best omschrijven als een windstoot maar dan niet naar je lichaam toe maar vanuit je lichaam.
Nu kan ik me wel herinneren dat ik als kind ooit een film zag over weerwolven. Ik heb dan lange tijd gedacht dat er boven op mijn kamer een wolf zat wink. Ik kroop dan volledig in mijn laken om af te schermen maar dat is al zo zo lang geleden en duurde een week of twee.
Gr koen
Natalie1986
Natalie1986 jun 2 '09
kan toch zijn dat je meerdere krachtdieren hebt?

misschien een arend en een wolf? of heb je er maar 1?
Emuca
Emuca jun 2 '09
Na wat ik gehoord heb is dat je er maar 1 hebt.
Koen
Koen jun 2 '09
Neen hoor, je kan meerdere krachtdieren hebben. Ik heb contact gemaakt met 1 van mijn mss meerdere krachtdieren.

Kan mij iemand zeggen hoe je je frequentie kan tunen tot een hogere trilling/dimensie. Of staat hogere trilling niet gelijk aan nieuwe dimensie. Daarmee bedoelend kan je ook in je droom tot die nieuwe frequentie komen.

Groeten,
Koen
Emuca
Emuca jun 2 '09
Ik heb juist van verschillende mensen die zich bezighouden met sjamanisme dat je slechts 1 krachtdier hebt... Vandaar. Ik hoorde juist dat het onzin is dat mensen beweren meerdere dieren te hebben, want je hebt er juist maar 1... omdat dat dier je ziel symboliseert... Je hebt 1 krachtdier, 1 beschermengel en je kan meerdere gidsen hebben.
admin
admin jun 2 '09
Nee, je hebt een krachtdier van de aarde, en een krachtdier van de lucht.
Ik heb de krachtdieren Wolf én Uil! en dat is uit zeer betrouwbare bron, én ik wordt deze eigenschappen ook heel sterk gewaar, en pas ze toe.

Mijn man heeft de krachtdieren Vos en buizerd, vb.
admin
admin jun 2 '09
Enhet kan goed zijn dat de dolfijn mijn krachtdier is van het water.
Emuca
Emuca jun 2 '09
Dus, Bellefleur, jij denkt dat iedereen er drie iheeft?
admin
admin jun 2 '09
Ik denk dat drie krachtdieren kunt hebben! land, lucht en water.

Maar ik veralgemeen niet, hoor.
admin
admin jun 2 '09
Hmm moet je dan niet alle elementen benoemen?

Water, lucht, aarde, vuur en geest?
Lena
Lena jun 6 '09
Origineel bericht van: Koen
Hallo iedereen,

Ik krijg de laatste tijd een omgekeerde acht als beeld te zien, als ik wakker ben. In mijn gedachten speel ik wat met symbool. Wiskundige betekenis ken ik, oneindigheid.

Gr koen


ben je er al achter wat het nog meer zou kunnen betekenen?
Lena
Lena jun 6 '09
Ik heb het symbool van de oneindigheid getekend.. (het dubbele symbool):
Oneindig symbool. Dit is het symbool dat binnen de wiskunde word gebruikt om oneindig aan te geven. Als voorbeeld een deling door nul levert een oneindig getal op dat we dan aangeven met dit symbool. Dit symbool heet ook Lemniscaat en dat is een Grieks woord dat bloemenguirlande betekent en gebruikt werd wanneer een overwinnaar na een gevecht onthaald werd. Ook komt de lemniscaat voor in de tarot, in de Magiër (Le Bateleur) die ook wel de jongleur wordt genoemd. Zijn hoed heeft de vorm van een lemniscaat: het eeuwigheids principe. Dat duidt erop dat hij met zijn scheppende activiteiten in verbinding staat met goddelijke krachten. Het is een symbool voor het evenwicht tussen het stoffelijke en het geestelijke.

deze zag heidel in de foto-lezing...
ik denk zelf dat de laatste zin belangrijk is... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki