Loading...
nl

partij voor de dieren

Natalie1986
Natalie1986 jun 2 '09
Dit is de laatste partij waar ik nog op zou stemmen. vorige verkiezingen heb ik wel op ze gestemd maar dat zou ik nooit weer doen. Er is helemaaaal niks veranderd sinds ze in de 2e kamer zitten dierenmishandeling blijft en daar erger ik me dood aan, nee hoor helemaal geen kamervragen.
mag
mag jun 2 '09
natalie, laat het los,dierenmishandeling blijft voorlopig bestaan omdat zielen die dit doen nog niet zo ver zijn,en alleen maar met zichzelf bezig zijn,en dus alleen maar denken in eigen belang.je kan ze niks verwijten.
gast
gast jun 3 '09
Een politieke partij, wetten en regels houden gedrag van mensen niet tegen.
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: mag
natalie, laat het los,dierenmishandeling blijft voorlopig bestaan omdat zielen die dit doen nog niet zo ver zijn,en alleen maar met zichzelf bezig zijn,en dus alleen maar denken in eigen belang.je kan ze niks verwijten.

Nou geloof mij maar als ik zeg dat wanneer ik zie dat iemand een dier mishandeld, ik die persoon echt wel bij zijn lurven pak hoor! Kom op, mensen hebben ook hersens hoor, zij weten ook als je een hond of kat schopt of wat voor dier dan ook mishandeld dat dat pijn doet.
gast
gast jun 3 '09
...en eraan dood gaan frown
admin
admin jun 3 '09
Juist ja...oeps sorry dat was even pijnlijk Syl..
Natalie1986
Natalie1986 jun 3 '09
Inderdaad!!

Mijn zwak voor dieren is zo groot dat ik toch weer twijfel of ik op ze zal stemmen blush
Emuca
Emuca jun 3 '09
Ik denk niet dat deze partij echt heel groot zal worden. Als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat de grote partijen hun standpunten overnemen... smilemeer effect!

Ik weet nog niet op wie ik stemmen ga...
Eruan
Eruan jun 3 '09
Ik vind de pvdd erg goed. Vooral om ze bij europa te laten komen. Ik ben 10 dagen in zuid spanje geweest om vrijwilligerswerk in een asiel te doen, en dat doet wel wat met je. Wat je daar ziet is echt erg. Asielen die overvol zijn, met 4 à 5 honden in een hok bij elkaar gepropt. Mensen die hun hond daar komen brengen. Podenko's die halfdood worden afgeleverd. Mishandelde pups.
Je ziet er gekluisterde paarden in de brandende zon, zonder water op een droog stukje wei. En zo is het in meer zuidelijke en oostelijke landen.

Wat dat betreft mag er in europa wel wat verbeteren voor de dieren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki