Loading...
nl

Bang in het donker

Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Ik was vroeger nooit bang, tot dat ik een film zag.. toen werd het een ander verhaal.. Daarna was ik er niet meer bang voor en toen, begonnen de eerste verschijningen te komen.. Tjaaa.. Dan schrik je wel even.. Maar nu totaal niet meer.
admin
admin jun 1 '09
Ik sliep vroeger een keer in de kamer van mijn zus. Zij maakte altijd een dolle boel ervan .. probeerde ons (tweelingbroer en mij) altijd bang te maken (tot op een bepaalde hoogte smile)

Op een avond lag ik alleen in het donker en keek naar de gordijnen .. hier achter waren allerlei schaduwen te zien .. maar in de raamopening zag ik een vrouw zitten .. het was een heks .. maar ik was niet bang voor haar .. ze beschermde me .. en gooide al die negatieve schaduwen naar beneden. Ik ben niet opgestaan uit bed. De volgende ochtend (er stond een tafel onder het raam) keek ik als eerste uit het raam om te kijken of de tafel niet kapot was (omdat al die personen erop gevallen waren). Maar de tafel was niet kapot .. vond het apart .. tot nu toe vraag ik me nog wel eens af of ik hetgeen ik toen gezien heb echt was of een droom ..
Bang in het donker .. nooit meer in ieder geval.
Fatna
Fatna jun 1 '09
maar bart een schaduw is geen vaste substantie en die kan dus niets breken, ik denk dus dat het echt was wat je hebt gezien
admin
admin jun 1 '09
Precies Fatna .. dat denk ik dus ook .. heb wel vaker dat soort voorvalletjes gehad van toen ik jonger was .. die herinneringen gaan niet weg .. maar het is -als je er nu over nadenkt- niet te achterhalen of het echt was of niet .. dus neem aan dat het ook allemaal echt zo was
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki