Loading...
nl

wat als je als engelmens niets betekent?

annewil
annewil aug 18 '09
Dat is fantastisch ben zeer benieuwd.

Dank je wel!!!
annewil
annewil aug 19 '09
Nou zoals beloofd heeft Hans mij ook gescand,en wat Bellefleur al had gezegd,ik ben ook een engelmens.Hans heeft een bolvormig voorwerp gezien van grijs-blauwe kleur ,wat er een beetje satijnachtig uit zag.Mooi als je dat bij andere kunt waarnemen.
Ik ben net als sommige van jullie, die hier zichzelf nog niet echt in zien,omdat je het niet verwachtte,maar hoop er wel wat mee te kunnen doen straks.Ik hoop dat ik daarin mag verder groeien. Hans nogmaals bedankt!! En Bellefleur jij ook voor alles wat je me vertelde en me hier bij Merudi bracht.

Liefs Annewil
admin
admin aug 19 '09
grinwink
Cialara
Cialara aug 19 '09
Leuk om weer een nieuw engeltje erbij te hebben wink
admin
admin aug 19 '09
jaja.... de vakantie is gedaan,
we vliegen er weer in ( uit, dat klinkt beter :D)
Serenity
Serenity sep 30 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Wendy's

ik geloof niet in de engelmens. Als ik op google zoek naar 'ENGELMENS' kom ik echt alleen maar op Merudi uit, waarom niet bij andere spirituele sites, als het zo belangrijk is? ik denk dus dat dit gewoon een verzonnen-term is.


http://www.goedzo.com/index.php/2007/03/24/de_engelmens
http://paravisie.mobisphere.nl/blog/1716
http://www.startspiritueel.nl/forum/spiritueelForum3.php?id=100000758
http://nieuwetijdskinderen.besteoverzicht.nl/Engelmensen.htm
http://www.onzetipi.nl/blog/?m=200903
http://www.cristal-clear.nl/over%20olga.html
http://www.lordsnewchapel.com/dutchdevgodspresence5.html
http://nieuwetijdskinderen.startpagina.nl/

Ik zal maar niet verdergaan, maar lijken mij toch voldoende websites te vinden die de engelmens kennen en noemen wink.

Ik heb alle linkjes aangeklikt en sommige bestaan niet meer of het was een link terug naar merudi toe, verder weet ik dat jij de term Engelmens zelf heb bedacht maar het fenomeen reïncarneerde engel leverde ook weinig meer op eigenlijk...
- www.para-vision.nl/Webwinkel-Product-3448511/Angels-Affirmation-Candle. .
- mamamiracoli.blog.rendez-vous.be .
- eigen-wijzer.clubs.nl/nieuws/detail/1552409_geincarneerde-engelen .
- http://vrouwen.nl/site/I_believe_in_ange...5Bboolean%5D=OR .
- www.nieuwetijdskind.com/ben-jij-een-engel-op-aarde-geincarneerde-elementaal-of-sterremens .
- eigen-wijzer.clubs.nl/nieuws/detail/1552404_de-vitale-opdracht-van-de-aarde-engelen .

Waar staan jouw bronnen vermeld Nims het lijkt me leuk om eens wat meer te lezen.
Marjanne
Marjanne sep 30 '11
Mijn persoonlijke mening over benamingen zoals 'sterrenkind, engelmens, etc:
Ik vraag mij serieus af wat de waarde is van het weten of je bijvoorbeeld engelmens, sterremens bent?
Mijn mening is dat het bedacht is vanuit het hokjesdenken en dat vind ik persoonlijk zo jammer binnen de context van spiritualiteit. Waar is het grenzeloze denken en voelen? Zijn wij niet allemaal Lichtdragers die liefde en vreugde in zich dragen?
Is dat grenzenloze misschien eng? Druist het in tegen een opvoeding waarin schuldgevoelens of perfectionisme werden getriggerd of gestimuleerd? Ik weet het niet, wellicht zijn er vele oorzaken.
Het bewust Zijn en bewust van eigen kwaliteiten,gaven, talenten en die uitdragen, is dat niet het allerbelangrijkste?
Dit wilde ik graag even kwijt.
Groene_heks
Groene_heks sep 30 '11
Mooi Marjanne smile
Ik geloof niet dat er enige waarde hangt aan het weten.
Serenity
Serenity sep 30 '11
oh zo had ik het wel eens bekeken maar de gedachten 'om te weten wie je nu bent' blijft hangen en dan sluimert er weer in dat een benaming, bevestiging en geruststelling zal geven.
Groene_heks
Groene_heks okt 1 '11
Wat maakt het voor jou belangrijk om te weten Serenity?
Kijk daar eens naar smile
Bevestiging? En dan? Geruststelling waarom?
Serenity
Serenity okt 1 '11
Wie of wat ik ben is belangrijk voor mij zodat ik er denk ik na kan leven zodat ik dan aan de verwachtingen van anderen maar ook van mezelf kan voldoen.
Patronen en hokjes liggen denk ik dicht bij elkaar daardoor begrijp ik dingen zoals ze zijn beter.
Misschien heb ik er dan naar mijn gevoel meer controle over, over mezelf, het begrijpen van mezelf.
Ik zie bij anderen bepaalde patronen en die worden vaak niet onderbroken en als dat zo zou zijn zou het een tijdelijke onderbreking zijn waar voor de rest niet verder over word nagedacht en vervolgens valt men weer in het oude patroon alsof ze die omschakeling niet kunnen vasthouden of zelfs begrijpen.
Mensen vinden mij vaag en begrijpen mij niet door die bordeline ben ik wispelturig en heb ik ook geen grip op mezelf (niet totaal maar intussen wel gedeeltelijk) die rem die ik mis vergt heel heel heel veel bewust zijn.
Zelf denk ik dat er ook een vorm van autisme onder de bordeline zit wat nier erkend is dus ook moeilijk als zondebok kan worden gezien.
Dit paranormale, deze interesse voor het paranormale en de beschouwing die ik heb op het leven zelf werkt niet echt mee, in de zin dat de termen magisch denken, waanvoorstellingen en een onwerkelijke beeld van de werkelijkheid naar voren komen en dat is best irritant omdat IK niet erkend word maar als een mens dat het niet helder ziet en niet helder denkt en dat is funest voor mij aangezien ik geen zin heb om mijn Ukkie te verliezen en die angst zit er heel erg in bij mij daardoor blijf ik wat meer passief op sommige momenten denk ik.
Als ik weet wat er is met mij en welk hokje ik zit dan heb ik gelijk bewijs voor mijn ongepaste manieren.
ButterFly78
ButterFly78 okt 1 '11
Wow Serenity, ik lees net aandachtig en enigsinds met schuldgevoel jouw verhaal. Omdat ik twee vrouwen met bordeline ken die hun mannen letterlijk opvreten en hun omgeving met handen in hun haar laten zitten. Daarom heb ik altijd een afstand van deze mensen gehouden. Ergens op deze site heb ik er ook reactie op gegeven. Als ik jou verhaal zo lees, voel ik me best schuldig. Scheelt denk ik ook wel dat jij ervoor uitkomt, dat deden hun absoluut niet. Ze waren alleen maar tegen anderen aan het klagen en dat het niet aan hun lag.
Ik heb diep respect voor jou! Jij komt er wel!
En mijn excusus voor dat ene berichtje op de site.

Groetjes Butterfly78
Serenity
Serenity okt 1 '11
smilewat een lief bericht en nee je hoeft geen schuldgevoel te hebben want je hebt allerlei soorten onder de bordeliners
en ik neem ook afstand van onredelijke mensen want ik krijg het gevoel dat het om hun draait ookal geef ik nog zulk goed advies het ligt niet aan hun,
dan krijg ik het gevoel dat ik tegen de muur aanpraat na een paar keer geef ik het ook op want er zit dan op dat moment weinig potentie in
en ik kan niemand dwingen dus laat ik ze in hun eigen sop gaar koken totdat ze er wel aan toe zijn en zo niet, dan niet. ^^
Sommige mensen klikken wel en sommige niet dat is nu eenmaal zo.

laughDank je wel voor je mooie woorden, ik doe het ook alleen maar met vallen en opstaan en soms neem ik een break en soms zet ik gewoon mijn schouders eronder en hup gaan met die banaan.
Dank je wel.

wink
Marjanne
Marjanne okt 2 '11
Beste Serenity,

ik begrijp je beweegredenen en respecteer die ook. Dank je voor je openheid,dat bewonder ik.
Weet je.. Je zegt van jezelf geen rem te hebben en dat dat heel veel bewustzijn van je vergt. Besef jij wel hoeveel kracht je daarmee in je hebt?
Borderline, autisme, adhd, etc .. Ja, het zijn etiketjes maar wat ik ook in jouw woorden proef is dat die etiketjes een kader geven, een referentiekader. En net als bij lichamelijke klachten is het fijn als er een diagnose wordt gesteld zodat er een behandeling op kan volgen die helpt en er een begrip komt voor je klachten. Je kunt ze plaatsen.
Ik hoop alleen wel dat jij je beseft dat je meer bent dan de symptomen van borderline.
Als ik je een ongevraagd advies mag geven: wees je er ook van bewust hóe belangrijk gronding is, dat je je aard. Elke dag weer. Hoe meer je gegrond bent, 'verankert' in de aarde, hoe meer zelf-bewustzijn je krijgt. Dan leef je in Bewust Zijn in plaats van in angsten, onzekerheden en angst voor controleverlies. Misschien wist je dit al, zie het dan als een reminder :-)
Weet Serenity dat ook jij een liefdevol mens bent en net zo goed een lichtdrager. Maak dat licht groter en groter en durf in dat licht te stappen. En pak de handen vast die jou willen helpen, gun de mensen die jou na staan het plezier om iets voor jou te doen.
Ik wens jou veel licht, liefde én vreugde toe.
Serenity
Serenity okt 2 '11
Dank je wel voor je reminder Marjanne.
"Besef jij wel hoeveel kracht je daarmee in je hebt? " Ik weet het maar ervaar dat niet zo omdat ik geen aanknopingspunten heb om die kracht ermee te vergelijken en ik weet ook niet wat ik met die kracht allemaal kan en dat is ook frusterend want dan weet ik ook niet zo heel goed wat ik wel en niet kan.
Ik weet ook nog niet helemaal goed wat ik met die krachten kan.

Volgens mij is het de kracht van wilskracht, ik wil het en ik probeer op allerlei manieren het te bereiken wat ik heel graag zou willen.

Als kindszijnde mocht ik weinig en ik denk dat het toen is gaan ontwikkelen.
En om allerlei manieren te vinden moest ik oplettend zijn waardoor ik o.a. geleerd had om een gedeelte lichaamstaal onbewust aan te leren.
Ik herkende toen onbewust patronen maar bewust kon ik dat niet en doordat ik ontmoedigt werd door vele kanten deed ik ook niets met mijn eigen kunnen.
Nu ben ik flink goed op weg en ik blijf op weg zijn immers dat is mijn pad! ^^
Maak dat licht groter en groter en durf in dat licht te stappen. En pak de handen vast die jou willen helpen, gun de mensen die jou na staan het plezier om iets voor jou te doen.'
Ik zat van de week te bedenken om idd mijn licht groter te maken en waarom ik dat dacht weet ik ook niet maar wel leuk dat het nog een keertje op mijn pad komt, een bevestiging is dat voor mij . ^^
Dankjewel voor je verwensing.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki