Ik heb het intussen wel geaccepteerd, maar ben en blijf gewoon nieuwsgierig naar wat anderen er ook over te melden hebben. Vind het ook gewoon leuk hoor, om er over te lezen. En om eerlijk te zijn vind ik mezelf ook niet in alle kenmerken die NiMS opnoemt. We hebben het er al over gehad; geen mens is gelijk en ook geen engel. Samen vormen we dan misschien een geheel, maar het geheel heeft vele facetten.
das al fijn dat je het geaccepteerd hebt,
volgende stapje is om contakt te maken met de bron,
Vraag of ze het contakt willen laten voelen dat het er is,
dat kan soms een hele mooie warmte zijn (zo is dat bij mij)
Ik herken me zo goed als in alle kenmerken die er staan bij de Engelmens.
Ik zal zeggen, en ik ben hier nu heel open in :
5.1 grote hoeveelheid energie ter beschikking om "klusjes" op te knappen = ja! Herken ik, ervaar ik, maar mag dit nog meer spontaan ontvangen, niet op eigenkracht te veel alles willen doen!
5.2 feilloze mensenkennis : 100% absoluut waar!!
5.3 Het veranderen/raken van mensen door simpele handelingen.
Ja,zeker en vast! maar maak het soms toch nog te ingewikkeld, omdat ik denk dat ik niet goed overkom en wil het dan op drie verschillende manieren uitleggen.
5.4 Zij herkennen potentie.. Enorme grote ja, ik zie het in een oogopslag, wil er dan zo naartoe naar die mens, maar soms is die nog niet klaar daarvoor! dus geduld is ook een van de eigenschappen!!
5.5 Direct contakt met de Engelenwereld! JA! dit weet ik heel zeker.!!
5.6 Beinvloed van het lot naar eigen inzichten! Nou ik denk dat dit al gebeurd is zonder dat ik me daar bewust van ben.
5.7 Hebben krachtig ontwikkelde vleugelchakra's. ja zeker , die voel ik, en wil daar wat meer mee gaan doen!!
Wel en de volgende puntjes
Ik heb geen grootheidswaanzin,
geen Superego hoor!wel een krachtig ego!
Ik luister (bijna) altijd!
heb zelfvertrouwen, maar stel wel veel vragen!
Ik denk niet alles te weten, maar weet wel alles!!alleen anderen schijnen dat niet te weten!
(grapje, maar is wel zo)
"lijkt " iets te missen, en nu weet ik wat het is, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt, door het rechtstreekse contakt met de Bron! (ik zeg daar eigenlijk God tegen)
Komen gevoelloos over, ja ik kan gevoelloos zijn.. gewoon direkt naar de kern, maar altijd vanuit een kracht.
Maar evengoed emotioneel, maar dan zit ik enorm uit balans.
Ik kan wel geraakt worden, maar weet dat dit puntjes zijn, die ik beschermt had en waar ik iets mag mee doen om het te healen!
Een uitstraling? dat moet ik aan jullie of mijn omgeving vragen!
Voelen zich alleen.. (wegens onbegrepen en geen identiteit) ja, dat is wel zo, in feite! ja, onbegrepen omdat ik veel zaken doe die door anderen anders worden opgevat! En omdat m'n dan zichzelf ziet in spiegelbeeld gaat men zich met mij identificeren terwijl het over hunzelf gaat.
Nou , voila... een analyse van mezelf! Behandel het met zachtheid!