Loading...
nl

wat als je als engelmens niets betekent?

Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Ja hoor dat wil ik wel. Ik doe trouwens alle kenmerken:

Voor geincarneerde engelen is dit als volgt:

- Ze hebben een lief, hartvormig gezicht.
- Ze verontschuldigen zich vaak en zeggen vaak sorry.
- Ze zien eruit als engelen ( van het vrouwelijke of mannelijke soort.
- Ze hebben een gewelfde cupidoachtige mond en grote hertenogen die onschuld en liefde uitstralen.
- Ze eten vaak te veel of kampen met overgewicht.
- Het zijn professionele dienstverleners, zoals leraren, stewerds en stewardessen, verpleegkundigen en therapeuten.
- Ze hebben coupesoleil of geblondeerd haar (ongeacht hun ras)
- Ze zijn goed van vertrouwen.
- Ze vinden het moeilijk om nee te zeggen en voelen zich schuldig wanneer anderen hun helpen.
- Ze houden van engelen en hebben verzamelingen engelenbeeldjes, engelenboeken, engelensieraden enzovoort.
- Ze hebben extra beschermengelen.
- Ze lijken licht uit te stralen.
- Ze worden verliefd op iemands potentieel en proberen die persoon uit te laten groeien tot iets groots.
- Ze hebben relaties met verslaafden en alcoholisten er is sprake van overafhankelijkheid.
- Ze blijven veel langer in relaties dan de gemiddelde mens zou doen.

Dit zijn de kenmerken van geincarneerde engelen volgens Doreen Virtue.

Toch zijn er dingen waar ik me helemaaaaaaal niet in herken.. Hebben jullie dit ook?
admin
admin jun 6 '09
Ik herken me niet in het overgewicht, ben eerder te licht.
Ben wel tot mijn 40e geblondeerd geweest, maar was dat na al die jaren beu, dus ben weer chocobruin.
De rest kan ik me wel in vinden maar ik denk dat een heleboel mensen dat ook wel zullen hebben.
Ben geen professionele dienstverlener, ben gewoon receptioniste, telefoniste, gastvrouw voor de gemeentelijke afvalstoffendienst.
Lena
Lena jun 6 '09
ja hoor nathalie ik ook
heb bv geen grote ogen en geen geblondeerd haar..
en heb geen verzamelingen op engelen gebied smile
ook eet ik niet teveel.
wel leuk om dit rijtje te lezen...
maar begrijp niet hoe mensen hier aankomen
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Ik zelf heb geen geblondeerd haar, ook herken ik me niet in relaties aangaan met verslaafden of alcoholisten haha verre van dat!! Ik blijf juist te kort in relaties, ik ben snel op iemand uitgekeken. Ook heb ik geen overgewicht maar kan wel lekker snoepen!
admin
admin jun 6 '09
Geen stapels engelenbeeldjes, 1 beeld, 1 getekende engel ingelijst, wel boeken en kaarten. Elfjes daarentegen heb ik wel veel staan, maar die zijn ook zo schattig die beeldjes. Stofverzamelaars noem ik ze ook wel ha ha.
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
nee inderdaad, omdat er een paar mensen zijn die er zo uit zien. Betekent niet dat gelijk iedereen er zo uit ziet!!
Best wel vreemd om iedereen dan zo over 1 kam heen te scheren.
Eruan
Eruan jun 6 '09
Ik heb van mezelf blond haar, heb graag blonde plukken erin. Kan moeilijk nee zeggen. Ik hou er niet van anderen om hulp te vragen, ik wil graag arts worden, en ga waarschijnlijk werken in een bejaardentehuis. Ik heb wel iets met engelen, geen verzameling maar wel wat kleine dingetjes. Van relaties weet ik het niet, zou in ieder geval nooit met een verslaafde thuiskomen. Maar ik herken me wel aardig, bahalve in een paar puntjes... wink
Cialara
Cialara jun 6 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ja hoor dat wil ik wel. Ik doe trouwens alle kenmerken:

Voor geincarneerde engelen is dit als volgt:

- Ze hebben een lief, hartvormig gezicht. nee
- Ze verontschuldigen zich vaak en zeggen vaak sorry. ja, veel te vaak
- Ze zien eruit als engelen ( van het vrouwelijke of mannelijke soort. hoe zien die eruit dan?
- Ze hebben een gewelfde cupidoachtige mond en grote hertenogen die onschuld en liefde uitstralen. niet dat ik weet...
- Ze eten vaak te veel of kampen met overgewicht. ja, dat helaas wel!
- Het zijn professionele dienstverleners, zoals leraren, stewerds en stewardessen, verpleegkundigen en therapeuten. professioneel moeder, geld dat ook?
- Ze hebben coupesoleil of geblondeerd haar (ongeacht hun ras) nu niet, maar wel vaak gehad
- Ze zijn goed van vertrouwen. ja
- Ze vinden het moeilijk om nee te zeggen en voelen zich schuldig wanneer anderen hun helpen. ook!
- Ze houden van engelen en hebben verzamelingen engelenbeeldjes, engelenboeken, engelensieraden enzovoort. nee, alleen met kerst!
- Ze hebben extra beschermengelen. weet ik niet...
- Ze lijken licht uit te stralen. ja, volgens mijn man ben ik zijn stralertje wink
- Ze worden verliefd op iemands potentieel en proberen die persoon uit te laten groeien tot iets groots. ja, denk ik wel
- Ze hebben relaties met verslaafden en alcoholisten er is sprake van overafhankelijkheid. nee
- Ze blijven veel langer in relaties dan de gemiddelde mens zou doen. eeehhh, is dat zo?

Dit zijn de kenmerken van geincarneerde engelen volgens Doreen Virtue.

Toch zijn er dingen waar ik me helemaaaaaaal niet in herken.. Hebben jullie dit ook?


Er zijn inderdaad een aantal herkenningspunten, maar ook een hoop niet; dit is eigenlijk veel te algemeen. Denk ook dat uiterlijke kenmerken er niet toe doen! Want er zullen in azie en afrika toch ook wel engelen zijn? Lijkt me dan dat het meer om innerlijke kenmerken gaat...
Wel leuk om even door te lezen! Bedankt Natalie grin
admin
admin jun 6 '09
Wie voelt dat ie engelmens is, heeft geen opsomming meer nodig van uiterlijke kenmerken.
Je weet het gewoon, en ondertussen, als je het ook aanvaren hebt, echt vanuit jezelf,
wordt het contakt met de bron steeds groter, mooier en hechter.
Ik spreek daarin vanuit de ervaring.

Het is wel eens leuk om te lezen, natuurlijk, grappig ook.
NiMs zijn boekje is vele duidelijker en overzichtiger, en vollediger. Meer bekeken vanuit de innerlijkheid van de Engelmens.
De verpakking is zo belangrijk niet wink
Cialara
Cialara jun 6 '09
Ik heb het intussen wel geaccepteerd, maar ben en blijf gewoon nieuwsgierig naar wat anderen er ook over te melden hebben. Vind het ook gewoon leuk hoor, om er over te lezen. En om eerlijk te zijn vind ik mezelf ook niet in alle kenmerken die NiMS opnoemt. We hebben het er al over gehad; geen mens is gelijk en ook geen engel. Samen vormen we dan misschien een geheel, maar het geheel heeft vele facetten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ja hoor dat wil ik wel. Ik doe trouwens alle kenmerken:

Voor geincarneerde engelen is dit als volgt:

1. Ze hebben een lief, hartvormig gezicht.
2. Ze verontschuldigen zich vaak en zeggen vaak sorry.
3. Ze zien eruit als engelen ( van het vrouwelijke of mannelijke soort.
4. Ze hebben een gewelfde cupidoachtige mond en grote hertenogen die onschuld en liefde uitstralen.
5. Ze eten vaak te veel of kampen met overgewicht.
6. Het zijn professionele dienstverleners, zoals leraren, stewerds en stewardessen, verpleegkundigen en therapeuten.
7. Ze hebben coupesoleil of geblondeerd haar (ongeacht hun ras)
8. Ze zijn goed van vertrouwen.
9. Ze vinden het moeilijk om nee te zeggen en voelen zich schuldig wanneer anderen hun helpen.
10. Ze houden van engelen en hebben verzamelingen engelenbeeldjes, engelenboeken, engelensieraden enzovoort.
11. Ze hebben extra beschermengelen.
12. Ze lijken licht uit te stralen.
13. Ze worden verliefd op iemands potentieel en proberen die persoon uit te laten groeien tot iets groots.
14. Ze hebben relaties met verslaafden en alcoholisten er is sprake van overafhankelijkheid.
15. Ze blijven veel langer in relaties dan de gemiddelde mens zou doen.

Toch zijn er dingen waar ik me helemaaaaaaal niet in herken.. Hebben jullie dit ook?


Ik herken me in de meeste niet confused. Ik zal even het lijstje afgaan:
1. Dat weet ik niet smile.
2. Nee, zeg bijna nooit sorry.
3. Volgens mij valt dat wel mee.
4. Volgens mij niet.
5. Ik eet wel enorm veel, maar heb totaal geen overgewicht smile.
6. Nee, zit in de IT.
7. Nee zeker niet.
8. Ook beslist niet. Ik weet heel goed wie te vertrouwen is, en wie niet.
9. Nee ook niet. Ik zeg makkelijk nee.
10. Nee heb ik ook allemaal niet.
11. Dat zou wel eens kunnen ja. Maar wat is extra? En wat is normaal?
12. Dat is me nog niet zo opgevallen.
13. Ja deze klopt zeker.
14. Absoluut niet. Heb niets met verslaafden, en zeker geen medelijden.
15. Dat weet ik ook niet. Ik heb al wel heel lang een relatie, maar of dat hiermee bedoeld wordt?
admin
admin jun 8 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb het intussen wel geaccepteerd, maar ben en blijf gewoon nieuwsgierig naar wat anderen er ook over te melden hebben. Vind het ook gewoon leuk hoor, om er over te lezen. En om eerlijk te zijn vind ik mezelf ook niet in alle kenmerken die NiMS opnoemt. We hebben het er al over gehad; geen mens is gelijk en ook geen engel. Samen vormen we dan misschien een geheel, maar het geheel heeft vele facetten.


das al fijn dat je het geaccepteerd hebt,
volgende stapje is om contakt te maken met de bron,
Vraag of ze het contakt willen laten voelen dat het er is,
dat kan soms een hele mooie warmte zijn (zo is dat bij mij)
Ik herken me zo goed als in alle kenmerken die er staan bij de Engelmens.
Ik zal zeggen, en ik ben hier nu heel open in :
5.1 grote hoeveelheid energie ter beschikking om "klusjes" op te knappen = ja! Herken ik, ervaar ik, maar mag dit nog meer spontaan ontvangen, niet op eigenkracht te veel alles willen doen!
5.2 feilloze mensenkennis : 100% absoluut waar!!
5.3 Het veranderen/raken van mensen door simpele handelingen.
Ja,zeker en vast! maar maak het soms toch nog te ingewikkeld, omdat ik denk dat ik niet goed overkom en wil het dan op drie verschillende manieren uitleggen.
5.4 Zij herkennen potentie.. Enorme grote ja, ik zie het in een oogopslag, wil er dan zo naartoe naar die mens, maar soms is die nog niet klaar daarvoor! dus geduld is ook een van de eigenschappen!!
5.5 Direct contakt met de Engelenwereld! JA! dit weet ik heel zeker.!!
5.6 Beinvloed van het lot naar eigen inzichten! Nou ik denk dat dit al gebeurd is zonder dat ik me daar bewust van ben.
5.7 Hebben krachtig ontwikkelde vleugelchakra's. ja zeker , die voel ik, en wil daar wat meer mee gaan doen!!

Wel en de volgende puntjes
Ik heb geen grootheidswaanzin,
geen Superego hoor!wel een krachtig ego!
Ik luister (bijna) altijd!
heb zelfvertrouwen, maar stel wel veel vragen!
Ik denk niet alles te weten, maar weet wel alles!!alleen anderen schijnen dat niet te weten! wink(grapje, maar is wel zo)
"lijkt " iets te missen, en nu weet ik wat het is, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt, door het rechtstreekse contakt met de Bron! (ik zeg daar eigenlijk God tegen)
Komen gevoelloos over, ja ik kan gevoelloos zijn.. gewoon direkt naar de kern, maar altijd vanuit een kracht.
Maar evengoed emotioneel, maar dan zit ik enorm uit balans.
Ik kan wel geraakt worden, maar weet dat dit puntjes zijn, die ik beschermt had en waar ik iets mag mee doen om het te healen!
Een uitstraling? dat moet ik aan jullie of mijn omgeving vragen!
Voelen zich alleen.. (wegens onbegrepen en geen identiteit) ja, dat is wel zo, in feite! ja, onbegrepen omdat ik veel zaken doe die door anderen anders worden opgevat! En omdat m'n dan zichzelf ziet in spiegelbeeld gaat men zich met mij identificeren terwijl het over hunzelf gaat.
Nou , voila... een analyse van mezelf! Behandel het met zachtheid!
Cialara
Cialara jun 8 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
das al fijn dat je het geaccepteerd hebt,
volgende stapje is om contakt te maken met de bron,
Vraag of ze het contakt willen laten voelen dat het er is,
dat kan soms een hele mooie warmte zijn (zo is dat bij mij)


Doe je dat dan in meditatie of zo? Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gedaan namelijk!
Fatna
Fatna jun 12 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ja hoor dat wil ik wel. Ik doe trouwens alle kenmerken:

Voor geincarneerde engelen is dit als volgt:

- Ze hebben een lief KLOPT , hartvormig KLOPT NIET VOLGENS MIJ gezicht.
- Ze verontschuldigen zich vaak en zeggen vaak sorry. KLOPT
- Ze zien eruit als engelen ( van het vrouwelijke of mannelijke soort. WEET IK NIET
- Ze hebben een gewelfde cupidoachtige mond VOLGENS MIJ NIET en grote hertenogen die onschuld en liefde uitstralen HOOR VAAK DAT IK GROTE "ONSCHULDIGE" OGEN HEB .
- Ze eten vaak te veel of kampen met overgewicht. NOPE
- Het zijn professionele dienstverleners, zoals leraren, stewerds en stewardessen, verpleegkundigen en therapeuten. NOPE
- Ze hebben coupesoleil of geblondeerd haar (ongeacht hun ras) BAH HOU NIET VAN BLOND HAAR
- Ze zijn goed van vertrouwen. KLOPT
- Ze vinden het moeilijk om nee te zeggen en voelen zich schuldig wanneer anderen hun helpen. KLOPT
- Ze houden van engelen en hebben verzamelingen engelenbeeldjes, engelenboeken, engelensieraden enzovoort. NOPE
- Ze hebben extra beschermengelen. GEEN IDEE
- Ze lijken licht uit te stralen. HOOR WEL VAAK DAT IK STRAAL
- Ze worden verliefd op iemands potentieel en proberen die persoon uit te laten groeien tot iets groots. DEZE ZIN BEGRIJP IK NIET EENS
- Ze hebben relaties met verslaafden en alcoholisten er is sprake van overafhankelijkheid. NOPE
- Ze blijven veel langer in relaties dan de gemiddelde mens zou doen. TJA HEB NU 7 JAAR DEZELFDE MAN

Dit zijn de kenmerken van geincarneerde engelen volgens Doreen Virtue.

Toch zijn er dingen waar ik me helemaaaaaaal niet in herken.. Hebben jullie dit ook?


deze is leuk!!
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Bellefleur
das al fijn dat je het geaccepteerd hebt,
volgende stapje is om contakt te maken met de bron,
Vraag of ze het contakt willen laten voelen dat het er is,
dat kan soms een hele mooie warmte zijn (zo is dat bij mij)


Doe je dat dan in meditatie of zo? Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gedaan namelijk!


ja, tijdens meditatie,
Maar bij momenten gebeurd het gewoon zo, tijdens de dag.
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986
Ja hoor dat wil ik wel. Ik doe trouwens alle kenmerken:

Voor geincarneerde engelen is dit als volgt:

1. Ze hebben een lief, hartvormig gezicht.
2. Ze verontschuldigen zich vaak en zeggen vaak sorry.
3. Ze zien eruit als engelen ( van het vrouwelijke of mannelijke soort.
4. Ze hebben een gewelfde cupidoachtige mond en grote hertenogen die onschuld en liefde uitstralen.
5. Ze eten vaak te veel of kampen met overgewicht.
6. Het zijn professionele dienstverleners, zoals leraren, stewerds en stewardessen, verpleegkundigen en therapeuten.
7. Ze hebben coupesoleil of geblondeerd haar (ongeacht hun ras)
8. Ze zijn goed van vertrouwen.
9. Ze vinden het moeilijk om nee te zeggen en voelen zich schuldig wanneer anderen hun helpen.
10. Ze houden van engelen en hebben verzamelingen engelenbeeldjes, engelenboeken, engelensieraden enzovoort.
11. Ze hebben extra beschermengelen.
12. Ze lijken licht uit te stralen.
13. Ze worden verliefd op iemands potentieel en proberen die persoon uit te laten groeien tot iets groots.
14. Ze hebben relaties met verslaafden en alcoholisten er is sprake van overafhankelijkheid.
15. Ze blijven veel langer in relaties dan de gemiddelde mens zou doen.

Toch zijn er dingen waar ik me helemaaaaaaal niet in herken.. Hebben jullie dit ook?




1. Nee
2. Ja
3. Volgens mij zie ik er gewoon uit als mezelf blush
4. Nee
5. Er mag wel 10 kilo vanaf, maar of dat meteen overgewicht is?? Mogen jullie beoordelen wink
6. Jep, werk in de zorg!!
7. Ik vind coupe soleil wel heel leuk, maar heb donker haar van mezelf en daar ben ik ook heel tevreden mee wink
8. Ja, soms wel, maar soms ook niet hoor.
9. Ja, dat klopt wel helemaal!!
10.Ik hou er wel van, maar heb er geen héle verzameling van, eigenlijk maar enkele dingen. Nu hecht ik ook meer waarde aan het niet materiële ipv het materiële
11. Weet ik niet
12. Weet ik ook niet
13. Zegt me niet veel blush
14. Niet dat ik weet smile
15. Ja, dat klopt wel, ik heb de relatie met mijn ex ook te lang volgehouden.
miyase
miyase jul 8 '09
Ik herken me ook vreselijk in de teksten van Merudi, en die van hierboven, allemaal. Maar toch noem ik mezelf niet een engelmens.

Ik geloof wel dat er mensen zijn die gewoon een andere taak hebben, en dat ik er een van ben. Niet dat ik heel speciaal ben, ik ben gewoon een mens met een goede bedoeling, en die gewoon vrede wilt, en altijd al alleen maar denkt aan een betere wereld. Ik hoef het naam "engelmens" niet daarvoor, zolang ik maar mensen help. Daarvoor hoef ik geen engelmens te zijn :]

Ik heb altijd soorten 'technieken' om mensen het juiste weg te laten zien. Ik weet hoe ze zijn eigenlijk. Eerst zorg ik ervoor dat ze mij vertrouwen, en dan zorg ik evoor dat ze mij hun problemen vertellen zodat ik het met ze kan oplossen. Ik ben nu nog een kind (13) dus doe ik het met mijn leefttijdsgenoten. Die hebben meestal problemen met hun ouders en hunzelf. Het is geweldig om te zien dat ik ze kan helpen.

Ik stel het gewoon zo voor: Dat sommige mensen in een grot vastzitten en dat ik ze gewoon uittrek, punt. Soms is het te diep en moet ik een touw gebruiken natuurlijk, maar als ik de kracht in mijn armen heb om ze eruit te trekken is het helemaal geen probleem hoe diep en smal het ook is. En hoe meer ik het doe hoe meer kracht ik heb, en hoe meer mensen vrij zijn is gelijkaan hoe betere omgeving :]

Dus wat ik bedoel is, laat het woord 'engelsmens' aan een kant, en probeer een goed mens te zijn, en andere te helpen. Voor een betere leefruimte, voor minder pijn en problemen, voor meer liefde. Door zulke kleine dingen kunnen later misschien minder oorlogen zijn, tenminste eentje minder. En dat betekent veel minder doden :]

Dat was het dus xD
annewil
annewil aug 18 '09
Hallo,

Ik ben zeer geintreseert in de engel mens.Ik heb via Bellefleur vernomen dat ik ook een engelmens ben.Mede door haar ben ik ook lid geworden bij Merudi om meer over de engelmens te weten te komen.

Nu heb ik eigenlijk een vraagje aan Hans:Ik heb namens Bellefleur vernomen dat jij een systeem hebt om in iemands hart te kunnen kijken,Als jij tijd en zin hebt zou je dan eens bij mij willen kijken of je een voorwerp ziet en wat het betekent??

Sorry dat ik zo kom binnenvallen als nieuweling ,maar het houdt me al een tijd bezig.

Liefs Annewil
admin
admin aug 18 '09
Hoi Annewil,

Dat is prima. Ik zal vanavond even een kijkje nemen. Ik kan dan beschrijven of ik iets zie en zo ja, wat.
Over de betekenis van een eventueel voorwerp - dat is meer voer voor speculatie.

Groetjes,
Hans
admin
admin aug 18 '09
haha.. zie je hoe snel initiatief-nemen kan werken grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki