Loading...
nl

wat als je als engelmens niets betekent?

Lena
Lena jun 3 '09
smiledaar kan ik wat mee
1 geheel...
maar waarom vind je het jammer als mensen dat deel van jou niet zien?
en wat zie jij als taak...
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: Lena10
smilemaar waarom vind je het jammer als mensen dat deel van jou niet zien?


en wat zie jij als taak...


Je eerste vraag van je is gevormd door jouw invullingen,
Want je koppelt er een gevoel bij, die er niet was, terwijl ik sprak vanuit logisch denken.

De tweede vraag kan ik wel beantwoorden,
Er zijn taken en er is een missie,
Mijn missie is meehelpen aan de evolutie die er nu aan de gang is, op de aarde,
en hoofdzakelijk mensen helpen, die in een spiritueel stroomversnelling zitten, die open staan voor groei naar het Licht.
Natuurlijk heb ik daarin mijn specifieke wijze.
Ik krijg daarom verschillende taken aangeboden, vanuit de Bron, en dat weet ik niet altijd op voorhand.
Maar het gaat altijd om het ondersteunen van mensen. Het is heel erg leuk werk.
Het is heel afwisselend, en doe het erg graag.


Liefs,
Bellefleur
Cialara
Cialara jun 4 '09
Ik wil trouwens nog een aanvulling geven op het lijstje van NiMS die allerlei verwijzingen naar websites heeft gegeven.

Ik heb namelijk een boek gevonden van Doreen Virtue die de engelmens beschrijft! Titel: Engelen op aarde.

Ik heb het gevonden op Bol.com, dus je kunt daar even neuzen tussen de boekjes. Doreen heeft heel veel boeken over engelen geschreven, interessant toch?!
admin
admin jun 4 '09
OH aha grinsnel even googlen!!
Cialara
Cialara jun 4 '09
ja, ik heb het gelijk besteld, in de 2e hands versie!
Cialara
Cialara jun 4 '09
In de inleidende tekst staat letterlijk dat het gaat om geïncarneerde engelen...dusssszzzz

Als ik het binnen heb lekker lezen!
admin
admin jun 4 '09
HOe is de tittel, kwestie van gericht zoeken...
Cialara
Cialara jun 4 '09
Engelen op aarde
admin
admin jun 4 '09
Thanks, lieverd!!!
admin
admin jun 4 '09
Beschrijving
In Engelen op aarde geeft Doreen Virtue buitengewoon praktische inzichten om de engel in jezelf te herkennen. Tijdens het geven van consulten en cursussen heeft zij ontdekt dat er diverse soorten geïncarneerde engelen en wijzen bestaan die de taak op zich hebben genomen de mensheid te dienen in deze belangrijke periode van haar geschiedenis.


Recensie(s)
NBD|Biblion recensie:


Deze in de Verenigde Staten onder andere door haar gastoptredens in de Oprah Winfrey Show bekende veelpubliciste van boeken en orakelspelen over vooral engelen ('Gesprekken met engelen', 'Healing met engelen'* etc.), maar ook over kristalkinderen, magische zeemeerminnen en dolfijnen breidt in dit handzaam boekje de informatie uit naar het fenomeen 'aarde-engelen' dat ze naar voren bracht in haar boek 'Earth angels'. Ze behandelt in verschillende hoofdstukken uitgebreider de domeinen waarin aarde-engelen kunnen worden onderverdeeld, te weten geincarneerde engelen, geincarneerde elementwezens, sterrenmensen en de wijzen (gereincarneerde tovenaressen, hogepriesteressen, tovenaars, magiers, sjamanen en heksen) en gemengde domeinen en hybriden zoals mystieke engelen, paladijnen, leprechauns en zeemeermensen. Ze beschrijft daarbij de persoonlijkheid, gedrag en fysieke kenmerken van de verschillende aarde-engelen en adviezen (bijvoorbeeld 'hoe ga ik met regels om?' bij gereincarneerde elementwezens) en suggesties aan de lezer, inclusief degene die denkt in meer domeinen thuis te horen. Met leessuggesties.
Cialara
Cialara jun 4 '09
Mooi hè, Bellefleur!
Natalie1986
Natalie1986 jun 4 '09
ik heb het boek thuis liggen, binnen 1 dag had k het uitgelezen echt byzonder
Cialara
Cialara jun 4 '09
Oh vertel eens... komt het ietwat overeen met wat we hier lezen?
Natalie1986
Natalie1986 jun 4 '09
Nou dat valt heel erg mee. Er is ook maar een heel klein stukje geschreven over geincarneeerde engelen. Bij veel beschrijvingen heb ik mijn vraagtekens bij. Je zou ze volgens haar kunnen herkennen aan uiterlijke kenmerken. Maar dat lijkt mij dan weer niet. Ook staan er wel een aantal dingen in waarbij ik denk dat is dan wel weer wat voor een engel dus een beetje dubbel.
Volgens haar heb je verschillende engelen zoals :

Geincarneerde engelen
geincarneerde elementwezens
sterrenmensen
de wijzen
gemengde domeinen.

Dit allemaal valt volgens haar onder aarde engelen.

Maar dit zie ik dan weer niet terug bij merudi, al geeft merudi mij weer een beter gevoel.. Vind ik wel raar eigenlijk want ze halen het allebei van de engelen..
Je moet het maar lezen het leest wel makkelijk dus je bent er zo door heen.

Ik wil trouwens niet ontmoedigen om het te lezen want wie weet herkenen mensen zich wel in 1 van de verhalen wat ze verteld.
Cialara
Cialara jun 4 '09
Nou in ieder geval interessant dus. Misschien wordt het tijd dat iemand van Merudi een boek schrijft over de engelmens; misschien Hans en NiMS samen ?! Ha ha, ik wil dan ook wel vooraf lezen, net als bij het boek van AOD!
Emuca
Emuca jun 4 '09
Dan krijg je een hele berg auteurs op Merudi. smile
admin
admin jun 4 '09
Ja, maar hier is iedereen enorm getalenteert, Emmy.
Heb ik nog niet meegemaakt, zo'n artiestieke bende bijeen.
Zalig gevoel,
en schrijf maar boeken he.. wie wil.
Emuca
Emuca jun 4 '09
Misschien is dat wel iets... spirituele mensen zijn vaak erg creatief. smile

Schrijven/schilderen/tekenen = tof
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 5 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Nou in ieder geval interessant dus. Misschien wordt het tijd dat iemand van Merudi een boek schrijft over de engelmens; misschien Hans en NiMS samen ?! Ha ha, ik wil dan ook wel vooraf lezen, net als bij het boek van AOD!

http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf tongue
Lena
Lena jun 5 '09
[quote=Natalie1986 Je zou ze volgens haar kunnen herkennen aan uiterlijke kenmerken. [/quote]

nou nathalie zou je deze kunnen benoemen hier...
ik heb het boek niet gelezen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki