Loading...
nl

wat als je als engelmens niets betekent?

Fatna
Fatna jun 2 '09
dat is jammer dat je in turkije van die nare voorvallen hebt gezien in je omgeving

waar woon je in tr als ik mag vragen?
Wendy's
Wendy's jun 2 '09
ff off-topic::

Fethiye.. ik ben verhuisd op mijn 18de (ben nu 20)! laughik woon nu samen met mijn vriendje hij is turks.

Maar het bevalt super goed hier laugh
mag
mag jun 2 '09
hallo fatna! wat belangrijk nu voor jou is, als je daar natuurlijk voor open staat.is dat je je krachten gaat leren begrijpen,en daardoor ook steeds vaker herkennen,en vanzelf erkennen.en als je zover bent,zal je het lot van velen mensen beinvloeden,en zodoende veel mensen weer op het juiste pad te krijgen,daar is niks slecht aan,engelmensen zijn hier niet meer voor zichzelf,maar alleen om te dienen,met in hun achterhoofd het hogere plan,een vredige nieuwe wereld.ik spreek uit ervaring,help veel mensen uit mijn omgeving,beter naar zichzelf te kijken,en zorg voor de bewustwoording.ik kan je zeggen dat het goed voelt om mensen het uiterste uit dit leven te laten halen,ik hoop dat je er nu iets anders tegen aan kijkt. warme groet michael
Fatna
Fatna jun 2 '09
Origineel bericht van: Wendy's
ff off-topic::

Fethiye.. ik ben verhuisd op mijn 18de (ben nu 20)! laughik woon nu samen met mijn vriendje hij is turks.

Maar het bevalt super goed hier laugh


dat zal best wel wink
Fatna
Fatna jun 2 '09
Origineel bericht van: mag
hallo fatna! wat belangrijk nu voor jou is, als je daar natuurlijk voor open staat.is dat je je krachten gaat leren begrijpen,en daardoor ook steeds vaker herkennen,en vanzelf erkennen.en als je zover bent,zal je het lot van velen mensen beinvloeden,en zodoende veel mensen weer op het juiste pad te krijgen,daar is niks slecht aan,engelmensen zijn hier niet meer voor zichzelf,maar alleen om te dienen,met in hun achterhoofd het hogere plan,een vredige nieuwe wereld.ik spreek uit ervaring,help veel mensen uit mijn omgeving,beter naar zichzelf te kijken,en zorg voor de bewustwoording.ik kan je zeggen dat het goed voelt om mensen het uiterste uit dit leven te laten halen,ik hoop dat je er nu iets anders tegen aan kijkt. warme groet michael


ik persoonlijk zie krachten als iets paranormaals, zoals jij het omschrijft lijkt het of de kracht die ik nodig heb in mijn tong moet zitten, overredingskracht hebben, kortom een goeie prater zijn...

tuurlijk probeer ik mijn steentje bij te dragen aan vriendelijke omgeving, hetzij door een glimlach en een goeiemorgen tegen mensen, hetzij door behulpzaam te zijn, hetzij door respect te hebben voor alles en iedereen wat leeft, maar dit maakt mij gewoon een vriendelijke persoonlijkheid en NOG STEEDS geen engelmens

een paranormale gave heb ik niet en dat is waarom ik mij waarschijnlijk niet als engelmens zie
admin
admin jun 2 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik persoonlijk zie krachten als iets paranormaals, zoals jij het omschrijft lijkt het of de kracht die ik nodig heb in mijn tong moet zitten, overredingskracht hebben, kortom een goeie prater zijn...


Het gaat er niet om om mensen te overtuigen. Evenmin om hoeveel woorden je gebruikt.

Het gaat er meer om dat jij dingen zegt die zuiver zijn en uit je hart komen. (wil niet zeggen dat je dat anders niet doet, no offence!)
Fatna
Fatna jun 2 '09
ja daar zeg je wel weer wat, als ik indd zeg wat uit mijn hart komt zijn die woorden puur (zoals een engel) en als ze mensen weten te bereiken en iets in laten zien dan heb ik toch enigzins een bijdrage geleverd

dus mijn engel deel zit in mijn hart en komt naar buiten in alles wat ik oprecht vanuit mijn hart doe en zeg....

dan hou ik het erop dat dat mijn kracht kan zijn want iets anders kan ik niet smile
admin
admin jun 2 '09
Ja, die laatste zin is belangrijk, Fatna.

Engel-mens zijn is daarom ook niet iets 'anders' zijn, maar een terugkeer naar je zuivere zelf.

Datgene doen wat het beste bij je past. Puur vanuit jezelf, zonder mensen te willen overtuigen (dat is jouw opdracht niet), maar wel puur te 'zijn'.
Fatna
Fatna jun 2 '09
wederom bedankt voor je wijze woorden hans...
admin
admin jun 2 '09
Origineel bericht van: Fatna
ja daar zeg je wel weer wat, als ik indd zeg wat uit mijn hart komt zijn die woorden puur (zoals een engel) en als ze mensen weten te bereiken en iets in laten zien dan heb ik toch enigzins een bijdrage geleverd

dus mijn engel deel zit in mijn hart en komt naar buiten in alles wat ik oprecht vanuit mijn hart doe en zeg....

dan hou ik het erop dat dat mijn kracht kan zijn want iets anders kan ik niet smile




Mooi!!

En al dat pure straalt Licht uit, en wordt (bewust/onbewust) opgevangen.
En woorden kunnen trillingen dragen van liefde en harten van mensen raken.
Zodat zij ook het licht kunnen zien.
Dàt is een heel mooi werk
mag
mag jun 2 '09
dat heb je weer mooi en kernachtig verwoord bellefleur!je ziet het ook aan mensen ,alle negatieve energie is weg ,je straalt ze in, en daardoor krijgen ze weer positieve energie.
Lena
Lena jun 2 '09
[quote=Bellefleur
Dat maakt mij niet minder engelmens, ik blijf wie ik ben.
Maar ik vermoed dat men delen van mij niet zullen 'zien'. nee en dat hoeft een ander toch ook niet te zien... winkOmdat ze dat in hunzelf ook niet 'zien' vanwegen de ontkenning.
En dat ligt puur en simpel aan het ongeloof.
ongeloof omdat het nu eenmaal een etiketje is wat je niet nodig hebt...je bent al goed zoals je bent...
wat ik wel begrijpen kan dat mensen hier bepaalde dingen in elkaar herkennen..en dan wordt het nog geen automatisch een aaname van ...
geloven staat toch ook vrij van alles?...misschien is de eenvoud van niet zien of willen benoemen...wel mooier dan...
zeggen ik ben een engelmens..


[/quote]
Lena
Lena jun 2 '09
mooi heidel smile

Het gaat om de essentie, de bron, het hogere zelf aanroepen..
Het weten, het voelen, het durven aan te raken, jezelf vereenzelvigen....
admin
admin jun 2 '09
Origineel bericht van: Lena10

Dat maakt mij niet minder engelmens, ik blijf wie ik ben.

Maar ik vermoed dat men delen van mij niet zullen 'zien'. nee en dat hoeft een ander toch ook niet te zien... wink



Je ziet het bij jezelf niet, lieve Lena. Spreek over jezelf dan. Je kan toch niet spreken over of het engelmens bij een ander hoeft gezien te worden, als je het bij jezelf niet eens ziet.

Quote:

Omdat ze dat in hunzelf ook niet 'zien' vanwegen de ontkenning.
En dat ligt puur en simpel aan het ongeloof.
ongeloof omdat het nu eenmaal een etiketje is wat je niet nodig hebt
...je bent al goed zoals je bent..

Je bent zeker goed zoals je bent! erken het!
jij ziet het "engelmens" als een etiketje, als alleen maar eeen woord , ik niet, ik zie meer, veel meer.


Quote:

wat ik wel begrijpen kan dat mensen hier bepaalde dingen in elkaar herkennen..en dan wordt het nog geen automatisch een aaname van ...
geloven staat toch ook vrij van alles?...misschien is de eenvoud van niet zien of willen benoemen...wel mooier dan...
zeggen ik ben een engelmens..



Wel als ik in een situatie kom waarin het beter is dat ik niet vernoem dat ik een engelmens ben, dan zal ik dat in overweging brengen. Niet omdat een ander(anderen) dit willen, maar omdat dit eventueel beter zou kunnen zijn, voor de taak die ik er heb te verrichten. Het is dan aan mij om dat intuitief te voelen.
Hier op Merudi vind ik meer dan 100% logisch dat ik vernoem dat ik engelmens ben. Ik zou me verwonderen dat dit juist hier niet zou kunnen. Laat staan dat er mensen zijn die dit niet zouden willen, ik zit hier op de juiste en goede plek daarvoor.


liefs,
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos jun 2 '09
Origineel bericht van: Lena10
mooi heidel smile

Het gaat om de essentie, de bron, het hogere zelf aanroepen..
Het weten, het voelen, het durven aan te raken, jezelf vereenzelvigen....


Whooow, goed hé.. wink
admin
admin jun 2 '09
Quote:
@Karin,
Ik stel maar vast, een soort logica..

je gelooft niet in de engelmens,
ik ben een engelmens,
dus je gelooft niet in mij.(vb.)

want datgene wat men niet bij zichzelf erkent- de engelmens - erken men dan niet bij een ander engelmens.

Dat maakt mij niet minder engelmens, ik blijf wie ik ben.
Maar ik vermoed dat men delen van mij niet zullen 'zien'.
Omdat ze dat in hunzelf ook niet 'zien' vanwegen de ontkenning.
En dat ligt puur en simpel aan het ongeloof.
_________________________


Ik kan de *engel* wel zien in mensen maar geloof niet in het etiket engelmens.
Net als Heidel het zegt, ik geloof in jou als mens.
Het woord engelmens doet me weinig, roept zelfs weerstand op.
Of ik wel of iets niet in mijzelf kan zien, dat weet jij niet, en heeft er niets mee te maken of ik wel of niets kan zien in jou betreffende de engelmens.

Ik kan de heks in mezelf zien maar niet bij iedereen, jij kan de engel in jezelf zien maar niet bij iedereen. Dat wil nog niet zeggen dat die anderen vanwege ongeloof die engel van jou niet kunnen zien.

Ik maak er geen punt van als mensen mijn heks zijn niet kunnen zien, zolang ik het zelf maar weet.
Misschien moet je het feit dat sommige mensen jou niet kunnen geloven loslaten, het maakt helemaal niets uit of iemand jou wel of niet gelooft, wat jij denkt en vind is belangrijk. Niet wat ik denk. (voor jou dan).
Lena
Lena jun 2 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena10

Dat maakt mij niet minder engelmens, ik blijf wie ik ben.

Maar ik vermoed dat men delen van mij niet zullen 'zien'. nee en dat hoeft een ander toch ook niet te zien... wink



Je ziet het bij jezelf niet, lieve Lena. Spreek over jezelf dan. Je kan toch niet spreken over of het engelmens bij een ander hoeft gezien te worden, als je het bij jezelf niet eens ziet. jij spreekt over dat ze delen van jou niet kunnen zien en wat dan?... of nog sterker nou en?
Quote:

Omdat ze dat in hunzelf ook niet 'zien' vanwegen de ontkenning.
En dat ligt puur en simpel aan het ongeloof.
ongeloof omdat het nu eenmaal een etiketje is wat je niet nodig hebt
...je bent al goed zoals je bent..

Je bent zeker goed zoals je bent! erken het! waarom zou ik mezelf als engelmens moeten zien?volgens mij weet ik aardig wat ik ben jij ziet het "engelmens" als een etiketje, als alleen maar eeen woord , ik niet, ik zie meer, veel meer wat een ieder er in vindt of van vindt is aan een ieder
Quote:
wat ik wel begrijpen kan dat mensen hier bepaalde dingen in elkaar herkennen..en dan wordt het nog geen automatisch een aaname van ...
geloven staat toch ook vrij van alles?...misschien is de eenvoud van niet zien of willen benoemen...wel mooier dan...
zeggen ik ben een engelmens..



Wel als ik in een situatie kom waarin het beter is dat ik niet vernoem dat ik een engelmens ben, dan zal ik dat in overweging brengen. Niet omdat een ander(anderen) dit willen, maar omdat dit eventueel beter zou kunnen zijn, voor de taak die ik er heb te verrichten.welke taak heb jij dan bellefleur? Het is dan aan mij om dat intuitief te voelen.
Hier op Merudi vind ik meer dan 100% logisch dat ik vernoem dat ik engelmens ben. Ik zou me verwonderen dat dit juist hier niet zou kunnen. Laat staan dat er mensen zijn die dit niet zouden willen, ik zit hier op de juiste en goede plek daarvoor ja logisch want er zijn hier veel engelmensen inmiddels nu benoemd maar het is ook de enige plek dan...maar op merudi kun je ook gewoon jezelf zijn hoor!
liefs,
Bellefleur
admin
admin jun 2 '09
Wauuwie Heidel! Mooi geschreven!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Origineel bericht van: Wendy's

En ja helaas, sommige mensen doen trieste dingen om zichzelf hogerop te krijgen. (trouwens weet ik ook niet wat nims doel is geweest om de tekst te plaatsen, dus ik kan nog niet oordelen en conclusie trekken over hem en zijn tekst). smile

Dat zou wel er zielig van me zijn als het daarom zou zijn dus daarom is het me helemaal niet te doen. Ik vind het veel belangrijker dat de boodschap en de inzichten worden gedeeld. Welk etiket je er ook zelf op wilt plakken interesseert me niet zo heel veel hoor. Als je de boodschap maar begrijpt wink.
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: Lena10

Hier op Merudi vind ik meer dan 100% logisch dat ik vernoem dat ik engelmens ben. Ik zou me verwonderen dat dit juist hier niet zou kunnen. Laat staan dat er mensen zijn die dit niet zouden willen, ik zit hier op de juiste en goede plek daarvoor ja logisch want er zijn hier veel engelmensen inmiddels nu benoemd maar het is ook de enige plek dan...maar op merudi kun je ook gewoon jezelf zijn hoor!
liefs,
Bellefleur


Jazeker, Lena, Iedereen is welkom. We zijn allen uiteindelijk komende van de Bron.
Samen maken we één geheel.

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki