Loading...
nl

Liefde

Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Gege, ik ben niet echt zo poëtisch aangelegd, maar ik vind het wel leuk om af en toe wat op te schrijven wat mij te binnen schiet.
Deze werkte zo mooi uit, die moet ik delen.
Meeste mensen, van mijn leeftijd zullen zeggen. Homooo!. But I, just don't give a damn.

Hier komtie;

Liefde:
Nu zeg ik een klein gebed,
Met de hoop dat mijn dromen er naar toe zal brengen,
Waar de lucht blauw is.
Om je nog eens te zien, mijn liefste.
Over zeeën van kust naar kust,
Om de plek te vinden waarvan ik het meest houd,
Waar de velden groen zijn,
Om je nog eens te zien.

Om je in mijn armen te houden,
Om je mijn liefde te beloven,
Om je te vertellen van uit mijn hart, waar ik aan denk.

Ik zoek naar liefde wat ver lijkt te zijn.
Delen:
admin
admin mei 31 '09
Richie .. het zet je gevoel, gedachten en verlangens uiteen ... prachtig geschreven, petje af..
Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
dankje laughIk denk dat ik dit eens vaker doe.. Ik heb ook eens wat in het japans geschreven.. koste me veel moeite.. was eigenlijk toen bedoeld voor mijn ex.
admin
admin jun 1 '09
Natuurlijk, waarom zou je dit niet vaker doen .. mooi ! Japans, dat lijkt me ook niet het gemakkelijkste om te schrijven .. heeft je ex het nog onder ogen gekregen?
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Ja, alleen haar reactie was minder >.> ze was totaal niet onder de indruk.. Omdat haar besluit vast stond..
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Het is prachtig Ritchie! Als het gevoel van haar kant er niet meer was zijn het woorden en komt het niet tot leven. Het is ontzettend bijzonder als iemand de moeite neemt om iets te schrijven voor een ander. Blijven doen want het is de stem van je hart.
admin
admin jun 1 '09
Precies Maryssa !
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Ik vond hem totaal niet slecht.. Het klonk/klinkt een beetje gay like.. maar het boeit me niet zoveel. Ik zeg wat ik voel, en daar voel ik me goed bij.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki