Loading...
nl

Voorstellen

admin
admin mei 31 '09
Hallo allemaal hier....

Ik ben Marjan, 09-08-1966 en woon samen met Ron, 26-02-1958.

Ik ben moeder van
*Ayla* - na 7 wkn zwangerschap verloren door miskraam
Jorinda: 31-10-1993,,, HSP en gediagnosticeerd met me/cvs
Hielke: 23-02-1996,,, Gilles de la Tourette gecombineerd [waarschijnlijk met ODD.OCD,PDD/NOS]

Ikzelf sta spiritueel open en leer elke dag bij. Maak geen serotinine aan [erfelijk] en dus depressie gevoelig zegt men, volgens mij ben ik één van de eerste NTK ... ,,, me/cvs,,, HSP
Mijn partner is erfelijk belast met hart- en vaatziekten en suikerziekte. Gelukkig staat hij open voor wat mijn visie is en kunnen we daar fijn over praten en vullen we elkaar aan.

Ben benieuwd of ik op dit aparte forum meer te weten zal komen van mijn gevoel dat mijn kinderen [alledrie] NTK zijn.
Delen:
admin
admin mei 31 '09
Hoi Marjan,

Ik had je al eerder welkom geheten, maar dit is een ander forum, heb ik niet goed naar gekeken .. dus nogmaals welkom hier smile

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '09
Hoi Marjan,

Wat leuk dat je je voorsteld. Ik wil je van harte welkom heten in het help je kind forum smile.
admin
admin jun 8 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Marjan,

Wat leuk dat je je voorsteld. Ik wil je van harte welkom heten in het help je kind forum smile.


Dank je wel NiMs ... ik heb hier al veel gelezen, en reageer zo af en toe, maar langskomen zal ik dagelijks wink
Beschermengel
Beschermengel jun 8 '09

Ik had al wat berichtjes van je gelezen maar bij deze van Harte Welkom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki