Loading...
nl

Foto lezing van Richie en Aelita

Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Denzil het enige wat we kunnen adviseren is dat je je moet laten nakijken. Wat je er mee doet is aan jou. Ik hoop dat je wel snapt dat we goede bedoelingen hebben en dat we het beste met je voor hebben.
Als je dit verhaal namelijk verteld aan je psycholoog en je achtergrond zal hij wel een verklaarbare oplossing hebben.
Nogmaals we doen dit alleen maar voor jou zodat jij ook eens gehoord wordt.
admin
admin jun 6 '09
Ik denk dat nu voldoende is gereageerd op dit topic. We vervallen in herhaling. Ik stel voor dat vervolgberichten welkom zijn als ze nog echt iets toevoegen. Het advies is duidelijk genoeg. Richie mag bepalen hoe hij de welgemeende adviezen oppakt en tot zich neemt (of niet). Dat is zijn vrijheid en keuze. Ik wil echter niet dat we overgaan tot een heksenjacht.
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Blij dat je het zegt.
En het ging om een lezing igg. En die heb ik nog niet gehad.
admin
admin jun 6 '09
Ik heb een tijdje, Belle en fleur geweest.
Blij dat ik weer gewoon Bellefleur ben.
voelt éénn!

Ok, Hans, het was langs mijn kant geenszinds een heksenjacht integendeel,ik denk dat velen hier dit niet op die manier willen.
Ik stel voor Denzil dat je een nieuwe foto maakt, gewoon van Ritchie als jezelf!
Dan kunnen mensen die willen, je een reading geven! Zoals het normaal altijd is.

veel liefs, van mij
Bellefleur!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Zoals het normaal altijd is.

Is normaal altijd goed? Sluit je daarmee geen dingen uit die mss wel waardevol kunnen zijn?
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
Quote:
Ik denk dat nu voldoende is gereageerd op dit topic. We vervallen in herhaling. Ik stel voor dat vervolgberichten welkom zijn als ze nog echt iets toevoegen. Het advies is duidelijk genoeg. Richie mag bepalen hoe hij de welgemeende adviezen oppakt en tot zich neemt (of niet). Dat is zijn vrijheid en keuze. Ik wil echter niet dat we overgaan tot een heksenjacht.

En zo is dat Hans! smile
admin
admin jun 6 '09
ik bedoelde met normaal, het gebruikelijke nl. een foto als een persoon gezien.

Maar Vertel, Hemelwandelaar..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske