Loading...
nl

Foto lezing van Richie en Aelita

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 4 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Ik heb at the moment, gewoon niet veel tijd hoor tongue

Wat ga je doen, hier over nadenken of in de wind slaan?!

Waarom heb je het dan ooit aangekaart?!
Richie Richard
Richie Richard jun 4 '09
Aangekaart? Ik vroeg alleen om een lezing, meer niet.

En ja, ik denk er over na.. Ik heb vandaag een gesprek gehad hier over met een collega. Hij heeft hier ook te maken mee gehad. En hij zei dat, zoals hij mij nu ziet, niet nodig is. Maar ook weer, dat ik er niet te makkelijk over moest gaan denken. Hij kent mij, en Aelita persoonlijk. En hij heeft er goed zicht op. Ook hij zegt, dat ze geen deel van mij is.
Emuca
Emuca jun 4 '09
Je kaart het aan omdat je vraagt naar een reading voor Aelita...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 4 '09
Toe nou even. Ga eens voor de grap bij een psycholoog die kan oordelen. Als die zegt dat jij jij alleen bent en geen twee foto's hoeft/ kunt laten te zien, ben ik een trut en heb ik het fout.
Emuca
Emuca jun 4 '09
Richie... ik weet dat eigenwijs zijn fijn is.. maar nu zeggen andere het ook...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 4 '09
:
http://img198.imageshack.us/img198/2678/31052009386.jpg

Richie:
http://img269.imageshack.us/img269/4157/31052009387.jpg

Weet je wat jij moet doen?

Naar de toneelschool!

Liefs Paulette
admin
admin jun 5 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
:
http://img198.imageshack.us/img198/2678/31052009386.jpg

Richie:
http://img269.imageshack.us/img269/4157/31052009387.jpg

Weet je wat jij moet doen?

Naar de toneelschool!

Liefs Paulette

Wat is je motief om zoiets zo te zeggen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 5 '09
Ik wil graag dat Richie eerlijk is naar zichzelf en kijkt.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 5 '09
´ik wil´ bedenk ik me net, dat is niet goed door me gezegd. ´Ik hoop´ is beter. Want ik gun hem het beste en zijn geluk.

Maar het is aan hem.....
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
En waar slaat dat op >.>
Ik heb haar al tijden, in het begin vooral als ik problemen had, thuis of op school.
Nu is ze er gewoon, al meer dan een half jaar..
En je denkt toch niet, dat ik tegen de persoon waarvan ik het meeste houd, het meeste vertrouw, ga liegen? En dan bedoel ik dus mijn ex... Dat slaat gewoon nergens op.

Dan kon ik me beter opsluiten en haar direct laten gaan. Liefde is ook gebaseerd op vertrouwen en eerlijkheid.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 5 '09
Even een vraag om te zien of we het over hetzelfde hebben: wie bedoel jij met ´haar´?

Je ex-vriendin of Aelita?
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
mijn ex-vriendin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 5 '09
Ik dacht al dat we langs elkaar praatten smile

Wat ik bedoel Richie, is het onderwerp van dit Topic. Richie en Aelita.

Hans, Lena, Maryssa, Julien en ik hebben gereageerd dat wij het in jouw eigen belang vinden om professionele hulp te zoeken ivm mogelijk gespleten persoonlijkheid. Daar zien wij reden toe.

Jij zegt in reactie daarop het volgende:
En ja, ik denk er over na.. Ik heb vandaag een gesprek gehad hier over met een collega. Hij heeft hier ook te maken mee gehad. En hij zei dat, zoals hij mij nu ziet, niet nodig is. Maar ook weer, dat ik er niet te makkelijk over moest gaan denken. Hij kent mij, en Aelita persoonlijk. En hij heeft er goed zicht op. Ook hij zegt, dat ze geen deel van mij is.

Ik weet hoe ver de inhoudelijke kennis van deze vriend gaat, en dat hoef je me ook niet te vertellen, maar ik vraag je alleen maar je ogen te openen. Vraag je eens af waarom bovengenoemde personen (Hans, Lena e.a.) deze beeldvorming over je hebben.
Nymira
Nymira jun 5 '09
Richie,

Naar mijn idee is Aelita een zelfstandige energie in het leven geroepen en toegelaten door een onbewust deel van jezelf om tegenwicht te bieden aan andere negatieve krachten die weer 'uitgenodigd'zijn door andere onbewuste boze afgesplitste kinddelen die (teveel) hebben meegemaakt...dus eigenlijk om je min of meer te beschermen en daarom voelt het ook niet goed voor je om haar te laten gaan om dat ze een 'positieve'rol vervult...het kan zijn dat je anders teveel 'overgenomen'zou kunnen worden door de negatieve kant..

En naar mijn idee kan de reguliere hulpverlening hier weinig mee omdat ze geen weet hebben van aangehechte energieen.
Als je wilt kan ik je wel iemand aanbevelen die communiceert met delen van jezelf en andere energieen die niet bij je horen.
Ik denk dat als de gekwetste kindstukken een stem krijgen en de daarbij behorende niet-eigen energieen kunnen worden vrijgemaakt ....Aelita ook niet meer zo'n indringende rol hoeft te vervullen en meer naar de achtergrond kan zodat jij weer regie krijgt over je eigen energie en lichaam.
dat is mijn visie...groetjes Nymira.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 5 '09
Origineel bericht van: Nymira

En naar mijn idee kan de reguliere hulpverlening hier weinig mee omdat ze geen weet hebben van aangehechte energieen.
Als je wilt kan ik je wel iemand aanbevelen die communiceert met delen van jezelf en andere energieen die niet bij je horen.

Ik denk dat als de gekwetste kindstukken een stem krijgen en de daarbij behorende niet-eigen energieen kunnen worden vrijgemaakt ....Aelita ook niet meer zo'n indringende rol hoeft te vervullen en meer naar de achtergrond kan zodat jij weer regie krijgt over je eigen energie en lichaam.
dat is mijn visie...groetjes Nymira.

Ik ben absoluut niet met je eens dat de reguliere hulpverlening weinig mee zou kunnen. Zij hebben wel degelijk ervaring met hoe sommigen, delen van zichzelf splitsen in andere persoonlijkheden. Er is echt geen vreemde energie op de foto's van Richie te zien en zie duidelijk een gezamenlijke kern.

Wat je wel ziet is een duidelijk opsplitsing in het Ik, die gevoed worden door Richie om op deze manier met de problemen in zijn leven om te kunnen gaan.

Ik ben van mening dat Richie buiten zichzelf om hulp moet vragen aan iemand die er ook echt verstand van heeft. En of dit regulier of alternatief is, maakt me niet zo heel veel uit, zolang die persoon maar ervaring heeft met Trauma verwerking / persoonlijkheids issues.
Lena
Lena jun 5 '09
denzil...
nou voor even alle duidelijkheid
wat wil jij......?
wat is jou motief?
wat wil je weten nu daadwerkelijk...
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
Wat ik wil? Ik .. heb niet echt een 'wil' op het moment. Er is niets wat ik dit moment wil bereiken ofzo.. Of begrijp ik je verkeerd?

Motief? Motief waarop? Dit snap ik even niet.. No offence, dit heb ik vaker, zit ik in een gesprek, wat makkelijk te snappen valt, maar ik zie het gewoon niet..

Wat ik wil weten.. Niets.. Ik heb er geen doel mee ofzo..
Nymira
Nymira jun 5 '09
Ik zeg ook niet dat de hulpverlening geen weet heeft van afgesplitste delen !....ik zeg dat ze weinig weet hebben van aangehechte energieen wat de boel behoorlijk ingewikkelder kan maken en oa voor sabotage kan zorgen.
Je moet dus iemand hebben die zicht heeft op beide !
admin
admin jun 5 '09
Wat ik wil? Ik .. heb niet echt een 'wil' op het moment. Er is niets wat ik dit moment wil bereiken ofzo.. Of begrijp ik je verkeerd?

Motief? Motief waarop? Dit snap ik even niet.. No offence, dit heb ik vaker, zit ik in een gesprek, wat makkelijk te snappen valt, maar ik zie het gewoon niet..

Wat ik wil weten.. Niets.. Ik heb er geen doel mee ofzo..

Richie, de vraag is eigenlijk:
Wil je zo blijven rondlopen, met twee persoonlijkheden?
Of ben je bereid om hieraan te gaan werken?

Mijn dringende advies (en dat wordt hier gesteund door anderen hierboven) is om er niet mee rond te blijven lopen en om professionele hulp te zoeken die jou kunnen helpen. Dit in je eigen belang.
Koen
Koen jun 5 '09
Ik val hier van de ene verbazing in de andere. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier van moet vinden.
Ik kan je wel volgende raad meegeven.
Ik weet uit eigen ervaring dat entiteiten in je lichaam kunnen treden of laat het me koppeling noemen, als je daar de toestemming voor geeft. Je ziet vaak bij kinderen die het moeilijk hebben , lees moeilijk aansluiting vinden bij vriendjes een imaginaire vriend voorstellen. Het zou kunnen dat je je vriendin ziet als een entiteit maar daar heb je dan de volledige controle over. Vraag vriendelijk om je even met rust te laten indien ongewenst en vraag hulp indien nodig. Ik zou je ook aanraden om je dagelijks te gronden. Kan zeker geen kwaad.
Gr koen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske