Loading...
nl

Foto lezing van Richie en Aelita

admin
admin jun 3 '09
Toen ik hier pas was,
heb ik heel intuitief - toen Ritchie zo verdrietig was, en daar een topic over had ivm zijn exliefje -
een foto geplaatst van het YIN/YANG teken dat in water valt.
Nu nog blijf ik bij m'n eerste intuitief gevoel, dat het een spel is van yin/yang dualiteit, bij Ritchie.
Spel in de zin van 'gebeurtenis dat zich afspeelt.'
Pas als deze twee delen met elkaar terug verbonden zijn en één geheel vormen, binnen zichzelf, is er evenwicht.
Er is altijd hulp van de cosmos, van de bron, en dat kan vele vormen aannemen.
Maar uiteindelijk gaat voor mij alleen om Ritchie.

Liefs,
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos jun 3 '09
Origineel bericht van: Core
Ik heb weleens mensen met schizofrenie readings gegeven. Daarbij voelt de aanwezigheid van de ziel anders. Dan merk je dat er 2 mensen in 1 lichaam zijn geboren. Maar dat is hier niet het geval.

Ik ben opgegroeid met een schizofrene vader.. (tevens verslaafd)

Heb de afgelopen 10 jaar gewerkt met schizofrene persoonlijkheden (eerst volwassenen, daarna jongeren, de laatste tijd veel met jongeren die schizofrene trekken hebben, in combinatie met verslaving van speed, cocaïne en zeker niet te vergeten hallicunerend van de paddo's .. LSD of Ketamine..

Die blikken in de ogen van die jongelingen..
Die 'herken' ik.. de blikken van een schizofreen (vooral als je er dagelijks mee bent opgevoedt, hebt gewerkt en nog mee werkt wink)

Lezen doe ik in mijn werk, In lezingen voel ik ook schizofrenie..
Ik zie wel een klein beetje als ervaringsdeskundige, wanneer iets niet goed lijkt te zijn.. .. (denk ik .... en ik mag observeren voor diagnostiek)

Schizofrenie kan aangeboren zijn, maar wordt zeer zeker versterkt met middelengebruik.. alcohol, drugs.. bijna elke schizofreen heeft een verslaving.. uiteindelijk..

Ik denk dat Richie? te jong is voor een diagnose (mag pas van zestien tot achttien), maar het zal in latentie aanwezig kunnen zijn..
Richie Richard
Richie Richard jun 3 '09
ik ben 16 wink. Ik been geen schizofreen.. Nah eigenlijk wel, maar zij is er geen deel van..
Heidelroos
Heidelroos jun 4 '09
Volgens mij heb ik hier niemand horen zeggen dat jij schizofreen bent smile
Richie Richard
Richie Richard jun 4 '09
Jullie komen er wel steeds mee, dus ik sluit die optie uit.
admin
admin jun 4 '09
Ik begon er over tongue... voor mijn gevoel was het een twijfel over of je het wel bent. Daar reageerde ik dan ook op.
admin
admin jun 4 '09
Ik denk dat de belangrijkste boodschap is, dat jij (Richie) je professioneel moet laten onderzoeken. Over diagnoses en conclusies kan niemand hier iets zinnigs roepen. Maar beschouw deze tip om er werk van te maken als een advies van je vrienden van dit forum.
Lena
Lena jun 4 '09
mijn gevoel zegt hetzelfde als hans hierboven..
heb het topic een hele tijd laten liggen...expres
zie het als een advies denzil...
professionele hulp zoeken...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 4 '09
Ik deel absoluut dezelfde mening als Hans en Lena. Ik heb me bewust op de achtergrond gehouden, maar heb deze mening al sinds ik de foto van jullie beiden zag. Lieve Richie, dit gaat de hulpinstantie waar je momenteel een contract mee hebt, boven de pet......
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Ik denk dat als je hulp krijgt hierbij je je meer in balans gaat voelen. Dat heeft uiteindelijk dan weer positieve gevolgen voor hoe jouw omgeving je ziet en met je omgaat. Een psycholoog kan dingen op een rij zetten die je zelf niet had gezien, het werkt verhelderend en lucht enorm op als je je verhaal kwijt kunt. Het is aan jou, maar als je het doet; stel je er voor open en geef het een kans. Je bent het meer dan waard.
Natalie1986
Natalie1986 jun 4 '09
maar hoe kan zij zowieso een engelmens zijn als ze geen lichaam heeft?
Emuca
Emuca jun 4 '09
Omdat het voorwerp een deel van de ziel is misschien... Of omdat het in Richie's lichaam zat.
Natalie1986
Natalie1986 jun 4 '09
ja maar als een engelmens dood is ben je toch gewoon een engel
Emuca
Emuca jun 4 '09
Tenzij je natuurlijk nooit overgegaan bent...
admin
admin jun 4 '09
aha, nu komt de kat op de koord of uit de mouw!! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '09
Ik deel ook absoluut deze mening. In mijn ogen ben je zo enorm in verdeeldheid van binnen, dat je deze twee delen zelfs een eigen naam hebt gegeven. Normaal gesproken zijn deze delen in balans, en dat is hier duidelijk niet het geval.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Omdat het voorwerp een deel van de ziel is misschien... Of omdat het in Richie's lichaam zat.

Of omdat het voorwerp door Richie zelf is weggeduwd. Ik geloof namelijk dat wij ook de controle hebben over de voorwerpen. Waarom heeft hij de voorwerpen niet geintegreerd? En misschien zie je wel twee voorwerpen omdat richie dit ook zelf bewust zo doet.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 4 '09
Richie, ik weet dat je nu on line bent. Je reageert vaker niet. Ik snap dat het confronterend kan zijn. Maar laat ons dan ook niet in!

Liefs vanuit mijn hart, Paulette
Richie Richard
Richie Richard jun 4 '09
Ik heb at the moment, gewoon niet veel tijd hoor tongue
admin
admin jun 4 '09
Tijd is prioriteit. Je moet het eerst doen wat het belangrijkste is. Wat is nu het belangrijkste voor jou? Waar ben jij het meest bij gebaat?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420