Loading...
nl

Foto lezing van Richie en Aelita

Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Origineel bericht van: Hans
Ditmaal is het niet erg. Maar ik maak wel bewust een keuze tussen persoonlijke berichten en berichten die voor iedereen toegankelijk zijn. Dus, volgende keer ff vragen, aub.

Zal ik doen, sorry hiervoor.
admin
admin jun 2 '09
Wat Hans schrijft zijn vermoedens en veronderstellingen, geen feiten.
Het blijft dus giswerk.
En ik denk dat jij en Aelita elkaar versterken in het idee dat jullie bij elkaar horen,
maar dat dit evengoed niet hoeft.
Hebben jullie het al eens geprobeert een tijdje zonder elkaar te doen?
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Ja tuurlijk. Toen ik met michelle had, begon ze een beetje in de weg te zitten. Vooral.. Al kan ik er nu echt goed om lachen.. Had ze van die verkeerde momenten om 'langs' te komen. Bijvoorbeeld, ik was bezig met michelle, zoenen dus. (Heel normaal.) In eens komt Aelita langs, (Ze is er namelijk niet altijd). En die zegt dan: HIYA MICHELLA. Natuurlijk schrik ze zich dan kapot, en het idee dat ze een meisje zoende >.<

Ik vond het daar in tegen hilarisch.. dus ik lag dubbel van het lachen.

Maar ik begreep michelle, dus ik sprak met Aelita af, dat zij weg zou zijn als ik er naar vroeg. Vond ze oke, want, tja Aelita is een zeer redelijk persoon als je het mij vraagt..
Ze accepteerd echt een hoop, en ik snap eigenlijk niet hoe ze dat doet.

Maar zowiezo, de reden dat ze bij me is, is inderdaad gis werk. Maar ze is geen deel van me, anders zou het betekenen dat ik 2 voorwerpen heb?? Lijkt me stug.
admin
admin jun 2 '09
Het kan zijn dat zij een engelmens is die niet gereincarneerd is, volgens het princiepe geboren worden in een lichaam. Maar zich bij jou is gaan nestelen.

Ik vroeg me af waarom kiest ze niet voor een eigen lichaam.?

Als ze er niet altijd is,
Is ze dan nog met ander werk bezig? waar is ze als ze niet bij jou is?

En dan nog een bedenking.. kan ze ook bij je zijn, zonder je lichaam. Via iets anders vb...
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Vraag 1: Geen idee..

Vraag 2: Zo ver ik weet helpt ze de gidsen enzo een handje..
Waar ze is.. Vaak in Den Haag zegt ze.. Of dan bekijkt ze de wereld een beetje.. Ze is echt een avontuur type dus ja..

En het laatste, nooit echt geprobeerd eigenlijk.. Ze heeft het wel 1 keer geprobeerd naar mijn weten, het lichaam van Michelle, alleen, dat mislukte. Ze werd er als het ware er uit geschopt, niet dat Michelle dat expres deed, maar ze kon er gewoon niet in..
Emuca
Emuca jun 2 '09
Als ze in Den Haag is weet je dus dat het geen andere persoonlijkheid is, maar slechts een ziel. Ze is je tweelingziel niet, want dat zou ik wel zien. En tweelingzielen hebben hetzelfde element. Als ik jou was zou ik haar nog eens vragen waarom ze bij je blijft hangen.
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Dat komt over alsof ik van haar af wil, en dat wil ik niet. Ze is een schat van een meid en helpt me degelijk vaak..
Emuca
Emuca jun 2 '09
Maar zij heeft ook haar taken en een ziel mag niet eens in het lichaam van een ander komen. Dat is gevaarlijk. Waarom zou de vraag waarom ze er eigenlijk is overkomen als een 'ik wil je weg hebben'?
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Komt over als: 'Zal je niet eens ergens anders heen gaan'

Ik zie het gevaar nu echt niet, ze doet me niks kwaads ofzo..
Emuca
Emuca jun 2 '09
Dat weet je niet Richie. Je weet nooit wat haar invloed op lange termijn zal zijn.
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Dat zal dan waarschijnlijk mijn probleem zijn he?
Nee echt, ik heb er totaal geen probleem mee dat zij er is. Ik vertrouw haar ook wink.
admin
admin jun 2 '09
Hoi Richie,

Als ik het allemaal zo lees.. het komt voor mij zo ongelofelijk over .. ik kan er dan ook niet echt in geloven . heb zoiets als dit ook nog nooit gehoord/gelezen .. 2 zielen in 1 lichaam en dan op deze manier .. ze is vaker in Den Haag .. waarom is ze in Den Haag, gaat ze boodschappen doen? .. Sorry als het cru overkomt, maar dit gaat mij boven mijn pet ..
Heidelroos
Heidelroos jun 2 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Mag er zo maar een persoonlijke mail van iemand op het forum komen?
dat vind ik vreemd.

Dat bedacht ik me dus ook..
Als dit een privémail is..
Waarom dan tentoon spreiden..
Maar goed, ik begrijp Hans zijn standpunt dat hij dit graag prive wil houden.. en dat het voor deze ene keer goed is (al heb ik gevoel dat door Hans zijn woorden geen gevoelsgoedkeuring ligt)

Maar euhm.. brrrrrrrrrrrrr..
Van dit soort fotovragen krijg ik een beetje kippenvel..
Een beetje veel.. Ik heb zijn foto laten 'hoppen, van de ene naar de andere'
de ene wil ik wegjagen, de andere omarmen..

Ik krijg DUIDELIJK een tweedelig mens!!

Neeeeeeeeeeee.. ik ga hier niet in mee.. smile
Dit is mijn grens..
Hier stopt mijn geloofwaardigheid... en komt het voor mij een beetje gespleten over ...

Doeiiiiiiiiiiiiiiii
admin
admin jun 2 '09
Natuurlijk reageerde ik hier op.. Al, is het wat persoonlijk. Dus ik zal de grote lijnen vertellen. Ik vertelde hans vanaf waarneer ze er was. (5 jaar geleden, + de eerste verschijnselen kwamen) en waarneer ze echt actief was. Dat is zo'n 2 jaar geleden.

Het leuke ook is, dat ze ook een engelmens is.

Quote:
Aelita nu enigszins transparant. Nog wel mistig. Bij haar hart zit een lichblauwe bol. Verder is het nog moeilijk meer te zeggen over haar.

Ik reageerde er op, dat ik het wel verwacht had.
Kreeg ik weer een reactie op.

Quote:
Ja, het ligt wel voor de hand. Als ze zo nauw aan jou verbonden is. Vermoedelijk heb je ook al heel wat levens samen met elkaar gedeeld en heb je dezelfde groei meegemaakt. Ook de stap naar engelmens.

Haar bol is anders dan de mijne. Ze is mistig, ik ben helder. Dus ze kan onmogelijk een deel van me zijn. Ze leeft gewoon met mij..
En de reden waarom ze bij mij blijft, is hier boven beschreven.

De "engelmens" geloof ik op zich wel in, maar meer als mens die vaker gereïncarneerd en/of "spiritueel" geëvolueerder is.. en valt onder het noemertje HSP, kristalmens, indigo, blauwtje of wat dan ook .. En dan nog geloof ik dat de intentie bij de mens moet liggen om uiteindelijk deze "mogelijkheden" van God te krijgen .. maar dat is weer persoonlijk..

Maar als ik bovenstaand antwoord lees van de "twee" bollen dan is de geloofwaardigheid wel bij mij verdwenen ..
Natalie1986
Natalie1986 jun 2 '09
Ik geloof er ook niks van..

Kan het niet zijn dat je een gespletenpersoonlijkheid hebt ontwikkeld door je verleden?
de ene kant is boos en de andere kant is blij? dat het ene het andere wilt overwinnen klinkt misschien ook een beetje gek.
Maar dit lijkt eerlijk gezegd meer op borderline confused

Aangezien ik dit hele verhaal herken van mijn vriendin die borderline heeft.
admin
admin jun 2 '09
Ik zou me dood schrikken als ik je exvriendinnetje was. Jeetje ben je ook even aan het zoenen met je vriend.

Maar dit alles klinkt inderdaad als een gespleten persoonlijkheid. Ik vind dat je wel ergens je grens moet trekken qua spiritueel zijn.
Heidelroos
Heidelroos jun 2 '09
Pssst, laten we ons hoeden voor eventueel diagnosticeren met ons allen..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Ik weet het niet. Misschien is het toch verstandig om professionele hulp te vragen in deze situatie? Op mij komt het ook echt over als meerdere persoonlijkheden en helemaal niet als "twee zielen in een lichaam".
Islandlady
Islandlady jun 3 '09
Ben geen fotolezer maar ik zie wel degelijk verschil tussen de beide foto's. De ogen van Aelita zijn wijder geopend en niet 'express' ziet er veel liever uit.. .meisjesachtig.
De tweede foto: ogen zijn kleiner, in zichzelf gekeerd en boos.
Kan natuurlijk ook door de stand van het hoofd komen. Maar dat zie ik. Wat ik er verder mee kan weet ik niet.

Komt Aelita dan nooit naar voren als je problemen met je ouders hebt?
admin
admin jun 3 '09
Ik heb weleens mensen met schizofrenie readings gegeven. Daarbij voelt de aanwezigheid van de ziel anders. Dan merk je dat er 2 mensen in 1 lichaam zijn geboren. Maar dat is hier niet het geval.

Om eerlijk te zijn voel ik geen vrouwelijke energie, maar het kan zijn dat ze zich niet opent voor andere. Het zou betekenen dat ze los staat van je lichaam als ze zich bewust voor readings kan sluiten.

Ik zou er van uit gaan dat het een lifter is of gids. Mijn "gids" heeft ook expres nooit gezegd een gids te wezen omdat het voor hem niet aanvoelt als gidsen...kortom de naam slaat de plank eigenlijk mis voor de rol die ze voor je voor vullen.
Er is een grote kans dat dit ook bij jouw speelt. Een gids laat namelijk regelmatig ook dingen onbeantwoord zodat je je er zelf in gaat verdiepen en er een hoop van leert. Zoals nu? tongue

Greets Robbert
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske