Loading...
nl

Dieren en hun power.

Spud
Spud mei 31 '09
1 van mijn katten lijkt mijn stress wel op te zuigen. Ze "draagt" zogezegd mijn kwalen. Is al 16 jaar in m'n leven en hangt verschrikkelijk aan me. Kei mooi natuurlijk! Maar nu ondervind ze er zelf ook lasten van.

Hebben jullie enige ervaring met dat je je huisdier ook kan ontlasten? Ze lijkt namelijk wel een magneet, ze draagt de helft van wat ik zou moeten voelen en dat wordt d'r teveel. Zou zo graag willen zien dat ze toch nog een aantal jaren zorgeloos oud wordt.

Men zegt weleens met de navelstreng aan elkaar, ik denk dat ik dat met deze kat heb. Ze spiegelt me.
Ze geeft me op afstand aan dat er thuis iets mis is. Maar over dit krijg ik een totale stilte.

Zou een foto lezen van huisdier hier ook werken? En zou iemand dat dan misschien willen doen?
Delen:
Spud
Spud mei 31 '09
Hmmm, het is de kat niet alleen. winkWie haalt er kracht uit de dierenwereld?

Roofvogels: zijn mijn waarschuwers
Een valse hond: Geeft me aan dat ik bij mezelf moet blijven.
Een kleine muis; zegt dat ik niet bang hoef te zijn. ( ik ben bang van muizen)
etc..
Oh en om m'n plaatjes keuze te verklaren, de rat heeft me geleerd om m'n eigen keuzes te maken. wink
Wendy's
Wendy's mei 31 '09
ik lees fotos van dieren smilehelaas, krijg ik dan wat minder door dan bij mensen. maar ik wil het wel proberen hoor smile
admin
admin mei 31 '09
Je kunt altijd een kristal aan de halsband van je kat hangen.
Katten nemen volgens mij automatisch de ellende van de mensen over. ik schrijf het een beetje krom, weet ik, maar je snapt wel wat ik bedoel. Je kunt je kat niet tegenhouden, wél beschermen tegen zichzelf als ze teveel absorbeert.
Spud
Spud jun 2 '09
Hé tof Wendy! Heb alleen geen flauw idee hoe het in z'n werk gaat? Plaats ik hier dan een foto of een link naar een foto? Moet ze in de camera kijken of juist niet?
Ik begrijp dat het bij foto's lezen van mensen prettig is om het gezicht te kunnen zien en ook het lichaam. Geldt dat voor dieren ook?

Thanks voor de kristaltip Karin, ik gebruik veel bachremedisch voor de katten maar aan kristallen en mineralen had ik dus weer niet gedacht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki