Loading...
nl

zoeken maar niet vinden

Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Goedemiddag

Ik heb een hele aparte droom gehad die ik even wil mededelen.

In mijn droom was ik een jongen die ik leuk vond aan het zoeken. Ik liep met een vriendin we waren met z'n 2en. Ik liep naar de supermarkt om die jongen te zoeken, ik zocht hem op rare plaatsen zoals achter de melkproduckten etc. Rare plek maar goed. We kwamen 2 mannen tegen en ik vroeg of ze hem gezien hadden ze vroegen waar hij zou kunnen verblijven en dat wist ik niet. Ze konden mij natuurlijk niet verder helpen. Kom ik mijn buurvrouw en buurman tegen en uiteraard weer met zn 2en wilden ze hem oproepen en begonnen midden in de winkel te zingen dat hij moest komen natuurlijk kwam hij niet. We gaven een beetje de hoop op en kwamen we weer 2 mannen tegen die doedelzak speelden en wilden ook wel voor ons spelen 1 man kreeg een ingeving en stuurde me naar een huis we zijn er heen gegaan en er deden weer 2 mannen open en ik vroeg of hij thuis was vertelden ze me dood leuk dat hij net 2 tot 5 minuten geleden verhuisd is.

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Overal zoeken en hem nergens kunnen vinden. Ik werd gewoon verdrietig wakker.

Maar wat mij opvalt is dat iedereen inclusief wijzelf met zn 2en waren.

Ik heb besloten om zijn naam hier niet neer te zetten aangezien hij hier ook komt. blush
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki