Loading...
nl

Mag / Michael

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '09
Origineel bericht van: mag
eenvoud is bedacht door de bron

Het valt me op dat jij de bron, gepersofiniseerd hebt (ziet alsof het een persoon is). Dit terwijl de bron helemaal geen persoon is. De bron is ons allen en gebonden aan de wetten van het universum. Er is niets dat de bron wil of doet. Ze gehoorzaamd volledig aan het collectief. Dus wij bepalen wat de bron doet/wilt of zegt.
mag
mag jun 1 '09
hallo nims en bellefleur,ik ben het zeker met jullie eens,laat dat voorop staan.maar wat ik bedoelde te zeggen is dat de bron fungeert als een fundament,een basis om er voor te zorgen dat de zielen binnen een bepaald kader ontdekkend kunnen leren.
Eruan
Eruan jun 1 '09
Welkom Mag!

Het ging wel even heel snel, moeilijk om te volgen aan het begin, zo op zo'n luie dag! Maar volgens mij ben erg wijs, en als ik eenmaal helemaal wakker ben begrijp ik je beter.

Wees welkom! smile
mag
mag jun 1 '09
hallo ann ik!bedankt voor je welkomswoord dat doet me goed.ik hoop dat we in de toekomst veel aan elkaar zullen hebben,en dat we vooral wijzer worden van elkaar.warme groet michael
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Welkom hier Michael! Was helemaal vergeten je welkom te heten!
Emuca
Emuca jun 1 '09
Hoi Michael,

Ik heb je nog niet welkom geheten, dus dat doe ik nu maar.. smileVeel plezier hier!
Lena
Lena jun 1 '09
Origineel bericht van: mag
je moet er voor zorgen dat je in elk leven het maximale uit je potentiel haalt zodat je zo snel als mogelijk tot de kern van de bron komt en hoe dichter bij de bron, hoe dichter bij de ultieme waarheid, maar ik kan je nu nog niet meer vertellen daarover omdat ik zelf ook nog niet zo ver ben.sorry lena,wie weet krijg ik later nog het inzicht.


geen sorry nodig mag, ik begrijp je heel goed smile
en ik denk dat niemand nog zover is wink
als dit zou zijn zouden de antwoorden heel duidelijk zijn....
Lena
Lena jun 1 '09
ben nog wel benieuwd hoe jij er aangekomen bent,dat je denkt dat dit je laatste ronde hier is....op aarde
Lena
Lena jun 1 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Lena10

misschien wil ik dit principe helemaal niet leren begrijpen...

Volgens mij is dit ook zo, want ik zie iedere keer weer dezelfde vragen voorbij komen, en de antwoorden die daarop komen, die komen niet bij je binnen.

Is het handiger om te accepteren dat je het eigenlijk ook niet wilt begrijpen?


ja nims zo,n antwoord is typisch jij zo vaaaaaaggggg
ga jij nu ook al bepalen wat ik moet...denken voelen laten enz....?
Lena
Lena jun 1 '09
met die vragen ben jij niet blij...
zou het ook zo kunnen zijn dat jij het niet kan overbrengen en wellicht een ander wel?
admin
admin jun 1 '09
Er is al heel wat geschreven onder dit topic, maar ook ik wil je welkom heten.

Je hebt al aardig wat losgemaakt zag ik, alleen ik lees het even niet door. Komt misschien nog.

Heb een goede tijd hier.
gast
gast jun 1 '09
Welkom laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki