ik zal het nader verklaren waarom nims gekozen heeft voor de term engelmens.eigenlijk is het zeer kernachtig en letterlijk geformuleerd,maar dat is eenvoud,en dat voor veel mensen niet te begrijpen,omdat je daar kennis en inzicht voor nodig hebt.ze zeggen altijd kennis is macht ,maar dat is niet genoeg.zonder inzicht heeft kennis geen enkele waarde,dus kennis en inzicht is macht,of beter nog succes.dus zorg eerst dat jullie dit principe leren begrijpen,want als je iets niet begrijpt,zal je het nooit herkennen.ik hoop dat jullie hier een leermoment in herkennen,en doe er je voordeel mee.warme groet michael
eenvoud...ik weet het niet...het is een woord voor iets waarvan jij vind dat je daar kennis en inzicht voor nodig hebt...en dat zou dan ook nog macht geven..
laat ik aan dat laatst nu een hekel hebben
maar fijn dat jij het allemaal zo geweldig vind, en dat nims het goed gedaan heeft dan,voor mij is het allemaal erg vaag...en zeer beperkt,want er zijn veel vragen...die niet of vaag beantwoord wordt.
er zijn heel veel engelmensen hier...en zijn ze nu allemaal zonder inzicht?
dan mag jij vanaf vandaag het hele verhaal gaan uitleggen dan...en daarom ben ik benieuwd eens kijken dan of we daadwerkelijk verder komen..
en niet van..dat ga je vanzelf merken als de tijd daar is...
want dat geldt voor alles in het leven vanaf je geboorte tot je dood...alles ga je meemaken..op jou pad...
misschien wil ik dit principe helemaal niet leren begrijpen...
alles is al goed zoals het is....
en ben en doe ik, wat ik doe