hoi iedereen hier ilse,
ik zit nu al een tijde met het probleem dit ik ofwel beelden voor me zien van mensen die ik ken die slechte dingen doen, anderen pijn doen of kwetsen, ofwle zie ik mezelf dit doen aan anderen, ik weet me ehct geen raad meer ivm hoe het komt, wat ik wle heb is dat ik aan uit uitééngroeien ben met mijn vriendin omdat we precies die voeling met elkaar verloren hebben, misschien daarom deze woede in mezelf? ik ben soms ehct bang om bezeten te worden ofzo, ik zie soms echt vreselijke dingen, ik zie het niet in detail, zo op afstand, precies in men gedachten kan het niet precies uitleggen, heb ook een tijde geleden een kaart getrokken met de duivel erop, die leuke animaties ahum ahum! er zou negatieve energie rond me hangen, dus das al duidelijk, ik zou hier graag vanaf komen, maar weet niet hoe, en probeer het los te laten en er niet ana te denken maar dit is moeilijk omdat ik de precieze oorzaak niet weet, kan iemand dit doorgronden? ik zie altijd in beeldne in alles wat ik doe, maar dit keer zie ik negatieve beelden over mezelf en geen positiev dit maakt me bang, bang van het slehcte dat ergens in mezelf zit?
xxx
ilse