Loading...
nl

het zien in beelden

Begrip
Begrip mei 31 '09
hoi iedereen hier ilse,
ik zit nu al een tijde met het probleem dit ik ofwel beelden voor me zien van mensen die ik ken die slechte dingen doen, anderen pijn doen of kwetsen, ofwle zie ik mezelf dit doen aan anderen, ik weet me ehct geen raad meer ivm hoe het komt, wat ik wle heb is dat ik aan uit uitééngroeien ben met mijn vriendin omdat we precies die voeling met elkaar verloren hebben, misschien daarom deze woede in mezelf? ik ben soms ehct bang om bezeten te worden ofzo, ik zie soms echt vreselijke dingen, ik zie het niet in detail, zo op afstand, precies in men gedachten kan het niet precies uitleggen, heb ook een tijde geleden een kaart getrokken met de duivel erop, die leuke animaties ahum ahum! er zou negatieve energie rond me hangen, dus das al duidelijk, ik zou hier graag vanaf komen, maar weet niet hoe, en probeer het los te laten en er niet ana te denken maar dit is moeilijk omdat ik de precieze oorzaak niet weet, kan iemand dit doorgronden? ik zie altijd in beeldne in alles wat ik doe, maar dit keer zie ik negatieve beelden over mezelf en geen positiev dit maakt me bang, bang van het slehcte dat ergens in mezelf zit?

xxx
ilse
Delen:
Begrip
Begrip mei 31 '09
wil of kan iemand me helpen en inzicht geven, heb namelijk sterk het gevoel dat ik hier alleen voor sta
admin
admin mei 31 '09
beste Ilse,

ik weet zeker dat je er niet alleen voor staat !

zijn deze "klachten" opeens begonnen, en wanneer ongeveer?
Misschien kan ik je ook een beetje helpen

Groetjes Diana
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Ik herken dit ook wel, maar alleen als je me echt pissig heb gemaakt.

Maar soms ben je zo boos dat je euhh ja dit soort dingen gaat zien ik zeg altijd dat het mijn fantasie is haha.

ik schaam me er ook wel voor blush
admin
admin mei 31 '09
Het is een menselijke reactie .. een afreageren van een boosheid die eruit moet .. natuurlijk als je alles wat je denkt of in "je hoofd haalt" uit zou voeren, zou het een bende worden wink.. daarom lekker op deze manier.. het is een normaal menselijk verschijnsel .. afreageren van.. staat geloof ik ook in de psychologie beschreven smile

Groetjes, Bart
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Origineel bericht van: Bart
Het is een menselijke reactie .. een afreageren van een boosheid die eruit moet .. natuurlijk als je alles wat je denkt of in "je hoofd haalt" uit zou voeren, zou het een bende worden wink.. daarom lekker op deze manier.. het is een normaal menselijk verschijnsel .. afreageren van.. staat geloof ik ook in de psychologie beschreven smile

Groetjes, Bart


Oh gelukkig maar, ik was echt bang dat ik rijp was voor een gekkenhuis haha.
Heidelroos
Heidelroos mei 31 '09
Iedereen heeft wel een beetje Dr Jackal en Mr Hide in zich zitten hoor wink

Je hoeft niet bang zijn voor je donkere kant.. aanschouw deze..maak er niet meer van dan het is.. zoals het is..


Liefssssssssssssssssss..
admin
admin mei 31 '09
Hahaha welnee smile
admin
admin mei 31 '09
Je kan dat donkere stukje gewoon laten passeren.
Je voelt het, maar je hoeft er zelfs ook niets mee te doen.
Tenzij je voelt dat je nog iets te verwerken hebt,
dan kan je het daarna weer vrijlaten.

(is niet naar jou toe he, Bart, gewoon algemeen tekstje)
admin
admin mei 31 '09
Waarom die aanwijzing Belle smile
Begrip
Begrip jun 1 '09
haha oef idd ik dahct ook dat ik klaar was voor het gekkenhuis! is de eerste keer dat ik dit heb, vandaag is het al wat beter, komt waarschijnlijk door de omstandigheden ik moet woensdag naar die rechtzaak in brugge daar en moet dna weer gaan oprakelen dat ik gelogen heb waar ik eigenlijk echt wel ziek van wordt, letterlijk dan confusedkheb al zo'n moeite om mezelf te vergeven maar kgraak er uiteindelijk wel door

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki