Loading...
nl

Marjan

admin
admin mei 30 '09
Ik heb mijn eigen foto geplaatst, zou jullie die kunnen lezen? Ik ben dan wel nieuw hier, maar misschien zou het toch kunnen?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 30 '09
Welkom Larapinta, ik heb de foto hier gezet is makkelijker voor de lezers.
admin
admin mei 30 '09
Hoi Marjan,

Je hebt ook een bepaalde strijd moeten doormaken om eindelijk te zijn wie je wilt zijn.. je geniet veel meer van het leven en bent je ook bewust van wat het leven te bieden heeft. Een gezelligheidsdier, die houdt van lachen, maar daarnaast ook gericht is op mensen. Je bent serieus en kunt ook ingekeerd zijn in jezelf. Dan overdenk je de manier van doen van anderen en van jezelf en heb je het idee dat je soms weinig kan veranderen .. maar je hebt een enorme kracht in jezelf die je af en toe ook laat zien. Deze komt meestal naar boven op de momenten waarin jij het echt nodig vindt om meer van jezelf te laten zien. Heb je een vriendin waar je je soms veel zorgen over maakt. Werk je in de zorg? Je bent iemand die weet wat voor slagen je van het leven kan krijgen en staat volgens mij vaak klaar voor mensen die je hulp dankbaar aannemen. Dat is jouw doel wat je met overgave doet. Maak je je wel eens zorgen hoe je leven verder zal verlopen en hoe je het dan verder kan oppakken en op welke manier. Dit is een thema in je leven wat volgens mij vaker de kop opsteekt. Dan heb je wel eens de neiging je ergens in te storten en het met "plezier maken" even tijdelijk aan de kant te schuiven. De neiging hebben om dingen wel eens te zwart te zien terwijl dit helemaal niet nodig is. Je geniet van het leven en houd aan deze gevoelens vast .. dingen staan sowieso positief voor je, dus geniet ervan !

Groetjes,
Bart
admin
admin mei 30 '09
Larapinta,
m'n allereerste indruk schrijf ik al spontaan op,
Je bent een heel gezellige dame, genietend van het leven.
heb net een BBQ achter de rug, en daar had je best bij mogen zijn, van me grin
admin
admin mei 31 '09
@Bart...

In één woord wauwwww!!! Ja, klopt dat ik erg introvert ben, maar dat op de één of andere manier mensen me altijd wel weten te vinden om hulp en die geef ik graag. Zo zit mijn leven inderdaad in elkaar.
En de strijd om te zijn wie ik nu ben, dat heeft lang geduurd, maar ik ben op de goede weg. Is inderdaad een zware weg geweest.
En ja, ik maak me zorgen om een vriendin/vriendschap die ik erg mis, maar waar ik me op de achtergrond heb gezet, omdat ze tijd nodig heeft. Plus ik maak me zorgen om mijn zwager, maar dat is geen vriendin en je had het over expliciet een vriendin.
Ik vraag me vaak af hoe mijn leven gaat verlopen, aangezien ik met een beperking zit ... en het niet duidelijk is in hoeverre dat mijn leven uiteindelijk gaat bepalen. Het bepaalt het nu al, maar het wordt er niet beter op.

Dank je wel voor je reading Bart, het leert weer veel over mezelf!!! Dank je!!!
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Larapinta,

Moest erg lachen om dit stukje ... ik geniet op mijn manier inderdaad van het leven, maar een BBQ, daar maak je me niet echt happy mee grin
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Larapinta,

Moest erg lachen om dit stukje ... ik geniet op mijn manier inderdaad van het leven, maar een BBQ, daar maak je me niet echt happy mee grin

Nee, hoeft ook niet, alles is al op!
en ik had het niet over het eten, want wij zijn vegetarisch, en het bakken zelf is maar een zeer klein onderdeel van het gezellig samenzijn.

Liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 31 '09
Lieve Marjan,

Dank voor je uiteenzetting, ik heb het graag gedaan.

Sommige zaken vragen veel aandacht, waar je je leven omheen moet inrichten .. je bent een sterke persoonlijkheid .. het heeft tijd nodig en vraagt overgave.. maar straks gaat de zon nog meer schijnen, kijk maar naar buiten .. het is al begonnen !

Warme groeten,
Bart
admin
admin mei 31 '09
[quote=Bellefleur

en ik had het niet over het eten, want wij zijn vegetarisch, en het bakken zelf is maar een zeer klein onderdeel van het gezellig samenzijn.

Liefs,
Bellefleur

[/quote]

Maar ook het gezellig samenzijn ... blushhad je gisteren niet veel aan me gehad wink
Heb het op het ogenblik niet zo heel makkelijk, maar geniet wel van het thuiszijn ...
admin
admin jun 1 '09

Liefs,
Bellefleur

[quote

Maar ook het gezellig samenzijn ... blushhad je gisteren niet veel aan me gehad wink
Heb het op het ogenblik niet zo heel makkelijk, maar geniet wel van het thuiszijn ...

Ik zag een heel warm vrolijk mens, dat was m'n eerste indruk.
Verder keek ik niet, op je foto. Ik sprak me spontaan uit.
Je mag altijd schrijven op "mijn verhaal".Het kan je goed doen, misschien?
Hier zijn vele mensen die graag naar je willen luisteren.

heel veel liefs van mij,
Bellefleur
admin
admin jun 1 '09

Liefs,
Bellefleur

[quote

Ik zag een heel warm vrolijk mens, dat was m'n eerste indruk.
Verder keek ik niet, op je foto. Ik sprak me spontaan uit.
Je mag altijd schrijven op "mijn verhaal".Het kan je goed doen, misschien?
Hier zijn vele mensen die graag naar je willen luisteren.

heel veel liefs van mij,
Bellefleur

Dank je wel lieve Bellefeur blushmisschien schrijf ik mijn verhaal nog wel op, ik ben nog in de groei en weet niet wat ik kwijt wil, zonder dat ik het op klagen laat lijken.
Lieve groetjes Marjan
admin
admin jun 1 '09
Ik heb een nieuwe foto geupload, gisteren gemaakt, misschien is dat makkelijker lezen dan een foto van wat maanden geleden blush
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Je mag alles kwijt wat je kwijt wilt hoor! Het is een Levensforum en alles wat bij het leven hoort is welkom. Niemand zal hier jouw verhaal zien als klagen.

Liefs
admin
admin jun 1 '09
Daar heb je gelijk in, maar daarom ben ik ook benieuwd naar de lezingen van mijn foto,,, voordat ik mijn verhaal schrijf. Ik zat er net wel voor, maar het wilde nog niet uit de "pen" vloeien daardoor. smile
admin
admin jun 3 '09
Hoi Hoi

Hier een reading van mij,

Je lekt energie uit je schouders, daardoor voelen heel je schouders gespannen en niet fijn aan. Ook je nek heeft hier last van omdat de energie van je rug over je rug gaat en deze stroming niet goed loopt.
Ook voel ik de middelvinger van mijn linker hand kleine pijn stootjes geven.

Je bent een gevoels mens met een gezond verstand.

Je bent geen ondernemer, wel een zelfstandige moeder.

Kwa chakra's merk ik dat je je stuit chakra ontwikkelt hebt, dit komt denk ik doordat je element aarde is, maar ik merk dat je alle elementen kwa energie onder controle hebt. Dit geeft een soort van jouw fase aan.
Zo voel ik dat je dit leven vooral bezig bent met gevoels energieën.
Dit komt mede doordat je verbonden bent met dierlijke energieën zoals die van een hond. Je astrale dier is ook een bruine middel hoge hond met zijn snoet omhoog.

Ik voel veel mensen om je heen die afhankelijk zijn van jouw en energie van je weg zuigen. Mijn gevoel zegt dat het deels ook misbruik van jouw goedheid is?

Kinderen heb je maar voel ik niet via jouw. Dus ga ik ervan uit dat deze al ouder zijn en een eigen leventje hebben.

Een man voel ik ook maar voor mijn gevoel is die veel te druk met zijn eigen dingen bezig en dat een ziels eenheid een beetje verwatert is.

Volgens mij werk je niet en vul je je tijd met vrijwilligers werk.

Ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt!
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
admin
admin jun 3 '09
Hoi Robbert,

Allereerst wil ik je bedanken voor je reading.

Het lek in de schouders zal wel kloppen. Ik zit momenteel met rugklachten thuis, en ik ben er zeker van dat het geen hernia is, wat er wordt vermoed, maar dat het met energieverlies te maken heeft.

Er zijn veel mensen die mijn energie wegzuigen, dat klopt, ben me er wel van bewust, maar het lukt nog niet helemaal om het uit te sluiten.

Kinderen heb ik ook, beide nog thuiswonend. Puberleeftijd, en mijn zoon heeft extra aandacht nodig [is ook de meest energievretende persoon in mijn leven].
Mijn huidige partner geeft mij juist energie, alleen heeft het momenteel heel moeilijk met een familielid.

En ik werk wel, maar mijn werk is wel net zo liefdadig als vrijwilligerswerk smilein de zorgsector.

Nogmaals bedankt!!
admin
admin jun 7 '09
Hoi Marjan,

In je ogen lijkt er een soort van berusting te zitten.. je weet wat het leven te bieden heeft .. een sterk rechtvaardigheidsgevoel .. heb je moeten vechten om de beelden en indrukken die je opgedrongen zijn in je jeugd een plaats te geven, hier je eigen mening over moeten vormen? Een toetsen aan waarheid .. Je bent heel aardig, zacht, een zachte stem .. misschien durf je niet goed je eigen mening te verkondigen en slik je teveel binnen en houdt dit binnen, zodat het een eigen leven gaat leiden .. Iemand die vasthoudt .. sociaal in de omgang .. het niet goed durven tonen van gevoelens en emoties .. maar een zwaarte in je lichaam, geen moedeloosheid, maar toch moeite om het van je af te laten glijden .. je houdt ervan om alleen te zijn op zijn tijd .. kijk je te eenzijdig naar het leven .. soms in de zin van teveel moeilijkheden om dit een plek te kunnen geven .. je bent een warmhartige vrouw .. lief .. je kent jezelf goed, weet wat je mooi vindt en wat je graag doet, alleen die stap om het daadwerkelijk te doen kan wel eens ontbreken .. je hebt de kracht in je om zaken om te draaien .. die energie, dat vuur zit in je !

Voor zover Marjan .. ik hoor graag van je.

Liefs,
Bart
admin
admin jun 7 '09
Lieve Bart,

Ik wil je bedanken voor je lezing! Zo hoop ik van nog een aantal een lezing te krijgen.

je moeten vechten om de beelden en indrukken die je opgedrongen zijn in je jeugd een plaats te geven, hier je eigen mening over moeten vormen

Ja, heel hard! Mijn verleden bestond uit altijd mezelf wegcijferen, heel onzeker en geen zelfvertrouwen. Een laag zelfbeeld, maar daar kom ik nu wel heel sterk doorheen.

een zachte stem ..

Dit zal niet letterlijk bedoeld zijn neem ik aan, want de meesten zeggen, meannnn, wat heb je een harde stem smile

alleen die stap om het daadwerkelijk te doen kan wel eens ontbreken .. je hebt de kracht in je om zaken om te draaien .. die energie, dat vuur zit in je !

Daar ben ik dus hard mee bezig om het te verwezenlijken!
Bedankt voor je wijze lezing!!!

Lieve groet Marjan
admin
admin jun 7 '09
Lieve Marjan,

Heel graag gedaan smileDe zachte stem zal figuurlijk bedoeld zijn: in de zin van "laat je horen ... dat wat jij te zeggen hebt!"

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki