ik kan jullie gaan vertellen over wie ik ben en wat ik in mijn leven doe.
maar dat is redelijk saai om aan te horen daarom ga ik jullie vertellen waarom ik hier ben en mijn probleem daarmee.
ik weet namelijk al mijn hele leven dat wij mensen op een grote overgang staan vraag me niet hoe maar het is zo.
dat wetend ben ik me hele leven dus mensen proberen te laten zien wat ze moeten doen sommigen vinden dan ook dat ik niet zoveel moet proberen mijn visie op te leggen aan mensen. maar ik denk dat ik dat niet doe ik laat ze gewoon zien hoe het ook kan ik zeg ze niet dat het zo moet dat is aan hun te bepalen.
ik kan dat ook niet omdat de mens een vrij wil heeft en daarin zijn eigen wereld maakt.
maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik zoals ik het nu doe geen invloed heeft te weinig mensen horen mijn woord.
het is niet dat ik denk dat ik het allemaal goed heb.
maar ik heb een sterk gevoel dat wat ik weet juist is.
ik zeg ook niemand te doen wat ik doe want wat ik doe is niet weg gelegd voor de meeste mensen ook niet goed lijkt mij.
ik ben anders dan de meeste die ik ken. ik leef niet in het verleden en kijk niet naar de toekomst het heden is wat telt.
alleen hier kan ik mensen leren hoe ze moeten vergeven en leren te geven zonder iets terug te verwachten omdat het ten alle tijden terug zal keren naar jezelf.
ik verwacht niks van anderen alleen dat ze tijd nemen te luisteren na dat ik naar hun geluisterd hebt.
de toekomst is zo als het is daar is weinig meer aan te veranderen slechts hoop ik dat de mens snel inziet dat niemand kan stoppen wat al in werking is gezet. we hebben niet meer lang en dan zal alles anders zijn en is het aan jullie om te kiezen. verval niet in herhaling. en leef in het nu en maak je geen zorgen over morgen.
ik ben een licht zomaar een licht in een wereld met even veel licht als duisternis want licht kan alleen branden waar duisternis leeft.