Loading...
nl

ik ben licht

HeGLiTz
HeGLiTz mei 29 '09
ik kan jullie gaan vertellen over wie ik ben en wat ik in mijn leven doe.
maar dat is redelijk saai om aan te horen daarom ga ik jullie vertellen waarom ik hier ben en mijn probleem daarmee.
ik weet namelijk al mijn hele leven dat wij mensen op een grote overgang staan vraag me niet hoe maar het is zo.
dat wetend ben ik me hele leven dus mensen proberen te laten zien wat ze moeten doen sommigen vinden dan ook dat ik niet zoveel moet proberen mijn visie op te leggen aan mensen. maar ik denk dat ik dat niet doe ik laat ze gewoon zien hoe het ook kan ik zeg ze niet dat het zo moet dat is aan hun te bepalen.
ik kan dat ook niet omdat de mens een vrij wil heeft en daarin zijn eigen wereld maakt.
maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik zoals ik het nu doe geen invloed heeft te weinig mensen horen mijn woord.
het is niet dat ik denk dat ik het allemaal goed heb.
maar ik heb een sterk gevoel dat wat ik weet juist is.
ik zeg ook niemand te doen wat ik doe want wat ik doe is niet weg gelegd voor de meeste mensen ook niet goed lijkt mij.
ik ben anders dan de meeste die ik ken. ik leef niet in het verleden en kijk niet naar de toekomst het heden is wat telt.
alleen hier kan ik mensen leren hoe ze moeten vergeven en leren te geven zonder iets terug te verwachten omdat het ten alle tijden terug zal keren naar jezelf.
ik verwacht niks van anderen alleen dat ze tijd nemen te luisteren na dat ik naar hun geluisterd hebt.
de toekomst is zo als het is daar is weinig meer aan te veranderen slechts hoop ik dat de mens snel inziet dat niemand kan stoppen wat al in werking is gezet. we hebben niet meer lang en dan zal alles anders zijn en is het aan jullie om te kiezen. verval niet in herhaling. en leef in het nu en maak je geen zorgen over morgen.

ik ben een licht zomaar een licht in een wereld met even veel licht als duisternis want licht kan alleen branden waar duisternis leeft.
Delen:
admin
admin mei 29 '09
Iedereen is licht.

Van harte welkom HeGlitz!
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '09


Welkom....wil je er nog meer over vertellen, ik ben erg benieuwd.
admin
admin mei 29 '09
Terug van weggeweest..
Welkom in het Licht van Merudi, Licht.

Bellefleur.
admin
admin mei 29 '09
Welkom op dit forum!
Eruan
Eruan mei 29 '09
Welkom hier!
Ik hoop dat je een fijne tijd hier hebt. smile
Lena
Lena mei 29 '09
welkom... smile
leren doen we allemaal op eigen..wijze....
Cialara
Cialara mei 29 '09
Welkom op het levensforum!
admin
admin mei 29 '09
Welkom smile
Muin
Muin mei 29 '09
Quote:
ik ben een licht zomaar een licht in een wereld met even veel licht als duisternis want licht kan alleen branden waar duisternis leeft.


Met of zonder duisternis, blijft het licht branden. Het licht heeft genoeg aan zichzelf en is uit zichzelf ontstaan.

Welkom op dit forum. wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 29 '09
hallo welkom

Lief mens wink
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
welkom op het forum
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Van harte welkom en als je de wereld wilt veranderen moet je ergens beginnen.

Wij zijn al druk ermee bezig, dus doe gezellig met ons mee!
admin
admin mei 29 '09
Origineel bericht van: HeGLiTz
maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik zoals ik het nu doe geen invloed heeft te weinig mensen horen mijn woord.¨



Dit komt omdat mensen vooral naar hun "innerlijke" luisteren. Daar in het hart zijn al de woorden te horen.

Quote:

het is niet dat ik denk dat ik het allemaal goed heb.
maar ik heb een sterk gevoel dat wat ik weet juist is.


ook zij die in de stilte van hun hart zijn, horen het juiste.


Quote:


ik ben een licht zomaar een licht in een wereld met even veel licht als duisternis want licht kan alleen branden waar duisternis leeft.




Als je licht én duisternis bent, hoe gaat je duistenis om met je licht?


liefs,
Bellefleur
gast
gast mei 30 '09
Welkom laugh

Heeft Denzil eindelijk iemand die jonger is dan hem.
HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
ja had het denk ik iets beter kunnen uitleggen denk ik..:P
ik ben geen duisternis maar om licht te kunnen waarnemen op zijn meest zuivere vorm zul je het in het duisternis moeten bekijken want alleen dan kun je goed zien wat voor een verschil het met zich meebrengt.....maar goed je zou het natuurlijk ook kunnen zien in de ZiN van dat er pas enkele zijn (worden wel steeds meer) die ook echt snappen dat ze licht zijn dus niet iedereen is een brandend licht sommigen mensen leven in duisternis en wie leeft in duisternis zal het licht moeten vinden

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki