Loading...
nl

Hoi

droopy
droopy dec 7 '06
Hoi mensen,

Weet niet wat ik moet zeggen. Ben 23-jaar en ben wel nieuwschierig wat jullie hier vertellen.

Spiritualiteit is iets waar iedereen wel nieuwschierig naar is, ik heb echter er een hoop vreemde ervaring mee. Ik ben hier via een kennis terecht gekomen.

Groetjes,

Droopy

EDIT: Oja ik ben persoonlijk dingetjes vergeten. Ik heb ADHD, overgevoelig voor prikkels om mij heen, ik trek mensen altijd naar mij toe, help waar ik helpen (ondanks dat altijd zelf de dupe wordt), blijf zo goed als altijd vrolijk onder de slechtste omstandig heden dit door mijn zeer grote levenservaring, en kan met bijna iedereen opschieten. Ondanks dat ik een druk bezet leven heb, zie ik het vaak zonnig is en leef naar de levens zin: Wie goed doet, wie ontmoet.
Delen:
mause
mause dec 7 '06
hoi droopy, welkom hier. en ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Welkom Droopy,

Ik wens je veel plezier bij het ontdekken van jezelf.
LPChip
LPChip dec 8 '06
Ook een welkom van mijn kant Droopy. :)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Graag wil ik je ook wijzen op de hoofdpagina http://merudi.net omdat daar hele mooie en informatieve verhalen staan. Je zult er veel over jezelf te weten komen. :)
droopy
droopy dec 13 '06
Bedankt voor jullie reacties :D
Charlie
Charlie dec 19 '06
droopy, je bedoelt toch zeker: wie goed doet, goed ontmoet? Maakt niet uit, welkom en veel steun en wijsheid toegewenst.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki