Loading...
nl

wat ik nooit tegen iemand zeg, zeg ik nu!!!

Fatna
Fatna mei 27 '09
ik ben teleurgesteld in mijn leven, vooral mijn liefdesleven..
ik heb me laten omhelzen door de vleugels van de liefde maar ik zag niet dat er messen tussen de veren verstopt zaten,
ik ben teleurgesteld in mijn huwelijk, teleurgesteld in het feit dat uiteindelijk iedereenm toch voor zichzelf kiest, ik ben teleurgesteld in het feit dat ik niet meer durf te dromen en durf te vertrouwen..

ik heb 1 lichtje in mijn leven en dat is mijn kind, het ironische is, hoewel ik tegen hem nog het meest tekeer ga (ik heb een peuterpuber) is hij de enige die mij nooit heeft gekwetst...

ik ben teleurgesteld in de reinheid van de band die ik hoor te hebben met mijn ouders, ik ben ook boos op iedereed die zonder reden mijn hart zo hebben toegetakeld, ik heb fouten gemaakt en ben verre van perfect maar dit heb ik niet verdient

ik ben angstig voor morgen, en boos over vandaag, teleurgesteld over gister
Delen:
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Vrouwke toch..
admin
admin mei 27 '09
Ach, ach, ach......
Maryssa
Maryssa mei 27 '09
Ach lieverd..dat is heel moeilijk wat je beschrijft. Helaas kun je het verleden niet veranderen alleen hoe je er naar kijkt kun je veranderen. Jezelf voornemen in het nu en de toekomst meer voor jezelf te kiezen zonder je warmte en je goede hart voor anderen en jezelf te verliezen.

Dikke knuffel
gast
gast mei 27 '09
Klinkt als heilige huisjes die met de grond gelijk zijn gemaakt.
Bouw je eigen huis, het wordt er tijd voor. Maar zorg dat je ondergrond niet de wrok en teleurstelling is die je nu voelt.
admin
admin mei 27 '09
Halt zeggen in je leven," Zo niet Meer!!" is een mooi begin, Fatna, om het zelf in handen te nemen.

Heel goed, meisje.. dat je het eens uitspreekt.

liefs van mij
Bellefleur
Emuca
Emuca mei 27 '09
Knap van je dat je het zo kan zeggen! Ik denk dat iedereen dat eens zou moeten doen.
Helma
Helma mei 27 '09
Heey lieve Fatna,

wat erg voor je! En wat knap, dat je dit zo enorm krachtig durft en kunt verwoorden! Daarmee geef je duidelijk aan dat je er iets mee wil: vraag om hulp, aan ons of wie dan ook. Kies voor jezelf en voor je kind, en probeer per dag het geluk te pakken in kleine dingen.

Heel veel sterkte en liefs van Helma.
Beschermengel
Beschermengel mei 27 '09


Jeetje Fatna wat erg voor je , wel goed dat je er nu over praat en het eruit gooit.
admin
admin mei 27 '09
Fatna, ik vind het mooi dat je dit zo kan verwoorden .. stap 1 is wat je nu hebt gedaan, het onder ogen zien dat het zo is op dit moment .. ik wil je heel veel sterkte toewensen lieve Fatna
el_ter
el_ter mei 27 '09
Lieve Fatna,

Klote dat je je zo voelt, maar wat goed dat je dit uit. Heel veel kracht en sterkte meid. Toen ik je verhaal las kwam het liedje van Blof in me op, "alles is liefde".
Weet je Fatna hoe boos, verdrietig en gebroken ik ook was op de crematie van mijn lief, ik heb de kracht onder zijn begeleiding gevonden en heb zelf ongepland nog gesproken, mijn laatste woorden waren san ook "alles is liefde".
Ik zend je mijn liefde
Edi
Cialara
Cialara mei 27 '09
Lieve Fatna,

Weet eigenlijk niet wat ik tegen je kan zeggen... het is nogal wat, hetgeen je hier brengt. Ik kan me voorstellen dat je het wel wil uiten en fijn dat je het hier ook lekker kunt doen!

Liefs Jorine
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Lieve Fatna,

Wat knap dat je dit zo opschrijft. Stap in de heel goede riching.
Heel veel kracht en sterkte!

Liefs Bea
Fatna
Fatna mei 28 '09
bedankt allemaal voor jullie woorden...

ik heb geleerd de vuile was nooit buiten te hangen, dat heb ik dus ook braaf volgehouden..

maar het heeft geen zin de schone schijn op te houden, ik ga eraan ten onder niemand anders, dus het moet nu veranderen
admin
admin mei 28 '09
Balans is het sleutelwoord.
admin
admin mei 28 '09
De eerste stap is inzicht en bewustwording. Soms zijn helaas de harde lessen nodig. Ik denk dat de meeste forumleden dat kunnen beamen uit eigen ervaring. En ikzelf ook. Het zijn levenslessen, die je om een of andere reden nodig hebt.

Vanuit het inzicht ga je keuzes maken. Via deze gedachten over keuzes komen er ideeen hoe het anders kan in de vorm van wensen en verlangens. De kosmos gaat jouw wensen dan tot zich nemen. Zodra de kans zich voordoet, mag je straks je koers gaan verleggen.

Je eerste stap is gemaakt, beste Fatna.
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Fatna
bedankt allemaal voor jullie woorden...

ik heb geleerd de vuile was nooit buiten te hangen, dat heb ik dus ook braaf volgehouden..

maar het heeft geen zin de schone schijn op te houden, ik ga eraan ten onder niemand anders, dus het moet nu veranderen


Dat heb ik ook geleerd inderdaad niet je vuile was buiten hangen..... pff.
Voor jezelf kiezen meid! En inderdaad Balans!

Liefs
HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
beste fatna.

soms kun je denken dat iedereen tegen je is, en soms zijn sommigen mensen gemeen of anders dan je dacht.
maar bedenk dan bij jezelf dat je hier bent om te leren en alles wat zich in je leven voordoet heeft een reden al is de reden soms niet zichtbaar maar ooit zul je het begrijpen. dus geef niet anderen de schuld van wat hun doen maar weet dat ook zei hier zijn om te leren en misschien heb jij gewoon wel al meer geleerd dan hun en begrijp jij wel dat wat ze jouw aandoen niet kan en onplezierig is voor iemand anders.
dus laat je niet kisten door de mensen om je heen en laat hun zien dat je gelukkig bent ook met je problemen en dan zul je vanzelf weer geluk hebben zonder teleurgesteld te hoeven zijn.
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Origineel bericht van: HeGLiTz
beste fatna.

soms kun je denken dat iedereen tegen je is, en soms zijn sommigen mensen gemeen of anders dan je dacht.
maar bedenk dan bij jezelf dat je hier bent om te leren en alles wat zich in je leven voordoet heeft een reden al is de reden soms niet zichtbaar maar ooit zul je het begrijpen. dus geef niet anderen de schuld van wat hun doen maar weet dat ook zei hier zijn om te leren en misschien heb jij gewoon wel al meer geleerd dan hun en begrijp jij wel dat wat ze jouw aandoen niet kan en onplezierig is voor iemand anders.
dus laat je niet kisten door de mensen om je heen en laat hun zien dat je gelukkig bent ook met je problemen en dan zul je vanzelf weer geluk hebben zonder teleurgesteld te hoeven zijn.


wat een wijs persoon ben jij zeg!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki