Loading...
nl

saai op school

Begrip
Begrip mei 24 '09
ik verveel me ehct rot op school! hoewle ik vind dat ze ons veel te veel werk geven, maar het is gwn steeds hetzelfde! dezelfde soort taken, dezelfde soort toetsen, na een tidje heb je geen zin meer om te studeren! zoasl vandaag die wiskunde taak, laten we zeggen dak het kan oplossen, ma tis gwn te simpel, formulletjes toepassen en je hebt et, wrm mogen we zelf niet iets uitzoeken, niet interesseert me precie snog op school, had eens vergten te studeren voor wiskunde en khad da rap eens doorbladerd tijdens de speeltijd terwijl ik anders altijd buizen heb en nu had ik 16 op 20, ksnap ier ehct niks mi van, je dnekt dna va ja kzla meer moetne leren me punten zijn zo slehct en als je dan zo goed als niets leert heb je goeie punten?
Delen:
Eruan
Eruan mei 24 '09
Ik ken jou probleem wel, school vind ik ook vaak behoorlijk saai, al is het dit jaar wel wat beter omdat ik al een half jaar gemist heb, en daardoor alles op een hoger tempo moet doen. Mijn cijfers zijn ook niet je van het, maar ik haal vooral goede cijfers voor vakken die mij boeien... Wat voor vakkenpaket heb je eigenlijk? Snapvakken of leervakken?
Begrip
Begrip mei 24 '09
leervakken, aso wetenschappen moderne talen,ik heb ook snapvakken, maar je moet niet zoveel met inzicht werken, en ik hou juist van creativiteit
Eruan
Eruan mei 24 '09
Wat ik juist leuk vind aan leervakken is dat je wel vaak aan het denken wordt gezet, maar ik vind de informatie altijd zo voorgekauwd. Bij snapvakken heb ik het idee dat je zelf wat meer moet denken...
Welk niveau doe je? Het kan namelijk zijn dat het te makkelijk voor je is... tongue
Emuca
Emuca mei 24 '09
Als je alles te makkelijk vind... waarom ga je dan niet zelf op zoek naar iets uitdagends?

Ik vond school hels en zit nu op een school waar ik enkel nog maar met mijn handen werk, omdat ik toch in slaap val tijdens colleges. smile
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
School kan ontzettend saai zijn als de school,de lesstof en manier van lesgeven niet passen bij de persoon. In welk jaar zit je Ils? Misschien zou je kunnen overwegen te switchen naar iets wat beter bij je past.

Even een vraag: Heb jij of hebben je ouders destijds je school uitgekozen? Wat waren de redenen om toen voor deze school te kiezen? Je kunt je er naar voegen en er het beste van maken maar wat kost dat jou? Is dat op te brengen en hoeveel jaar moet je nog. Weeg het af, overleg met je ouders en eventueel met je mentor.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki