Loading...
nl

De doodsengel schrijft een boek! De Schaduwmeester

Cialara
Cialara mei 28 '09
Hoi hoi, lijkt me gaaf als je boek in de winkel ligt straks hoor! En ik zou als ik jou was het boek naar meerdere uitgevers sturen... altijd wel 1 die het ziet zitten!

Ik heb nu al zo'n 4 hoofdstukken gelezen en vind het erg leuk en spannend boek! Ga het ook zeker kopen als het er is, maar dan mag jij hem signeren! ha ha, moeten we elkaar natuurlijk wel een keertje tegenkomen...
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik heb al een uitgever gevonden die sowieso 85% van de boeken doorlaat... dus daar probeer ik het eerst... En je bent niet de enige die een boek met een krabbeltje erbij wil, dus ik regel wel iets tegen die tijd. wink
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Tuurlijk mogen zinnen ook aangepast worden, mocht je ze op andere wijze beter vinden klinken... smile

Doe maar rustig aan hoor.. ik moet nog veel meer terug krijgen.. tongue

Oww dat heb ik niet gedaan smileZinnen veranderen...

Knuffel
Emuca
Emuca mei 28 '09
Het hoeft ook niet perse hoor.. wink

En niks is perfect... en dus zal de zinsopbouw van mijn boek dat ook niet zijn... tongue
Eruan
Eruan mei 28 '09
Whaha, ik moet nu nog 2 hoofdstukken sturen geloof ik... Ik pas af en toe een klein zinnetje aan wanneer die niet loopt.
Ik ben benieuwd wanneer je boek in de winkels verschijnt! Lijkt me wel heel erg gaaf voor je! En wie weet mogen we die dan ook wel voor Nederlands lezen, hebben we een keer leuke boeken... tongue
Emuca
Emuca mei 28 '09
Geen zorgen hoor Anniek... ik moet nog zo'n 10 hoofdstukken binnenkrijgen totaal.... tongue
Ik weet niet of ze dit onder literatuur zullen gaan rekenen hoor winkHet lijkt me in ieder geval een machtig gevoel om het eerste exemplaar in handen te hebben smile
Eruan
Eruan mei 28 '09
Laat ik hopen van wel! Hebben we weer een leuk boek erbij...
Er zijn meer mensen dan dat je denkt die interesse hebben in fantasie boeken. Het is namelijk zo jammer dat the lord of the rings en harry potter niet door Nederlanders geschreven zijn!
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ja, dat is waar. *droomt weg* misschien word ik wel de eerste nederlandse fantasy schrijver die echt doorbreekt... HAHA
gast
gast mei 28 '09
Ben benieuwd hoor. Moet je de druk kosten zelf betalen?
Emuca
Emuca mei 28 '09
Nee, niet als ik er doorheen kom... smile
koenewoen
koenewoen mei 28 '09
Mijn verbeteringen mag je morgen verwachten!

En ja dat boek komt er zeer zeker!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Het is verzonden!!!
admin
admin jun 3 '09
Yay! Proficiat!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Nu hoop ik dat ze het snel zullen lezen. Haha
admin
admin jun 3 '09
Jaaaaa, helemaal goed Emmy .. ga voor je duimen smile
Emuca
Emuca jun 3 '09
Dankje smileIk ben echt enorm trots!
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Het is verzonden!!!
Super! Gefeliciteerd! En nu duimen voor een snel en positief resultaat!
Emuca
Emuca jun 3 '09
Echt wel. En groen licht zou voor mij echt wel een motivatie zijn om verder te schrijven.
Cialara
Cialara jun 3 '09
Spannend AOD! Ik duim mee voor je!!!
Eruan
Eruan jun 3 '09
Whaaaaaaaah! Emmy Gefeliciteerd! laugh
Ik ga ook maar eens flink duimen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina