Loading...
nl

hoe herken je een engelkind??

Lena
Lena jun 12 '09
voor mij is het geen struikelblok hoor smile

stel jou kind wordt als engelkind benoemd...
wat doet dat met jou?
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
Als het aan mij zou liggen zou het niets uit maken. Echt totaal niets. Je kind is al vanaf het geboorte bij je, en ik neem ook aan dat je van hem houd, met geheel je hart. Wat doet er dan nog toe of het een engelmens is of niet? Zal je hem dan nog meer liefde gunnen? Of juist niet? Is dat dan niet oneerlijk? Dat je hem liefde geeft om wat het is? en niet om wie het is?

Ik denk niet dat het nodig is om een kind als engelmens te herkennen. Ik denk zelfs dat het misschien problemen kan opleveren, voor de kind zelf. Wat ik vroeger heb gemerkt. Omdat ik anders was. Met name, andere uit spraken, ander accent, ander uiterlijk, andere gedachten e.d. Want ik kwam uit het zuiden en ik kwam in het centrum terecht.
Ik werd daardoor erg buitengesloten omdat ik 'anders' was. En een simpel kind ziet dat niet anders dan een 'ander iets'. Ze gaan dan onderscheid maken tussen Engelmens en mens.
De kans is er dan dat de jonge engelmens buitengesloten wordt. Of juist de hemel wordt ingeprezen, bij wijze van spreken.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki