Loading...
nl

Wie van de mensen om je heen weet dat jij een merudiaan bent?

admin
admin dec 18 '07
Geen idee, zou iemand ernaar vragen zou ik het gewoon vertellen.
Ik sta achter alles wat ik hier zeg en doe, hier ben ik hetzelfde als in real-life zeg maar :)
Als mensen mij vragen wat ik in het dagelijks leven doe, zeg ik altijd, bij mijn gewone baantje, doe ik ook verwoede pogingen om mensen verder te helpen, daardoor mezelf helpen, en dan op een spirituele site. Ik zeg niet welke, omdat ik vind dat als het ze interesseert, ze me daar wel naar vragen.

Op school staan kristallen op de tafels van de kids en vandaag heeft 1 van de juffen nieuwe wierrook van me gehad, dus ik vermoed dat veel mensen wel weten wat mij bezighoud, maar wat precies, nee dat zijn er maar weinig.
liesanne
liesanne dec 19 '07
Het is niet zo dat ik mij zozeer een 'Merudiaan'(wat dat ook moge zijn) voel, maar ik vertel wel aan allerlei mensen dat ik op een 'spiritueel forum' meepraat. Ik heb 'mijn verhalen' ook naar sommige vrienden en familie gestuurd en ik krijg daar hele fijne reacties op en sommige mensen zijn ook op dit forum gaan kijken.
Het voelt voor mij heel goed, deze openheid. Ik voel mij wel meer en meer bevrijd van een bepaalde afhankelijkheid van goedkeuring van anderen. Het voelt goed om mensen te laten meekijken in 'mijn binnenwereld' met zijn lichte én donkere kanten....
Ayasha
Ayasha dec 19 '07
mijn vriend en de mensen hier. :+
gast
gast dec 19 '07
Waarom moet iemand die hier komt een Merudiaan genoemd worden? Zijn er niet al genoeg afscheidingen in deze wereld?
admin
admin dec 19 '07
Moet niet, mag wel :)
Het gaat hier ook niet om de naam Merudiaan denk ik.. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Inderdaad, dat moet niet :). Maar lijkt me juist wel een handige naam die in mijn ogen volledig de lading dekt. Hoe zou je het anders noemen?
inneke
inneke dec 19 '07
Deelnemer of bezoeker of lid van een forum dat Merudi heet
gast
gast dec 19 '07
Ik houd het maar bij gewoon "mens". Dat vind ik al afscheiding genoeg ;)En dat ik hier of daar eens binnen wip betekend nog niet dat ik me daar aan conformeer. Ik hoor liefst bij geen enkele groep.
inneke
inneke dec 19 '07
Haha,leuk te merken dat er nog meer mensen rondlopen die pro-mens en anti-etiketminded zijn :)
admin
admin dec 19 '07
Ja, zoals gast zegt, mens, dat lijkt me een mooie.
Even goede vrienden Nims, maar een merudiaan zal ik mezelf nooit noemen.
Ik mag hier schrijven en lezen, maar blijf wel gewoon mens, volgens mij dekt dat woord de lading ook wel
Grunie
Grunie dec 19 '07
Mijn man weet het...een collega....een vriendin...voor de rest beginnen ze allemaal wazig te kijken als ik het woord spritualiteit laat vallen. Op zich kan ik daar wel om lachen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Er zijn genoeg mensen die ik niet met mezelf zou willen associeren, dus mijzelf mens noemen, en er nog trots op zijn, nou nee, dat doe ik niet.
proost
proost dec 19 '07
Ik kom mensen tegemoet in hun manier van denken. Als iemand in geld en materie denkt dan is het een kunst zo iemand vast te laten lopen in zijn/haar eigen gedachten daarover en dan kom je automatisch bij spirituele zaken terecht en skeptici zijn wel leuk om verder mee te babbelen, maar met spotters valt niet te praten.
gast
gast dec 19 '07
Nims, Wat nu als één van die mensen (of meerdere) waar jij je niet mee kan associeren hier op het forum zijn en zichzelf Merudiaan noemen, wat dan????
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Dan niets aangezien deze mensen zichzelf geen Merudiaan zullen noemen ;).
gast
gast dec 20 '07
Hoe ben je je daar zo zeker van?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '07
Omdat ik weet met wat voor soort mensen ik mij niet kan associeren, en dat soort mensen komen hier echt niet. Maar voordat je mijn opmerking al te serieus gaat nemen ;)denk ik dat het handiger is om weer on topic te gaan.
Lena
Lena dec 20 '07
:Dmjn zoon noemt me een Merudiaan!verder weet mijn dochter het dat ik hier ben en mijn man.
Wullabee
Wullabee apr 4 '08
hi,

Tja daaar was ik nog niet opgekomen mezelf merudiaan te noemen,en dat zal ook niet gebeuren.
Ik dacht dat t te maken had met mensengel of engelmens zijn.
Mijn dochter weet t,verder niemand.
mijn man is niet zo geintresserd en buiten dat is hij duits en kan geen nl.

Ieder zijn ding zeg ik.

lg brigit
xinx
xinx okt 16 '11
wat is de definitie van : Merudiaan ?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki