Loading...
nl

Wie van de mensen om je heen weet dat jij een merudiaan bent?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Ik vroeg me af hoe dit eigenlijk bij jullie is. Wie in jouw omgeving weet dat jij een merudiaan bent, en kan hiermee ook openlijk over praten? Ikzelf ben namelijk heel erg selectief met wie ik dit deel. De meeste mensen in mijn directe omgeving weten hier helemaal niets van. Mijn ouders en broertje weten dit wel gewoon van me, en mijn vriendin uiteraard ook. Ook zijn er een paar collega's die het weten en een handjevol vrienden. Eigenlijk wel redelijk wart mensen nog, maar het rare is. De mensen die ik heel regelmatig zie en spreek weten van niets. Ik vind het soms lastig om te bepalen of je het nu wel of niet aan sommige mensen moet vertellen of niet. Hoe gaan jullie hiermee om?
Delen:
mause
mause mei 23 '07
bij mij, weten mijn ouders het, mijn man. de rest van de familie. een aantal vrienden. op zich maak ik er geen geheim van, en vertel ook veel mensen over deze site. over het algemeen komt het toch wel naar boven in een gesprek ed. vooral als ik mensen spreek met problemen. misschien ook wel omdat wij de dingen anders zien en soms verder kijken. ik weet het eigenlijk niet. ik heb zoiets iedereen mag weten waar ik mee bezig ben. en het is aan hun wat zij ermee doen. hierdoor krijg je ook vaak verhalen te horen van hun kant, omdat je er open voorstaat denk ik. dingen die hun niet kunnen plaatsen zeg maar.

maar nogmaals. ik trek me niet zoveel aan wat mensen denken of zeggen. als hun willen denken die is gek, het spoor bijster. nou jammer dan. ik voel me er goed bij en dat is toch hetgene wat telt?


groetjes maureen.
Anne
Anne mei 23 '07
Bij mij weet niemand het dat ik een merudiaan ben :)
Waarom niet...omdat er in mijn omgeving niet de geschikte mensen zijn om dit te vertellen..ze staan er niet open voor.
Groetjes aNNe
Mimi*
Mimi* mei 23 '07
Bij mij weet ook niemand het. Omdat ik weet dat het ze nik intreseert en ze geloven er niks van. Velen die ik ken noemen het onzin. Dus waarom vertellen als ze je toch voor gek verklaren?
Wendy's
Wendy's mei 23 '07
haha idd.. ik denk dat de meeste hier wel het probleem hebben, dat ze voor gek worden verklaard of het niet geloven, blablabla

Bij mij zijn er maar 2 mensjes in mijn omgeving die ervan af weten; Mimeltje (dus voel je maar vereerd), en een goede maat van mij!

Laatst zei mijn zus nog uit het niets tegen mam: 'Wendy is helderziend'.
Ik stond er langs en moest er wel mee lachen, maar ben er verder niet op in gegaan.. haha
géén idee hoe ze hier ineens bij komt haha
Mimi*
Mimi* mei 23 '07
Oke ik ben vereerd! Jij ook want jij bent de enigste ;)
LPChip
LPChip mei 23 '07
Bij mij eigenlijk net zo.

Mijn ouders en broer weten het, en verder een paar collega's, en wat vrienden.

Ik vind het ook lastig om te bepalen met wie ik er wel en niet over kan spreken.

Ik heb met een aantal mensen geprobeerd hierover te praten, en verwezen naar de teksten op de hoofdsite, maar sommigen vinden het iets wat niet kan enzo, en dan houd het op.

Bij 1 persoon was het iets anders gegaan, en dat was best een leuke ervaring. In eerste instantie nadat ik hem de teksten had gegeven, stond hij er heel skeptisch tegen over en dacht hij van: dit kan niet enzo.

Ik zei tegen hem: je hoeft het alleen maar te lezen, en dan mag je er mee doen wat je wilt. Vind je het niets, dan is dat prima. Hij zei me dat hij het niets vond, en zo heb ik het in het midden laten liggen.

De volgende dag kwam hij erop terug dat hij er toch wel over na had gedacht, en tenslotte met een vriend van hem dit had besproken. Die vriend dacht er echter anders over, en hij vond de theorie wel erg aannemelijk. Zo doende is zijn visie aangepast. :)
admin
admin mei 24 '07
Wat is een merudiaan?
Anne
Anne mei 24 '07
JIJ :p
Caius
Caius mei 24 '07
Ik heb het vertelt aan mijn vriendin en mijn moeder.
Verder weet mijn schoonzusje het ook.
Voor de rest nog niemand.
Ik vertel het aan mensen die ik vertrouw en/of hier voor open staan :)

Groetjes van een halve merudiaan ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
Wat is een merudiaan?
Op zich een hele goede vraag. Ik heb de term ooit bedacht voor de mensen die hier regelmatig komen, maar eigenlijk is het meer met de gedachte van mensen die Merudi ergens in hun hart hebben ingesloten. Ik heb het ook zoiets als iemand vraagt wat ik geloof, dan hoef ik niet te zeggen dat ik niets geloof, maar dat ik een merudiaan ben. :).
jo
jo mei 25 '07
ze weten hier dat ik veel op 1 site zit maar ze weten niet welke. en dat wilde ik graag zo houden omdat er anders nog meer mensen komen met vragen waar ik geen antwoorden op weet.
er kwam laatst iemand aan de deur met een foto en de vraag :$ dat krijg je in een dorpje waar veel geroddelt word.
voor de rest weet heel mijn familie wel dat ik paranormaal bezig ben
Sheva
Sheva mei 26 '07
Ik vind dat je het met iedereen kan bespreken bij mij weten mijn familie alles maar zij weten ook...
toch blijf ik het bij andere mensen aangeven ik vind dat dat mijn taak is en wat ze er mee doen moeten ze zelf weten...

Ik vind het niet erg als andere mensen raar denken want zij moeten nog leren en ieder doet dat op zijn eigen manier...
Zij mogen het ook gek vinden of raar maar dat maakt mij niks uit...
admin
admin mei 26 '07
Woa! moeilijk hoor, ik bespreek het eigenlijk met niemand behalve mijn ouders, lief en kinderen. Ik heb in het verleden{en nog steeds} slechte ervaringen gehad met te veel vertellen. Als mensen mij iets zouden vragen krijgen ze natuurlijk wel antwoord , dat ik wat schroeven los heb denken ze toch al wel. Wat ik wel heel naar vind is dat er word rondverteld dat ik als heks slechte dingen doe, het is niet waar en doet mij erg pijn. Ik weet dat ik mij daar niets van aan moet trekken en dat lukt steeds beter, ik doe gewoon mijn heksendingen en weet zelf dat ik met het goede bezig ben. Kundalini daar praat ik met niemand over behalve met mijn lief, hij heeft dezelfde energiestroom en daarom kunnen we er samen over praten, mensen die het niet kennen krijg ik het niet uitgelegd, dus dat doe ik maar niet meer.
Mijn theetjes en kruidenmedicijnen die deel ik met iedereen, dus heb je een kwaaltje, kom maar op, wie weet heb ik wel een middeltje voor je :)

liefs,
Karin
Ayasha
Ayasha mei 27 '07
Niemand irl. ;)Oh jawel! Shanna! :)voor de rest....
linkie
linkie mei 30 '07
ehmmm naast mn twee neefjes op dit forum weet nog niemand het.
Dit komt omdat in mijn directe familie niemand zich nog verdiept in deze weg van geloven en ermee omgaan, ook vroegerv thuis als ik vertelde over een droom was er niemand die dat herkende.
Wellicht komt dit nog....het heeft geen haast. Ik wil zelf eerst nog meer groeien zodat ik kan zeggen waar ik voor sta!
LPChip
LPChip mei 30 '07
Maar het scheelt ook dat je ouders er nu meer voor open staan dan vroeger. Nog niet optimaal, dat geef ik toe, maar ze beginnen wel meer te denken, ook omdat mijn moeder er meer mee bezig is, en er met hun over praat. (dus zus onder zus)
Debiorah
Debiorah jun 12 '07
bij mij denk ik dat wel een aantal mensen het weten want ik praat wel over merudi. Wat ze ermee doen en wat ze ervan vinden weet ik niet. Van mij mogen ze het wel weten of het hun interesse heeft is een tweede. Ik kan het ook begrijpen als iemand anders niet begrijpt wat merudi is. Ik vertel daarom alleen aan mensen die mij willen en kunnen volgen.
Renco
Renco dec 18 '07
nou als ik eerlijk mag zijn, zijn het er 2 maar die zitten zelf ook hierop.

~Renco
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
Helemaal niemand..

Tenzij ik weer achtevolgd word LOL

M'n mannetje daar deel ik de dingen mee die ik hier leer.
Omgaan met dingen.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki