Loading...
nl

Hoi ik ben Edi(th)

el_ter
el_ter mei 26 '09
Hallo allemaal,

Ik heb al een een topic geplaatst alvorens mij voor te stellen en Robbert heeft mijn foto al heel mooi gelezen waardoor hij mij eigenlijk al heeft voorgesteld.Toch nog even mijn eigen woorden.

Ik ben Edith 40 jaar, men noemt mij Edi dat voelt voor mij ook goed dus toe maar dan hahaha. Edith is een Germaanse naam en betekend Edel Strijdster. En warempel dat moge ik ook zijn ook. Ik stijd tegen onrecht en het verdriet wat hieruit voort vloeit.
Ik ben een super gevoelig mens (HSP) ben extravert, zing in een band ben dol op kinderen en mensen. Maar kinderen daar heb ik het meest mee, die zijn nog zo lekker puur en vaak nog niet beschadigd door patronen van buitenaf waardoor je eigenlijk heel veel van ze kan leren.
Zoals menig van jullie al heeft gelezen misschien ben ik op 11 april mijn lief verloren aan een kogel. (Onrecht en verdriet)
Dit is ook de reden waardoor ik hier terecht gekomen ben en me meteen thuis voelde, ik en namelijk op zoek naar antwoorden, wie niet zou je zeggen. Maar goed op het moment sta ik zo open en voel ik zoveel dat ik oververmoeid aan het raken ben, heb moeite met afsluiten etc.
Niet meer dan logisch in mijn situatie zou je zeggen maar goed ik beleef het nu en dat is wat het is.
Uit al deze ellende zijn er ook al hele mooie dingen gebeurt in mijn omgeving, mensen worden bewust enzo. Mooi om te zien en fijn dat men dat met mij wil delen, maar soms moeilijk omdat ik zelf al zoveel te voelen en verwerken heb.

Geboren ben ik in Maastricht ik heb in Eindhoven gewoont in België, Spanje een seizoen en nu in omgeving Rotterdam bijna 3 jaar nu. Ik heb ooit zangles gegeven maar merkte daarin al snel dat ik meer bezig was met de energie van de leerling dan met hoe iemand zingt of het goed is of niet. Ben hier mee gestopt omdat ik ging scheiden en ik eigenlijk iets wil met kinderen, in de vorm van verhalen vertellen ofzo. Ik weet nog niet ik moet wel een keuze gaanmaken maar dat komt wel moet eerst even bij komen.

ik kan een heel boek schrijven over mij en mijn interesses dus houd ik het hier even bij, maar mochten jullie vragen hebben kom maar op ik sta overal voor open en vind geen vraag te gek of raar.

Veel liefs en een warme knuffel Edi
Delen:
Fatna
Fatna mei 26 '09
welkom edi
admin
admin mei 26 '09
Hoi Edi,

Welkom op dit forum!
Cialara
Cialara mei 26 '09
Hoi Edi,

Welkom bij Merudi. Ik hoop dat je hier wat antwoorden vind en anders kun je in ieder geval over heel veel dingen praten hier.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca mei 26 '09
Welkom hier... Ik wens je een heel fijne tijd. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '09
Hoi Edi,

Wat een weg heb je bewandeld om nu hier ook langs te lopen! Ik hoop dat je op al je wensen en vragen de juiste antwoorden kan vinden om een belangrijk stuk van je leven, een plaatsje te geven.

Ik wil je van harte welkom wensen op merudi, en als je nog vragen hebt, dan horen wij die graag.

Groetjes Julien.
frettenfan
frettenfan mei 26 '09
Welkom op het forum, en hopelijk vind je een beetje rust...
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '09

Hallo Edi ..Welkom!

gast
gast mei 26 '09
Welkom laugh
admin
admin mei 26 '09
Heee, lieve Edi, welkom hoor.. smile
zoek hier maar een knus plekje en neem je tijd voor alles.

veel liefs
bellefleur
el_ter
el_ter mei 26 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Hallo Edi ..Welkom!



Tulpen mijn favoriete bloemen in mijn favoriete kleuren dank je wel.
admin
admin mei 26 '09
Hoi Edith .. welkom hier laugh
Begrip
Begrip mei 26 '09
welkom op het forum! ik wens je alvasy veel sterkte toe

xxx
Ilse
Maryssa
Maryssa mei 26 '09
Welkom lieve Edi. Zoen voor jou.
Natalie1986
Natalie1986 mei 26 '09
ook namens mij van harte welkom!!

Ik hoop dat je hier rust kan vinden


liefs Natalie
Eruan
Eruan mei 27 '09
Welkom Edi! smile
Dat je hier een mooie tijd tegemoet gaat!
Heel veel sterkte.
Lena
Lena mei 28 '09
welkom edi smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki