Loading...
nl

hoevaak verschoon jij je bed?

admin
admin mei 28 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Ik lig graag op de trampoline te slapen. Lekker verend, en wanneer er een vallende sterren regen is, is dat zo mooi! smile
Doe ik ook regelmatig, vallende sterren kijken. Meer dan 275 op 1 nacht heb ik nog niet geteld. Maar ik lig dan niet op een trampoline.
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik heb pas 1 keer een vallende ster gezien in mijn leven... Andere sterren die bewegen zie ik alleen als ik mijn hoofd stoot.. Haha
Eruan
Eruan mei 28 '09
Ik heb er meerdere gezien in een nacht, maar zoveel als Hans dat nooit. Ik zou zowieso de tel niet bij kunnen houden.

Stoot je je hoofd zo vaak dan? Ik heb 3 keer een hersenpudding gehad en heb nog nooit sterretjes gezien, ik zie namelijk meestal zwarte gaten... wink
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
1 keer per week:P Meer dan genoeg!

Hmm, ik heb er nu in totaal 8 gezien.. En allen gaven ze me energie.

Maarja, ik neem ook energie van andere mensen. Er zijn zelfs 2 personen die mij een energie-vampier noemen..
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Gaat dat vanzelf dat je energie wegneemt of kies je daar bewust mensen voor uit?

Bewerkreden: Ai off Topic... ok ik verschoon mijn bed 1 keer per week de slopen 2 keer. Pfoe zo nu klopt het topic weer hahaha
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Soms vanzelf, als het nodig is, maar ik kies zelf welke en ik ben er bewust van, ik weet ook hoe ik het doe.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki