Van iedereen die je in je omgeving hebt. Zolang het niet IS is het een kunstje wat je geleerd hebt van je buiten wereld.
Ja, en dat kan je ook voelen. Als je eerlijk bent naar jezelf toe bent , voel je dat geknutsel kan knarsen
Het is belangrijk dat je alles wat je tegenkomt aan theoriën, of die nu spiritueel getiteld zijn of niet, dat je ze toetst of ze waarheid voor jou in zich hebben.
Misschien is dit iets van jou, wat je schrijft. Ik ben niet mee met dit stukje schrijfsel van je. 'alles' is nogal veel,
Ik heb een intuitie én ik laat me leiden door de Bron naar de waarheid. En ik kan alleen maar zijn wie ik ben.
We willen vaak maar de halve waarheid kennen omdat dit ons op dat moment bevredigd.
Wat waar is , is datgene waarin je jezelf in herkent. Je weet wie je bent, en daarin ligt de waarheid.
Maar er komt hoe dan ook een moment dat je merkt dat die halve waarheid niet de hele is en het ook geen bevrediging meer geeft.
Dan heb je in heel die tijd, ook jezelf maar voor de helft gekend.
Zolang je niet die hele waarheid kent en wil kennen zal het een kunstje blijven wat je doet.
Ja zolang je jezelf niet volledig bent zoals je bent waarvoor je gekomen bent, zal het op een kunstje blijven lijken.
Alleen vanuit de volle waarheid zijn we in staat te transformeren tot werkelijk Zijn.
Je hoeft niet meer te transformeren naar een Zijn,
je bent het al. Je hoeft het alleen maar te ZIJN.
Daarin erken je voor jezelf de totale waarheid, en ben je ook trouw aan wie je bènt.
liefs
Bellefleur