Loading...
nl

energie blijft hangen na fotolezen...

Nymira
Nymira mei 25 '09
ik heb soms weleens dat na een reading ik die persoon maar voor me blijf zien...
s'vonds zie ik dan allerlei gezichten en beelden , moet eigenlijk ook geen twee readings achter elkaar doen want de kans is groot dat die dan vermengd is met de energie van die ander...
Ook heb ik eens meegemaakt na een reading bij een persoon met 'zware 'energieen ik daar sávonds last van had wat voor mij geen prettige ervaring was...
Iemand wat praktische tips om dit sneller los te laten ?
Delen:
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Heel herkenbaar. Ik heb het vooral met de gezondheidsklachten die bij mij blijven hangen na een reading. Als ik dat opmerk probeer ik in gedachten de energie terug te sturen naar de foto / persoon. Handen afslaan als je je hand op de foto hebt gelegd helpt, verder visualiseer ik dat de (energie)draden tussen mij en de persoon die ik heb gelezen worden doorgeknipt rondom mij met een grote schaar. Dat laatste helpt mij altijd wel om los te komen.
admin
admin mei 25 '09
Goeie tip Maryssa van dat knippen!
Flink douchen wil ook nog wel eens helpen. en de boommeditatie en alles laten afvloeien is ook een goeie, maar dat kan ook met een simpele wandeling buiten en dan flink stampen.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Nog een manier: Jezelf voorstellen hoe alles verdwijnt. Dan heel diep inademen met je ogen dicht.. en dan langzaam uitblazen... Dan oogjes open.. En meestal is alles dan verdwenen. smile
Nymira
Nymira mei 25 '09
Hee bedankt voor jullie tips!....deze dingen moet ik maar eens wat vaker doen, hoop dat ik me dan wat beter voel..
volgens mij is het ook wel een goed idee om meer van dit soort dingen standaard bij de fotoreading-topic te zetten als een soort van voorzorgmaatregelen en tips voor ook beginnende fotolezers bijv ?
Ayasha
Ayasha mei 26 '09
De reading loslaten smileLaat het beeld letterlijk uit je geest verdwijnen, zie dat voor je, hoe het weg zweeft, hoe het naar de "juiste" bestemming gaat. Mediteer even en sluit af. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki