In dat geval probeer ik het even
. Wel helaas een onduidelijke foto, maar we zullen wel zien wat er bovenkomt. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Soms is het moeilijk voor je om dingen te doorgronden. Dan gaan ze boven je pet en snap je er niets meer van. Zeker wanneer er heel veel gebeurd en veel dingen een rol spelen. Dan overzie je het niet meer.
Je bent heel gevoelig en pikt allerlei energieen op. Lijkt me heel moeilijk om mee om te gaan voor je.
Je hebt een zachtaardig karakter en doet alles met de beste bedoelingen. Iemand bewust pijn doen, is ook echt iets wat jij niet kunt.
Je bent onderzoekend en nieuwsgierig. Wil altijd alles weten en staat altijd vooraan te kijken als er iets gebeurd.
Soms ben je afwezig en er met je hoofd niet bij. Dan gaan de dingen helemaal langs je heen en zit je in je eigen wereldje.
Je hebt moeite met direct en persoonlijk contact. Mensen begrijpen je niet altijd, maar jij hun ook niet.
Je hebt moeite om met kritiek om te gaan en dan wil je het liefste wegduiken. Je hoort het liever niet en vind het moeilijk.
Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.