Loading...
nl

droom

zoe
zoe mei 25 '09
ik heb een beetje een rare droom gehad!
En ik zou graag willen weten of het ook maar iets betekend!?
In mijn droom:
Ik was op een feest in capelle,met mijn ouders broer zus en 2 vriendinnen, daar kwam ik R. tegen op het feest hij was met 100 vrienden, het was heel duidelijk dat het er 100 waren! aan het eind van het feest ging hij met zijn 100 vrienden naar een plek naast het feest, waar je snachts niet in mocht! hij werd opgepakt samen met zijn 100 vrienden en hij werd weggebracht naar een concentratiekamp, ik zag in mijn droom ook echt mishandelde mensen, ik ben gaan zoeken tussen alle mensen naar R., ik ben wakker geworden toen ik nog aan het zoeken was.

(R. is een jongen waar ik verliefd op ben.[

kan iemand mij vertellen wat dit betekend?
Groetjes!!
Delen:
Emuca
Emuca mei 25 '09
Kende je die 100 mensen ook? Waarschijnlijk zoek je naar die ene persoon die omringt lijkt te zijn door zoveel mensen.. waardoor je niet tot hem kan komen. Je weet dat die R dingen doet die niet goed voor hem zijn, dit doet je zeer (mishandeling, blijven zoeken e.d.) en je zou hem er het liefst uit krijgen. Klopt dat?

Volgens mij heb ik wel een idee wie die R. is trouwens. wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 25 '09
Kan natuurlijk ook zijn dat het zogenaamde vrienden zijn en Zoe weet dat het allemaal nep vrienden zijn.
Dat je daarom hem niet kan bereiken wat angel al zei.
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Ik ben op de pre party geweest, ik zat in de crew.. En mijn naam is Richie.. maar het lijkt me stug Angel, het lijkt me echt stug
Emuca
Emuca mei 25 '09
Je weet maar nooit. Bij het lezen van die droom was dat het eerste dat binnenkwam.... Je weet maar nooit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Ja ik moest ook meteen aan jou denken Richie.
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Oke >.< Maar kijk, er waren ruim 8000 mensen daar. Er waren vast tientallen zoë's en honderden mensen waarbij de naam met een R begonnen. Daarbij was dat de eerste keer dat ik in rotterdam en cappele aan den ijsel was. Het was ook voor het eerst dat ik van de Pre Party gehoord had, en ook voor het eerst dat ik er mee in de crew zat. Voor het eerst dat ik in een nederlandse metro heb gezeten en ga zo maar door.

Ze kent me zowiezo nauwlijks/niet. Neither do I. Ik kan me wel heugen dat er een Zoë was.. maar meer niet.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Maar toch is er opeens een Zoe hier, ken jij een zoe (zij het vaag) en waren jullie beide op het feest...

En 2 gevallen herkende jou meteen al in het verhaal van Zoe. Dat moet toch iets zeggen?
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Nog steeds, laten we maar wachten tot dat ze antwoord geeft xD. Nog geen conclusies trekken. Zelf denk ik niet van niet. Maar oke, alles is mogelijk in deze maffe wereld. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
zoe
zoe mei 25 '09
Heeee ik zit nu even te lezen!!
En de R in mijn verhaal is geen richie!
De R in mijn verhaal ken ik al een tijdje, en het om het maar zo te zeggen een beetje mis gelopen!!
Ik denk ik reageer maar even!
Bedankt voor het lezen van mijn droom er klopt zeker heel veel van
Groetjesss!!
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Gege, zie je? tongue
zoe
zoe mei 25 '09
owja en angel of death, in mijn droom kon ik die 100 mensen, maar zag ik geen gezichten! maar toch had ik het gevoel dat ik ze gewoon allemaal kon zeg maar!
Emuca
Emuca mei 25 '09
Dat zijn waarschijnlijk symbolen voor de mensen om R. heen. Personen die je kent, of niet kent. Maar wie het ook is, ze staan tussen jou en R. in.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki