Loading...
nl

directe aantrekkingskracht EN directe antipathie

Ayasha
Ayasha mei 26 '09
Heb het wel eens met mensen. Vermoed dat heel veel te maken heeft met je charisma. Je uitstraling... smileIk heb mensen die ik meteen vertrouw en mensen die ik nooit zal vertrouwen. Mensen die ik niet meteen vertrouw vallen meestal in die laatste categorie. winkBen hier op het forum een naam tegen gekomen (met bijhorend gevoel) waarvan ik meteen zo iets had van "hmm die volg ik even" dus ik lees even mee en reageer hier en daar. Kijken of mijn vermoeden juist is laugh

Hoe het met mezelf zit? Mensen die op eerste indrukken af gaan mogen me niet. Mensen die dieper durven kijken en me leren kennen mogen me wel. smileHet enige waar ze unaniem over eens zijn is dat ze liever geen ruzie met me hebben. Hoewel ik volgens mij de meeste veilige persoon ben om ruzie mee te zoeken. Ik steek geen vinger uit en zolang je mij met rust laat ik jou ook.
gast
gast mei 26 '09
Tikkie
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Origineel bericht van: gast
Tikkie

en dit is mooi!
gast
gast mei 26 '09
Haha, vind je wink
Over aantrekken en afstoten gesproken; Ja, sommige mensen trekken aan en anderen stoten af. Ik trek hier niet een positieve of negatieve conclusie uit, het is gewoon zo dat de ene persoon je meer aantrekt dan de ander, en dat kan op een "positieve" en "negatieve" manier.
In beide gevallen kun je bij jezelf nagaan waar dit in zit.
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Heidelroos

Fatna is een prachtig mens..
Alleen die uitstraling al. ..

tongue
bij het gebrek aan kussende smileys deze dan maar

wees creatief hahahah

Oh, hé.. een tongzoen!!

NiMS, bijna iedereen op dit forum begeleid mensen, al dan niet spiritueel (of hoe je het ok noemt!) !!!
makkelijk gezegd... wink
Lena
Lena mei 26 '09
Origineel bericht van: gast
Haha, vind je wink
Over aantrekken en afstoten gesproken; Ja, sommige mensen trekken aan en anderen stoten af. Ik trek hier niet een positieve of negatieve conclusie uit, het is gewoon zo dat de ene persoon je meer aantrekt dan de ander, en dat kan op een "positieve" en "negatieve" manier.
In beide gevallen kun je bij jezelf nagaan waar dit in zit.

en het maakt ook niet uit....heb het gelukkig voor een groot deel achter de rug...en doe ook geen moeite meer dan.. om het nog te snappen waarom crazy
het is zoals het is...
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske