Loading...
nl

Rondom 10 - Klopt de echtheid van readings?

admin
admin mei 24 '09
Het is echt een aanrader hier naar te kijken, een leuke discussie de echtheid van readings.

http://player.omroep.nl/?aflID=9557309

Mijn mening over de echtheid ervan is dat iedereen lessen krijgt in het leven die bij diegene zijn levens fase passen. Als iemand dan al zijn tijd gaat steken in het verklaren van het paranormale dan is dat zijn zo bedoelde leven.
Ook behandelen ze de zaak van Sylvia Millekam, ik zelf vind het jammer dat er veel onder zo'n situatie moet lijden. De anti paranormale wereld word er namelijk onterecht groter door. Ik zelf ben bijna overleden door een verkeerde dosis van medicijnen, het gebeurt regelmatig dat er op die manier mensen overlijden. Dat er zich dan op die manier een eerste aantoonbaar geval van dood naar voren komt is iets wat er gewoon eens van moest komen. Maar geen post om het paranormale af te straffen.

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen waarheid.

Greets, Robbert.
Delen:
admin
admin mei 24 '09
Ik was er niet bij en vind het moeilijk om over de situatie Millecam te oordelen. Toch zijn er ook veel charlatans, net als erhele foute reguliere artsen zijn. Ik ben enorm blij dat die er toch worden uitgepikt.
De echte *readers* blijven toch wel.
Ik geloof niet dat dit is begonnen om het paranormale af te straffen, ik zie het eerder als de goedgelovigen beschermen.
Ik weet uit ervaring hoeveel invloed zo'n *slecht* paranormaal figuur je leven kan beinvloeden, vandaar mijn reactie.
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
Ik heb het gisteravond zitten kijken..
Ik weet dat er heeeeel veel oplichters zitten helaas. Meestal vragen zij ook het meeste geld voor de consulten. Zoals Char ik geloof namelijk niet dat zij een gave heeft. Misschien wel veel mensenkennis.. Ze kan namelijk goed op mensen inspelen.
Derek ogilvie geloof ik wel gewoon echt voor mijn gevoel speelt hij niet op mensen in.
Maar nogmaals er zit veeeeeel naar spul je merkt het ook op paranormale beurzen.
Meestal zijn er maar 3 of 4 die echt oprecht bezig zijn...
gast
gast mei 24 '09
Zolang mensen er in geloven dat ze een ander nodig hebben om dingen te "weten" die buiten het "normale" liggen zullen er ook mensen blijven bestaan die ze het wel "helpen".
Ayasha
Ayasha mei 24 '09
De echtheid er van is niet te bepalen. smileEr zitten goede tussen maar ook kwakzalvers, en die vind je echt ook gratis helaas. smileDus op geld valt de echtheid in elk geval al niet te bepalen. Readen is iets heel persoonlijk. De ene is al happy met een hele vage reading, de ander verwacht dat je de geboortedatum erbij kan vermelden met uur en minuten. Veel readers maken het zichzelf makkelijk door heel vaag te blijven. smileDat zijn voor mij geen echte readings maar een ander kan daar al heel veel aan hebben.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Helemaal mee eens. Sommige readings zijn gewoon veel te vaag en kun je niets mee. Ik ben altijd voor de concrete readings waar veel inzit. Zo vind ik een reader die beweert een foutloze reader te zijn, direct al een slechte reader. Ik heb al enorm veel fotolezingen gedaan, en daar zitten ook nog gewoon verkeerde dingen in. Doordat ik weet dat ik fouten maak, vind ik mezelf een stuk beter dan iemand die denkt een foutloze reader te zijn.
Ayasha
Ayasha mei 25 '09
zaken "verkeerd" benoemen betekent niet dat je een slechte reader bent. Dingen kunnen soms vaag door komen en dan geef je er een interpretatie aan. Het is de interpretatie die fout kan zijn. Het zou al een hoop oplossen als mensen dan, ipv je af te schrijven als slecht reader, gewoon zouden vragen wat je bedoelt, zodat je kan uitleggen wat je voelde/zag enz. Dan blijkt dat je toch geen fout hebt gemaakt. smile

Fouten maken is gewoon omdat het slecht door komt, komt iedereen tegen maar dat betekent niet dat je iets fout doorgekregen hebt.
Caius
Caius mei 25 '09
Ik heb een gedeelte van de uitzending gezien ... en voor beide kampen valt wel wat te zeggen ... het evenwicht ligt in het midden wink
Er is meer tussen hemel en aarde ... hoeveel meer is de vraag ...en dat mag ieder voorzich bepalen ...alleen zijn veel mensen niet zo ruimdenkend (a)
Wat mij op viel ...niet verbaaste overigens ...is dat de tegenhangers van het "paranormale" ...erg gesloten waren ...logisch, maar wel leuk om dit bevestigt te zien smile
Ayasha
Ayasha mei 26 '09
De meeste mensen hebben bang. Ze zijn niet kortzichtig maar ze geloven liever dat er niets is omdat ze de confrontatie niet aan willen gaan. Bovendien is het erg moeilijk om te bepalen wat paranormaal is, er zijn dingen die ook perfect te verklaren zijn o een "normale" manier. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki