Loading...
nl

wie ben ik nou eigenlijk?

Fatna
Fatna mei 25 '09
open je derde oog????

je hebt hier helaas te maken met een leek, hoe moet ik mijn derde oog openen??

ik heb nog nooit contact gehad met niet levenden hoor nims!!
dalijk komen er allemaal ongewensten geesten binnen, daar zit ik niet op te wachten!
Emuca
Emuca mei 25 '09
Maar als je contact legt met een engel, hoef je niet bang te zijn dat er ongewenste entiteiten komen rondhangen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Wat emmy zegt is inderdaad waar. Je hoeft niet bang te zijn. Je derde oog zit op je voorhoofd in het midden. Je hoeft je alleen maar voor te stellen dat je daar een bloem hebt zitten, waarvan je langzaam de blaadjes van opent. Door je dit voor te stellen, open je je derde oog.
Fatna
Fatna mei 25 '09
weet je dat zeker?
Emuca
Emuca mei 25 '09
Heel zeker. Engelen beschermen je. Als zij contact zoeken, laten ze je echt niet onbeschermd achter hoor! winkProbeer het, mocht er toch wat fout gaan, dan zijn er zelfs hier genoeg mensen die je kunnen helpen. smile
JulienMoorrees
100% zeker!
Fatna
Fatna mei 25 '09
ik kan me niet concentreren *bloos* ik hoor steeds die verdraaide hond buiten blaffen

haha

sorry dit is waarschijnlijk niets voor mij
Emuca
Emuca mei 25 '09
Het komt vanzelf hoor... Dat geluid verwaarloos je vanzelf wel. Je moet het niet forceren... Dan gaat het vanzelf, als iets natuurlijks... smile
JulienMoorrees
Precies. Open eerst je derde oog maar, en dan gaat het als vanzelf.
Emuca
Emuca mei 25 '09
En het komt niet alleen van jou hoor, het contact leggen. Zelfs ik kan 'voelen' dat er geprobeerd wordt contact te leggen. smile
Fatna
Fatna mei 25 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
En het komt niet alleen van jou hoor, het contact leggen. Zelfs ik kan 'voelen' dat er geprobeerd wordt contact te leggen. smile

hoe voelt dit?
Emuca
Emuca mei 25 '09
Voor mij of voor jou?
Emuca
Emuca mei 25 '09
Trouwens NiMS, denk je dat aan elk persoon een aartsengel te koppelen valt?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Angel of Death
Trouwens NiMS, denk je dat aan elk persoon een aartsengel te koppelen valt?

Nee zeker niet. Zowiezo zijn aartsengelen niet vast verbonden aan iemand. Je moet er open voor staan en ze aanroepen, en ze komen ook echt alleen als het nodig is. Ik heb een paar keer Gabriel bij me gehad op de momenten dat het er echt toe deed en belangrijk voor me was. Op de koffie komen, doet hij eigenlijk niet haha.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Jammer, anders had ik een reden om weer een cake te bakken. wink

Fatna, ik hoop dat het je lukt om je open te stellen. smile
admin
admin mei 25 '09
Aartsengelen komen ook niet in hun volledigheid,
Dat licht is te sterk, ze komen met een energie,
dat draagbaar is om voelen, en ook steeds vanuit een 'werk' om te doen.
Zeer zeker niet voor een cake en gebak laugh

Fatna
Fatna mei 26 '09
hmmmm angel of death ik bedoelde hoe voelt het voor MIJ als iemand contact met me wil maken.....

misschien voel ik het wel en doe ik het af als hoofdpijn of iets dergelijks, snap je
Emuca
Emuca mei 26 '09
Sommige voelen het als hoofdpijn ja. Maar over het algemeen is het een soort 'gevoel van aanwezigheid', 'dingen horen (gedachten) of voelen (emoties) die niet van jou zijn' of het voelen van een soort druk. Maar ik denk dat het bij iedereen anders is. Je moet je gevoel volgen.
Fatna
Fatna mei 26 '09
ik ben altijd heel erg fysiek ingesteld, omdat het voor mij vaak de enige manier was om mijn gevoelens eruit te laten, ik heb zelden stil gestaan of ik misschien ook fysiek aanvoel of er contact wordt geprobeerd te leggen

voorbeeld: ik stuurde een pb naar hans om te vragen of ik engelenenergie heb, hij moest me daarvoor scannen en toen ik zei dat hij dat mocht doen, volgde na enige tijd een drukkend gevoel op mijn borst en zijn naam flitste door mijn hersens, niet als een vage gedachte maar op een heldere manier, kan ik zijn dat ik hans aanvoelde op dat moment of is dat nonsens??
admin
admin mei 26 '09
Zeker geen nonsens; ik hoor van bijna iedereen dat een scan voelbaar is. Sommige een lichtflits, bij de ander hoofdpijn, dan weer een gevoel van duwen en trekken. Voor zover ik weet heeft iedereen het wel overleefd!!! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420