ik heb mezelf zovaak het volgende afgevraagd..
hoe kunnen sommigen mensen zo duidelijk en specifiek uitleggen hoe zij zich voelen, wat zij willen, wie ze werkelijk zijn
ik kan dat niet en waarom weet ik niet, ik kan je zeggen wat mijn favoriete auto is, ik kan je zeggen hoe ik heet en mijn hele stamboom erbij halen maar ik kan nooit duidelijk zeggen wat ik voel, ik voel mezelf vaak blanco/leeg in tijden dat ik juist erg boos of verdrietig behoor te zijn, als er iets met me is en mensen willen met me praten klap ik dicht en KAN ik zse niet eens uitleggen hoe ik me voel en wat er nou precies is.
zelfs terwijl ik dit topic zit te typen kom ik er niet uit en ben bang dat ik jullie nog geen duidelijk beeld van mijn vraag kan geven!!
ik ben vandaag boos en verdrietig en ik kan niet eens vertellen waarom, niet alleen tegen anderen maar ook niet eens tegen mezelf.
ik wordt vaak bijhoorlijk simpel van mezelf, ik begrijp mezelf niet eens hoe kan ik een ander gaan uitleggen wie ik ben!
ook lijk ik geen eigen persoontje te hebben met eigen ideeen en eigen meningen, ik merk vaak dat ik net zoals water mee kan vloeien met bijna iedereen, daar wordt ik zo boos om en dan veracht ik mezelf, heb ik geen eigen mening of zo en waarom vloei ik steeds mee met anderen en waarom niet zij met mij
ik snap mezelf echt niet, ten minste het innerlijke gedeelte
wie herkent dit, en hoe kan ik mezelf ontdekken en een eigen IK aannemen