Loading...
nl

gids

Begrip
Begrip mei 21 '09
hoi iedereen,
ik zou graag de naam van mijn gids te weten willen komen als dit mogelijk is en als deze gids dit wilt, ik zou hier graag mee in contact kunnen staan, zodat ik als ik het moeilijk krijg raad kan vragen enzo, zou iemand hem/haar ook kunnen vragen wat ik uit het liegen tegen men ouders moest leren? en hoe het zal aflopen volgende woensdag in de rechtszaak, heb zo het gevoel dta ik zeer bang zla zijn en me erdoor nog slechter zal voelen, alles zal trg opgerakeld worden, ik hoop gwn dat het zal meevallen, en moest dit niet zo zijn, zou ik doit graag op voorhand weten zodat ik een beetje steviger in mijn schoentjs sta

xx
ilse
Delen:
Begrip
Begrip mei 21 '09
ik weet ook wel dat hij/zij enkel contact maakt als dit ehct nodig is, maar ik zou toch graag willen weten wat me te wachten staat, omdat ik het eerlijkgezegd totaal niet zie zitten
admin
admin mei 21 '09
Ilse, je hebt meestal meerdere gidsen. Een hoofdgids, een mannelijke en vrouwelijke gids, een of meer overleden familieleden en dan nog eventuele anderen. Ik tel bij mezelf een stuk of zeven begeleiders, waarvan ik wel alle namen ken. Als je eenmaal contact hebt, dan zal de naam vanzelf wel eens komen. heb geduld!
admin
admin mei 21 '09
Niet iedereen heeft er meerdere Hans bij mijn weten. Sommige mensen hebben er inderdaad een paar maar ook veel mensen hebben er twee of drie.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki