Loading...
nl

Karin Wil iemand mijn foto dan lezen?

Debiorah
Debiorah sep 23 '09
Wauw ik vind ze echt supermooi! smile
admin
admin sep 24 '09
Thanks!
Ik vind het ook zo lief! Heb deze mensen ontmoet op Kreta en die hebben al die foto's op dvd gezet en naar mijn adres opgestuurd.
Echt super dat ze dat hebben gedaan!
admin
admin sep 24 '09
Die jonge blondekop,. vind ik een supermanneke! De rest ook wel hoor, maar zijn oogjes trekken me aan.
Emuca
Emuca sep 24 '09
Karin, ik wil jou en je gezinnetje knuffelen! Zo lief.
admin
admin sep 24 '09
Superfoto's Karin !
admin
admin sep 25 '09
Nou nog drie van de kids dan.
Ben helemaaaal niet trots haha.
De oudste staat er niet bij, hij is al 4 maanden down-under geweest, dus Kreta zat er niet in, daarbij moest hij beginnen met school en Noord-Holland begint nu eenmaal eerder dan Brabant.

Tony mijn tweede zoon.

Jessy en Thom, de twee jongsten.

Lekker op schoot bij die mamma

En nu stop ik ermee, het wordt gewoon een fotoalbum zo laugh
admin
admin sep 25 '09
Grappig dat jij dat zegt Bellefleur, ik hoor dat van heel veel mensen.
Er is inderdaad iets met Thom, iets wat enorm aantrekt, ik kan het geen handen en voeten geven.
Ik ben stapelgek op alle vier mijn kinderen, maar Thom heeft iets wat de anderen niet hebben.
Misschien zie jij het wel, zonder om een fotolezing te vragen hoor! I know the rules.
Daarbij is tie nog veel te jong, ik voel me zo rijk als ik deze foto's bekijk smile
admin
admin sep 25 '09
Heb ook even nog geen idee, waarom Karin.
Maar ik zie het elke keer op foto weer..
Maryssa
Maryssa sep 25 '09
Je hebt prachtige kids, Karin! Stuk voor stuk beauty's.

Ik heb hetzelfde bij Thom. Die ogen van hem zijn wijzer dan zijn leeftijd. Alsof er een bijzonder hoger bewustzijn in hem zetelt. Atlantis komt in me op....
admin
admin sep 25 '09
ja.. bij mij eigenlijk ook het woord "atlantisch", eventjes!
Maar ook het woord "vader"..
Maryssa
Maryssa sep 25 '09
Verleidelijk haha om hem te gaan lezen maar ik doe ut nie smile

Vader, wat jij ziet, Belle kan ik ook wel plaatsen. Het is echt een oude ziel. De oudste van het gezin.

Zijn manier van kijken doet me denken aan paragnost André Groote kennen jullie die nog? Hij zat in het programma Het Zwarte Gat op Veronica. En staat volgens mij ook geregeld in het blad Paravisie. Ik heb het vermoeden dat jouw mannetje paranormaal begaafd is, Karin.

Het plezier en de liefde voor elkaar komt op elke foto terug. Heel mooi om te zien!
admin
admin sep 25 '09
Ja liefde is er genoeg in mijn huisje.
Grappig dat jullie vader doorkrijgen, ik heb zelf altijd het sterke vermoeden gehad dat mijn opa (vaders kant) voor een groot stuk in Thom zit.
Als klein meisje had ik een enorme band met opa (na zijn overlijden) hij is jaaaaaaren bij me geweest.
Na Thom zijn geboorte had ik het enorm sterke gevoel dat ik opa in hem zag.

Maareh, niet lezen hoor! Heb ik echt liever niet, hij is nog zo klein. Paranormaal, ja dat weet ik zeker al heeft hij daar nooit iets over laten merken.
Wel kan ik merken dat hij enorm hooggevoelig is, hij reageert heel sterk op energiën.
Bij mij wil het nog wel eens hard stromen en dan kruipt hij het liefst helemaal tegen me aan, effe opladen zegt hij dan lol.

Hij is enorm wijs, hij praat niet veel maar als hij dan iets zegt dan klinkt het veel wijzer dan je bij zo'n kleine kruimel verwacht.
Op vakantie was hij ook degen die zei: "we gaan toch wel iets zien hé mam, anders kun je net zo goed naar Zeeland rijden.."
Mijn vader had hem het verhaal verteld van Knossos en dat vond hij zo interessant dat hij niet kon wachten om te gaan kijken.

Ja alle vier heel bijzonder, maar Thom heeft net dat ene en wat dat is, och maakt niet uit.
Het is gewoon een klein magneetje.
Lena
Lena sep 25 '09
wat een kanjers karin smile
leuk om ze hier te zien..
Lena
Lena sep 25 '09
@heidel
Laat je lekker reikibehandelen

misschien ook in het doosje van hans wink
heb er ook ongelooflijk veel baat bij
en voel me heel goed...
admin
admin sep 25 '09
Hoort deze reactie niet ergens anders?
Lena
Lena sep 25 '09
smilenee hoor
in de lezing van heidel voor jou gaf ze deze tip
admin
admin sep 25 '09
Ja maar je schrijft aan Heidel..
Ben me suf aan het zoeken of ik ergens kan vinden dat Heidel heeft geschreven dat het wellicht ietsje minder gaat.. laugh
Hoezo toren van Babel haha
Lena
Lena sep 25 '09
excuus karin
ik gebruik het heel vaak voor wat diegene gezegd geschreven heeft. crazy

Doe dingen waar je energie van krijgt..
Maak vrienden, met mensen die jou eens helpen..
Laat je lekker reikibehandelen, door iemand die toevallig aan het oefenen is..

dit schreef heidel in haar lezing...
een hele goede tip...
hans is wel niet aan het oefenen.... wink
maar het is een bijzondere evaring...
admin
admin sep 25 '09
hahaha... ons Lena is bij de pinken zenne!! laugh
admin
admin sep 25 '09
Hi hi guppie... smile

Nou ik vind het lastig vragen aan mensen waar ik praktisch geen tot helemaal geen contact mee heb, dus dat is geen optie.
Dat voelt voor mij net alsof ik alleen dan die persoon kan vinden als ik hulp nodig heb en verder niets. Voelt voor mij erg hypocriet.
Ik heb vrienden waar ik me enorm thuis bij voel, maar ben toch altijd degene die de energie levert.
Goh best iets om over na te denken...waarom trek ik dat aan..

Ook is het zo dat ik huiverig ben om te ontvangen, niet elke behandeling valt lekker.
Ik ben heel gevoelig voor de energie die de persoon zelf uitstraalt en bij 8 van de tien mensen loop ik letterlijk weg omdat ik dan helemaal naar word.
Hetzelfde met knuffelen, oh dat doe ik zo graag maar bij de meeste mensen word ik beroerd en voel me enorm misselijk worden, misschien is dat ook een reden dat ik niet zo gauw vraag.

Ik heb het zelfs bij de drie oudsten, dan wordt ik helemaal iebelig en dat vind ik heel akelig, ik wil niet dat de kids denken dat ik ze niet wil knuffelen.
Alleen bij de jongste heb ik dat niet, ben een lastig geval soms laugh

Vroeger was het erger, ik kon zelfs de knuffels van mijn moeder niet verdragen, zij is yogalerares, en als ik dan bij haar een ontspanningsoefening deed gingen mijn nekharen overeind staan, niks ontspannen, pure stress en ik snap niet waarom.
Ook doet mijn moeder aan voetzonereflexmassage, maar bij mij ging dat dus echt niet, ik had het idee dat ik moest vluchten en heb het nooit meer gevraagd.
Andersom gaat prima, ik kan mijn moeder goed behandelen maar wel altijd vanaf een afstand.

Gek eigenlijk zeg, heeft iemand van jullie dat nou ook?
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420