Heeeeeeeeeeeeeeee meissie..
Nou die onderste foto spreekt boekdelen..
Een knokker.. een vechter.. maar vooral stoeiend met het leven en gebeurtenissen..
Als ik een kijkje in je ziel zou mogen nemen, zie ik allerlei warme tinten.. gevoelsmens..
Alleen vind je het nog wat moeilijk om te voelen..
Ik zie zo nu en dan een flink schuldgevoel?
Iets dat met kinderen heeft te maken..
Op één of andere manier voelt het alsof er iets nog niet correct afgesloten is..
Je gezicht is nog wat getekend, van verdriet, verloren (hergevonden
) hoop, maar ook een flinke vleug van kracht..
Aardappelen en groente en vlees..
Ik zie een bepaalde vitaminentekorten...
Misschien handig je bloed eens te laten prikken en te kijken of alles nog up to date is.....
Voornamelijk ijzer en B12..
Ben je een roker, of vegetarier, dan al helemaal verstandig is.. een vitaminesuplumentje!!
Door stressperiodes vult alles even niet zo goed aan..
Er zit een bepaalde potentie in je, die je niet helemaal eruit laat komen..
Het is arbeidsgerelateerd..
Zou jij graag ander werk of een andere functie willen?
Zit er een studie voor jou in het veschiet?
Wil je graag verder klimmen?
DOEN!!
Er is een bepaalde rust in je leven gekomen, na veel twijfels ..
EIN-DE-LIJK .. zou je bijna denken..
Uit welke buurt kom je?
Ik zie in jou namelijk een bekend iemand..
Alsof ik je al een aantal jaartjes ken..
Vraag me niet waarom..
Je hebt een grote spirituele uitstraling.. (Bereik)
Waarmee je anderen makkelijk reikt en toereikt..
Mensen vinden het niet moeilijk om hun verhaal aan je kwijt te doen..
Wat soms voor een vollere / drukkere manier van denken en voelen zorgt..
Tch ben jij prima in staat de dingen te relativeren..
Los te laten..
Een stukje vertrouwen dat alles toch weer goed komt..
Dat is jouw groei geweest, wan vroeger zou je niet zo gedacht hebben..
Je bent enorm, gegroeid in een aantal bewerkelijke jaren..
Misschien vind je het prettig te weten of er voor jou een kruid, of een voedingsmiddel is dat ik van binnen voel..
Kruidje roer me niet is het eerste kruid dat tot mij komt..
Lees maar eens of je er je leven in herkent..
Wanneer je het gevoel hebt geen ruimte meer te hebben
Emotionele overgevoeligheid
Herstel van je eigen ruimte
Je niet laten verstoren door anderen
Jezelf kunnen ontwikkelen in alle omstandigheden
Geeft helderheid en kracht in de geest
Kruidje roer me niet - Sensitive weed - Mimosa PudicaHet Kruid Je Roer Me Niet zorgt ervoor dat je de ruimte voor jezelf neemt, speciaal wanneer je het gevoel hebt dat een ander te dichtbij komt en je geen ruimte meer hebt voor jezelf. Ze helpt met het verwerking van oude emotionele “deuken” die je hebt opgelopen. Deze “deuken” zijn vaak de onderliggende oorzaak van problemen met de bloeddruk. Wanneer er een energetische lekkage is, dan is de onderdruk vaak te laag, wanneer er iets niet goed is verwerkt dan is de onderdruk vaak te hoog. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je vol zekerheid je weg kiezen en zorgt ervoor, dat je je niet door andere laat verstoren. Jezelf ontwikkelen in alle omstandigheden. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je de bescherming en ondersteuning voelen vanuit je omgeving.
Als steen mag ik je meteen een rozenkwarts aanraden..
Niet als draagsteen, dat is te heftig en kan jeuk of uitslag veroorzaken (misschien nu niet meer, maar dat is nog niet helemaal door)
Ik zie een mooie grote knuffelsteen..
Rozekwarts geeft fantasie, helpt tegen heimwee, brengt creativiteit en bevordert de geestelijke groei en zelfrespect. Gebruik rozekwarts tegen jaloezie, diarree, buikkrampen bij baby's.
Rozenkwarts verzacht de pijn van een gebroken hart en brengt nieuwe liefde en vriendschap in je leven. Draag in een emotioneel moeilijke periode, bvb bij een scheiding, rozenkwarts.
Rozenkwarts herstelt het evenwicht in het lichaam en brengt orde en rust. Geeft liefde en zelfvertrouwen terug. Helpt moeilijkheden overwinnen.
Rozenkwarts is een uitstekende steen voor kinderen, bevordert de geestelijke groei. Het mineraal versterkt de creativiteit en het scheppend vermogen. Opent, bij kinderen en volwassenen, het gevoel voor liefde.
Rozenkwarts opleggen bij o.a.: heimwee, verbittering, angst, ontevredenheid. Rozenkwarts bevordert een diepe, rustige slaap. Leg een stuk rozenkwarts onder uw kussen en geniet van een ongestoorde nachtrust. Rozenkwarts heeft een ontspannende werking en gaat daarom slapeloosheid tegen. Droomt u vaak naar, of wordt u angstig wakker, leg dan een stuk rozenkwarts onder uw kussen om de negatieve emoties te weren. Met een stuk rozenkwarts kunt u ook hartzeer uit het verleden verwerken in uw dromen.
Tip: Hang bij de geboorte van een baby een rozenkwarts in het wiegje, en het kindje is rustig en tevreden.
Ruwe rozenkwarts is zeer nuttig om naast je bed te leggen om beter te kunnen slapen. Ruwe rozenkwarts gebruik je bij TV, computer, microgolfoven, … om negatieve stralingen weg te nemen. Samen met een brokje ruwe Tourmalijn werkt dit nog krachtiger!
Verder zie ik in jou een aangenaam mens, met toch wel kleine onzekerheden, doe ik het nog wel goed, ben ik op de goede weg..
heb ik voldoende aan het leven dat ik nu leid..
In vriendschappen ben je wel je mensen tegengekomen..
Je weet nu heel goed wie je wel en niet in je hart toelaat..
Oh, ik zie ook nog een voorbijcijfering..
Je cijfert jezelf zo nu en dan weg, omdat je het prettig vindt een ander te helpen..
Ik zie wel een duidelijkere energiebalans..
Alleen is deze nog niet optimaal..
Als ik zo typ, voel ik nog veel vermoeidheid..
En het lijkt me voor jou verstandig, dat je selectief om blijft gaan met energieweggevers..
Doe dingen waar je energie van krijgt..
Maak vrienden, met mensen die jou eens helpen..
Laat je lekker reikibehandelen, door iemand die toevallig aan het oefenen is..
Op dit moment in je leven, ben je nog aan het settelen (opnieuw?)
Ik zie je hoofd graag..
Je lijkt me een fantastisch mens om een bak koffie mee te drinken..
Liefsssssssssssssss