Loading...
nl

Karin Wil iemand mijn foto dan lezen?

Beschermengel
Beschermengel mei 23 '09
Wat een mooie foto Karin! en de baby foto ook erg lief...wat mij altijd opvalt is dat de ogen altijd hetzelfde blijven je kunt aan iemands ogen zien wie hij was vroeger ...ik bedoel je lichaam veranderd maar de ogen blijven hetzelfde.
gast
gast mei 23 '09
laughLOL
Nymira
Nymira mei 23 '09
Hoi Karin,

had ook graag je foto gelezen...wat kan ik nog toevoegen na inmiddels 3 rake lezingen smile
Vind het een leuke foto, helemaal in je nopjes met al die stenen.
Je lijkt me een authentiek persoon met een bepaalde strijdvaardigheid en heel beschermend als een leeuwin naar personen die dichtbij je staan...warme groet Nymira.
admin
admin mei 24 '09
Mijn sterrenbeeld is Leeuw ja laugh
admin
admin mei 27 '09
Iemand nog? Ben helemaal niet opdringerig of zo hoor...
Heidelroos
Heidelroos sep 19 '09
Heeeeeeeeeeeeeeeee...

Ik zou nog terug komen, met een lezing..
(Eeuw geleden)
Maar euhm, je fotootke is verdwenen..

Hebt ge een nieuwe?
admin
admin sep 19 '09

Met mijn collega's voorjaar 2009

drie weken geleden ongeveer
Islandlady
Islandlady sep 20 '09
mooie foto Karin!!!
Ben niet een echte fotolezer maar ik zie droefheid en tegelijkertijd berusting. Kan te maken hebben natuurlijk met de situatie toen smile
Je bent een vechter en laat je zal je niet snel gewonnen geven.

Dat is wat ik voel en zie
admin
admin sep 20 '09
Ja dat verdriet zie ikzelf ook, mijn paadje ging niet altijd over rozen en dat zul je beslist zien in mijn ogen.
Berusting....noem het vertrouwen, vertrouwen dat mijn rugzak nooit zwaarder zal worden beladen dan ik aan kan.
Al zijn er momenten geweest dat ik dat echt niet zo voelde, en het liefste alles achter me had gelaten.
Wel is het zo dat ik juist mijn kracht uit die momenten heb gehaald, het feit dat ik het toch aankon heeft me sterker gemaakt in het vertrouwen in mezelf.

En een vechter ben ik ja.
admin
admin sep 20 '09
omring je met kleur.in brede zin van het woord. zowel met je kleding,met voeding, met vrienden/familie/collega's enz.
en bovenal, vertrouw Altijd op je zelf!
mooi mensch ben jij!!
Heidelroos
Heidelroos sep 20 '09
Heeeeeeeeeeeeeeee meissie..

Nou die onderste foto spreekt boekdelen..
Een knokker.. een vechter.. maar vooral stoeiend met het leven en gebeurtenissen..

Als ik een kijkje in je ziel zou mogen nemen, zie ik allerlei warme tinten.. gevoelsmens..
Alleen vind je het nog wat moeilijk om te voelen..

Ik zie zo nu en dan een flink schuldgevoel?
Iets dat met kinderen heeft te maken..
Op één of andere manier voelt het alsof er iets nog niet correct afgesloten is..

Je gezicht is nog wat getekend, van verdriet, verloren (hergevonden laugh) hoop, maar ook een flinke vleug van kracht..

Aardappelen en groente en vlees..
Ik zie een bepaalde vitaminentekorten...
Misschien handig je bloed eens te laten prikken en te kijken of alles nog up to date is.....

Voornamelijk ijzer en B12..

Ben je een roker, of vegetarier, dan al helemaal verstandig is.. een vitaminesuplumentje!!
Door stressperiodes vult alles even niet zo goed aan..

Er zit een bepaalde potentie in je, die je niet helemaal eruit laat komen..
Het is arbeidsgerelateerd..
Zou jij graag ander werk of een andere functie willen?
Zit er een studie voor jou in het veschiet?
Wil je graag verder klimmen?

DOEN!!

Er is een bepaalde rust in je leven gekomen, na veel twijfels ..
EIN-DE-LIJK .. zou je bijna denken..

Uit welke buurt kom je?
Ik zie in jou namelijk een bekend iemand..
Alsof ik je al een aantal jaartjes ken..
Vraag me niet waarom..

Je hebt een grote spirituele uitstraling.. (Bereik)
Waarmee je anderen makkelijk reikt en toereikt..
Mensen vinden het niet moeilijk om hun verhaal aan je kwijt te doen..
Wat soms voor een vollere / drukkere manier van denken en voelen zorgt..
Tch ben jij prima in staat de dingen te relativeren..
Los te laten..

Een stukje vertrouwen dat alles toch weer goed komt..
Dat is jouw groei geweest, wan vroeger zou je niet zo gedacht hebben..
Je bent enorm, gegroeid in een aantal bewerkelijke jaren..

Misschien vind je het prettig te weten of er voor jou een kruid, of een voedingsmiddel is dat ik van binnen voel..
Kruidje roer me niet is het eerste kruid dat tot mij komt..
Lees maar eens of je er je leven in herkent..
Wanneer je het gevoel hebt geen ruimte meer te hebben
Emotionele overgevoeligheid
Herstel van je eigen ruimte
Je niet laten verstoren door anderen
Jezelf kunnen ontwikkelen in alle omstandigheden
Geeft helderheid en kracht in de geest

Kruidje roer me niet - Sensitive weed - Mimosa PudicaHet Kruid Je Roer Me Niet zorgt ervoor dat je de ruimte voor jezelf neemt, speciaal wanneer je het gevoel hebt dat een ander te dichtbij komt en je geen ruimte meer hebt voor jezelf. Ze helpt met het verwerking van oude emotionele “deuken” die je hebt opgelopen. Deze “deuken” zijn vaak de onderliggende oorzaak van problemen met de bloeddruk. Wanneer er een energetische lekkage is, dan is de onderdruk vaak te laag, wanneer er iets niet goed is verwerkt dan is de onderdruk vaak te hoog. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je vol zekerheid je weg kiezen en zorgt ervoor, dat je je niet door andere laat verstoren. Jezelf ontwikkelen in alle omstandigheden. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je de bescherming en ondersteuning voelen vanuit je omgeving.

Als steen mag ik je meteen een rozenkwarts aanraden..
Niet als draagsteen, dat is te heftig en kan jeuk of uitslag veroorzaken (misschien nu niet meer, maar dat is nog niet helemaal door)
Ik zie een mooie grote knuffelsteen..

Rozekwarts geeft fantasie, helpt tegen heimwee, brengt creativiteit en bevordert de geestelijke groei en zelfrespect. Gebruik rozekwarts tegen jaloezie, diarree, buikkrampen bij baby's.
Rozenkwarts verzacht de pijn van een gebroken hart en brengt nieuwe liefde en vriendschap in je leven. Draag in een emotioneel moeilijke periode, bvb bij een scheiding, rozenkwarts.
Rozenkwarts herstelt het evenwicht in het lichaam en brengt orde en rust. Geeft liefde en zelfvertrouwen terug. Helpt moeilijkheden overwinnen.
Rozenkwarts is een uitstekende steen voor kinderen, bevordert de geestelijke groei. Het mineraal versterkt de creativiteit en het scheppend vermogen. Opent, bij kinderen en volwassenen, het gevoel voor liefde.
Rozenkwarts opleggen bij o.a.: heimwee, verbittering, angst, ontevredenheid. Rozenkwarts bevordert een diepe, rustige slaap. Leg een stuk rozenkwarts onder uw kussen en geniet van een ongestoorde nachtrust. Rozenkwarts heeft een ontspannende werking en gaat daarom slapeloosheid tegen. Droomt u vaak naar, of wordt u angstig wakker, leg dan een stuk rozenkwarts onder uw kussen om de negatieve emoties te weren. Met een stuk rozenkwarts kunt u ook hartzeer uit het verleden verwerken in uw dromen.
Tip: Hang bij de geboorte van een baby een rozenkwarts in het wiegje, en het kindje is rustig en tevreden.

Ruwe rozenkwarts is zeer nuttig om naast je bed te leggen om beter te kunnen slapen. Ruwe rozenkwarts gebruik je bij TV, computer, microgolfoven, … om negatieve stralingen weg te nemen. Samen met een brokje ruwe Tourmalijn werkt dit nog krachtiger!

Verder zie ik in jou een aangenaam mens, met toch wel kleine onzekerheden, doe ik het nog wel goed, ben ik op de goede weg..
heb ik voldoende aan het leven dat ik nu leid..

In vriendschappen ben je wel je mensen tegengekomen..
Je weet nu heel goed wie je wel en niet in je hart toelaat..

Oh, ik zie ook nog een voorbijcijfering..
Je cijfert jezelf zo nu en dan weg, omdat je het prettig vindt een ander te helpen..
Ik zie wel een duidelijkere energiebalans..
Alleen is deze nog niet optimaal..
Als ik zo typ, voel ik nog veel vermoeidheid..
En het lijkt me voor jou verstandig, dat je selectief om blijft gaan met energieweggevers..

Doe dingen waar je energie van krijgt..
Maak vrienden, met mensen die jou eens helpen..
Laat je lekker reikibehandelen, door iemand die toevallig aan het oefenen is..

Op dit moment in je leven, ben je nog aan het settelen (opnieuw?)

Ik zie je hoofd graag..
Je lijkt me een fantastisch mens om een bak koffie mee te drinken..

Liefsssssssssssssss laugh
admin
admin sep 20 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Heeeeeeeeeeeeeeee meissie..

Nou die onderste foto spreekt boekdelen..
Een knokker.. een vechter.. maar vooral stoeiend met het leven en gebeurtenissen..
Ja best wel een pitt-bull typje soms, zeker met uitpluizen van het waarom, waardoor en hoe nu verder gebeurtenissen.

Als ik een kijkje in je ziel zou mogen nemen, zie ik allerlei warme tinten.. gevoelsmens..
Alleen vind je het nog wat moeilijk om te voelen..
Klopt, nou niet moeilijk om te voelen, maar meer om het verschil te voelen tussen andermans gevoel of mijn gevoel. Ik pak andermans gevoelens erg makkelijk op, zeker als je in een mensenmassa loopt is dit heel vervelend en dat loslaten is lastig soms. Als ik door heb dat het niet van mezelf is lukt het beter om los te laten.

Ik zie zo nu en dan een flink schuldgevoel?
Iets dat met kinderen heeft te maken..
Op één of andere manier voelt het alsof er iets nog niet correct afgesloten is..
Klopt, heb dit gisteren nog met mijn zusje besproken, dacht wel dat dit goed was afgesloten, toch maar weer eens induiken dan..

Je gezicht is nog wat getekend, van verdriet, verloren (hergevonden laugh) hoop, maar ook een flinke vleug van kracht..
Ja dat zie ik zelf ook, ik word er verdrietig van om dat te zien, het is wel dat al dat verdriet me heeft geholpen te groeien, al had ik dat toch echt liever op een makkelijkere manier gedaan.

Aardappelen en groente en vlees..
Ik zie een bepaalde vitaminentekorten...
Misschien handig je bloed eens te laten prikken en te kijken of alles nog up to date is.....
6 weken geleden nog gedaan, toen was alles nog goed, ben wel een hele slechte eter, heeft te maken met mijn slechte zelfbeeld en daar ben ik echt mee aan het werk.

Voornamelijk ijzer en B12..
Ben je een roker, of vegetarier, dan al helemaal verstandig is.. een vitaminesuplumentje!!
Door stressperiodes vult alles even niet zo goed aan..
Ja klopt, voor die vitamine b12 krijg ik om de zoveel tijd injecties. Roker en ja die voedingssupplementen slik ik braaf elke dag.

Er zit een bepaalde potentie in je, die je niet helemaal eruit laat komen..
Het is arbeidsgerelateerd..
Zou jij graag ander werk of een andere functie willen?
Zit er een studie voor jou in het veschiet?
Wil je graag verder klimmen?

DOEN!!
Klimmen? Hmmm weet ik niet, vrij weinig mogelijkheden. Studeren vind ik leuk maar nee ligt niet in het verschiet. Ander werk? Ja waarom niet, iets waar ik me nuttiger in zou voelen, wat ik ook erg graag zou doen is een boek gaan schrijven, nu nog inspiratie lol

Er is een bepaalde rust in je leven gekomen, na veel twijfels ..
EIN-DE-LIJK .. zou je bijna denken..
Ik hoop het..ha ha

Uit welke buurt kom je?
Ik zie in jou namelijk een bekend iemand..
Alsof ik je al een aantal jaartjes ken..
Vraag me niet waarom..
Beatrixpark, Albert Plesmansingel, Deutersestraat, Citadellaan en nu Zuiderparkweg

Je hebt een grote spirituele uitstraling.. (Bereik)
Waarmee je anderen makkelijk reikt en toereikt..
Mensen vinden het niet moeilijk om hun verhaal aan je kwijt te doen..
Wat soms voor een vollere / drukkere manier van denken en voelen zorgt..
Tch ben jij prima in staat de dingen te relativeren..
Los te laten..
Ja dat voelt wel zo, heb wel het idee dat ik mensen goed begrijp, al kan ik knetterfout lezen op internet. Maar face to face zit ik eigenlijk nooit mis.
Het geeft in zoverre druk dat mensen me soms moeilijk los kunnen laten, ik heb daar erg nare ervaringen mee, gelukkig weet ik wat "het" is en kan ik dat beter uitzetten

Een stukje vertrouwen dat alles toch weer goed komt..
Dat is jouw groei geweest, wan vroeger zou je niet zo gedacht hebben..
Je bent enorm, gegroeid in een aantal bewerkelijke jaren..
Ja zo voelt het wel.

Misschien vind je het prettig te weten of er voor jou een kruid, of een voedingsmiddel is dat ik van binnen voel..
Kruidje roer me niet is het eerste kruid dat tot mij komt..
Lees maar eens of je er je leven in herkent..
Wanneer je het gevoel hebt geen ruimte meer te hebben
Emotionele overgevoeligheid
Herstel van je eigen ruimte
Je niet laten verstoren door anderen
Jezelf kunnen ontwikkelen in alle omstandigheden
Geeft helderheid en kracht in de geest

Kruidje roer me niet - Sensitive weed - Mimosa PudicaHet Kruid Je Roer Me Niet zorgt ervoor dat je de ruimte voor jezelf neemt, speciaal wanneer je het gevoel hebt dat een ander te dichtbij komt en je geen ruimte meer hebt voor jezelf. Ze helpt met het verwerking van oude emotionele “deuken” die je hebt opgelopen. Deze “deuken” zijn vaak de onderliggende oorzaak van problemen met de bloeddruk. Wanneer er een energetische lekkage is, dan is de onderdruk vaak te laag, wanneer er iets niet goed is verwerkt dan is de onderdruk vaak te hoog. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je vol zekerheid je weg kiezen en zorgt ervoor, dat je je niet door andere laat verstoren. Jezelf ontwikkelen in alle omstandigheden. Het Kruid Je Roer Me Niet laat je de bescherming en ondersteuning voelen vanuit je omgeving.
Als thee drinken? Onderdruk te laag? Geen idee..

Als steen mag ik je meteen een rozenkwarts aanraden..
Niet als draagsteen, dat is te heftig en kan jeuk of uitslag veroorzaken (misschien nu niet meer, maar dat is nog niet helemaal door)
Ik zie een mooie grote knuffelsteen..

Rozekwarts geeft fantasie, helpt tegen heimwee, brengt creativiteit en bevordert de geestelijke groei en zelfrespect. Gebruik rozekwarts tegen jaloezie, diarree, buikkrampen bij baby's.
Rozenkwarts verzacht de pijn van een gebroken hart en brengt nieuwe liefde en vriendschap in je leven. Draag in een emotioneel moeilijke periode, bvb bij een scheiding, rozenkwarts.
Rozenkwarts herstelt het evenwicht in het lichaam en brengt orde en rust. Geeft liefde en zelfvertrouwen terug. Helpt moeilijkheden overwinnen.
Rozenkwarts is een uitstekende steen voor kinderen, bevordert de geestelijke groei. Het mineraal versterkt de creativiteit en het scheppend vermogen. Opent, bij kinderen en volwassenen, het gevoel voor liefde.
Rozenkwarts opleggen bij o.a.: heimwee, verbittering, angst, ontevredenheid. Rozenkwarts bevordert een diepe, rustige slaap. Leg een stuk rozenkwarts onder uw kussen en geniet van een ongestoorde nachtrust. Rozenkwarts heeft een ontspannende werking en gaat daarom slapeloosheid tegen. Droomt u vaak naar, of wordt u angstig wakker, leg dan een stuk rozenkwarts onder uw kussen om de negatieve emoties te weren. Met een stuk rozenkwarts kunt u ook hartzeer uit het verleden verwerken in uw dromen.
Tip: Hang bij de geboorte van een baby een rozenkwarts in het wiegje, en het kindje is rustig en tevreden.

Ruwe rozenkwarts is zeer nuttig om naast je bed te leggen om beter te kunnen slapen. Ruwe rozenkwarts gebruik je bij TV, computer, microgolfoven, … om negatieve stralingen weg te nemen. Samen met een brokje ruwe Tourmalijn werkt dit nog krachtiger!

Ja heb ik bij zoveel mogelijk electrische apparaten liggen (toermalijn), ik ben erg gevoelig voor straling, doet soms letterlijk zeer.

Verder zie ik in jou een aangenaam mens, met toch wel kleine onzekerheden, doe ik het nog wel goed, ben ik op de goede weg..
heb ik voldoende aan het leven dat ik nu leid..

In vriendschappen ben je wel je mensen tegengekomen..
Je weet nu heel goed wie je wel en niet in je hart toelaat..

Oh, ik zie ook nog een voorbijcijfering..
Je cijfert jezelf zo nu en dan weg, omdat je het prettig vindt een ander te helpen..
Ik zie wel een duidelijkere energiebalans..
Alleen is deze nog niet optimaal..
Als ik zo typ, voel ik nog veel vermoeidheid..
En het lijkt me voor jou verstandig, dat je selectief om blijft gaan met energieweggevers..
Ja ik klaag al jaren bij de huisarts over oververmoeidheid, helaas helpt tot nu toe weinig, zelfs de b12 is niet voldoende, ik denk dat ik veel energie lek, zodra iemand met een vervelend gevoel rondloopt of down is dan stroomt de energie al weg bij mij, dat gaat vanzelf en het word tijd dat ik dat leer tegen te houden, wellicht gaat dat beter als mijn zelfbeeld ook verbeterd. Wat bedoel je met energieweggevers? Bedoel je dan niet de slurpers?

Doe dingen waar je energie van krijgt..
Maak vrienden, met mensen die jou eens helpen..
Laat je lekker reikibehandelen, door iemand die toevallig aan het oefenen is..
Ja vragen...goeie! Is soms erg lastig.

Op dit moment in je leven, ben je nog aan het settelen (opnieuw?)
Ja mijn ex-partner heeft net 6 weken geleden een huis gekregen en dus is dit een nieuw begin voor mij

Ik zie je hoofd graag..
Je lijkt me een fantastisch mens om een bak koffie mee te drinken..
Je bent meer dan welkom!

Liefsssssssssssssss laugh

Dit is zo waanzinnig! Ik ben vanmiddag even gaan liggen omdat ik erg moe was en werkelijk alles wat je hier hebt beschreven is in mijn hoofd langs geweest, ook de rozekwarts. Het is net of ik in bed met je mee heb liggen lezen...wat wazig!! Je kunt je voorstellen dat ik hard moest lachen toen ik je lezing las, ik had hem in bed al gelezen!

Heeeeeeeeel erg bedankt!

xxxxxxxxxxxxxxxxx
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Origineel bericht van: Karin
Ja dat verdriet zie ikzelf ook, mijn paadje ging niet altijd over rozen en dat zul je beslist zien in mijn ogen.
Berusting....noem het vertrouwen, vertrouwen dat mijn rugzak nooit zwaarder zal worden beladen dan ik aan kan.
Al zijn er momenten geweest dat ik dat echt niet zo voelde, en het liefste alles achter me had gelaten.
Wel is het zo dat ik juist mijn kracht uit die momenten heb gehaald, het feit dat ik het toch aankon heeft me sterker gemaakt in het vertrouwen in mezelf.

En een vechter ben ik ja.

Jeetje sta weer versteld van mijzelf. Kan het dus wel smile.

Ga snel die van Heidel lezen smile

Knuff
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Wat een mooie lezing weer Heidelroos!
Heidelroos
Heidelroos sep 21 '09
Oh jeetje Karin, dan staat je zendertje wel hééél erg open.. !!

Wel grappig en bijzonder at je mijn lezing al zag tijdens het schrijven daarvan ahahaha.. Mooi man..

Ik begrijp e vermoeidheid nu en zou je eventueel wel willen helpen ...

Met energieweggevers bedoel ik op jezelf, van binnen..
De slulpers laat je te lang toe wink
Ik geef ze al bijna geen kans meer om te slurpen wink
(Als je begrijpt wat ik bedoel)
admin
admin sep 21 '09
Nou weet je, ik lag in bed, slapen lukte niet maar gewoon lekker te doezelen en werkelijk alles wat je beschreef kwam voorbij, ook grappig was de rozekwarts, meestal pak ik die niet, ik vind hem wel mooi maar te roze zeg maar, te lief.
En nu hoorde ik echt duidelijk dat het tijd was voor de rozekwarts...wazig! Ook dat stuk onzekerheid kwam voorbij, zo gek om dan beneden te kom en en exact te lezen wat dan net in je gedachten voorbij is gekomen.
Ik lag echt dubbel van het lachen smile
Misschien zitten we wel een heel eind op dezelfde golflengte.

Ik snap de weggevers niet, of bedoel je dat stukje waarin ik zeg dat als mensen vermoeid kijken ik al leegloop?
Hoe stop je dat dan? Voorbeeld, mijn ex belde vanmiddag, heeft enorm veel pijn en vroeg of ik vanavond reiki wilde geven, heb dus de hele middag met knoerthete handen gezeten..het stroomt meteen en ik weet echt niet hoe ik dat moet stoppen.
Het licht werkt niet, ook als ik hardop zeg: nu niet, werkt niet, aarden maakt dat het harder stroomt..
Ik weet het gewoon niet.

Ja ik snap wat je bedoelt met de slurpers, mijn moeder is een slurper en na een bezoek aan haar kan ik gelijk naar bed, ha ha.
Hoe doe jij dat dan?
Wat lief dat je me wilt helpen, ik heb al zoveel gedoktert en iedere keer is het iets anders maar van de vermoeidheid raak ik niet af.

Gij zeit unne skat!
admin
admin sep 23 '09
Ik vond er nog een (van ongeveer 4 weken geleden).
Kennissen die ik in Kreta heb ontmoet hadden echt een supercamera, gisteren ontving ik een dvd met heel veel foto's, zo superaardig!
Eindelijk eens een foto waarvan ik denk..ja, ziet er nog best goed geconserveerd uit... laugh

admin
admin sep 23 '09
Ow en deze just for fun... hij is zo lief!..

Islandlady
Islandlady sep 23 '09
Mooi foto's Karin! Die laatste is inderdaad heel erg lief!
Beschermengel
Beschermengel sep 23 '09

Mooi Karin de foto's! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie